West Bygg & Kakel AB

3.9

8 omdömen om West Bygg & Kakel AB

Thi Nga N
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Se upp !!! Om ni inte vill ha obehaglig upplevelse som tas mycket energi och kraft. Nu hamnar företaget hos ARN och vi hos Inkasso. Tiden får utvisad sig med tvisterna.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Emad A
Skrev om West Bygg & Kakel AB

personal jobbar på bra sätt och professionell sätt . chefen var hjälpsam och lätt tillgänglig.

Svar från West Bygg & Kakel AB

Man försöker hela tiden vara flexibel

Martin T
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Mycket bra och professionella.

Svar från West Bygg & Kakel AB

Vi försöker alltid vara flexibla så kunderna blir nöjda

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Rikard L
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Vi anlitade west bygg ! De gjorde renoverade två badrum åt oss . Vi är jätte nöjda med deras upplägg , löpande information under projektet gång och höll rent efter sig . Ove är flexibel och tydlig och är lyhörd med känsla för kvalitet . Vi rekommenderar att använde fler projekt.

John W
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Vi gjorde upp ett avtal som sedan hölls till punkt och pricka. Nöjd med resultatet och med kontakten med alla från företaget!

Svar från West Bygg & Kakel AB

Kommunikation mellan kunden och oss är alltid prioriterat

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Edmond L
Skrev om West Bygg & Kakel AB

De höll vad de lovade och utförde ett utmärkt jobb

Svar från West Bygg & Kakel AB

Det är hela tiden vårat mål att kunderna ska vara nöjda

Adnan M
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Profesionellt bolag med stor kvalite!

Svar från West Bygg & Kakel AB

Vi levererar det som kunden ber om

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
JENNIFER S
Skrev om West Bygg & Kakel AB

Vi skulle renovera vårt uterum, bland annat byta tak och hängränna. Först var det tjafs om att de inte alls skulle byta ut takrännan för att de var tvungen att ta in en plåtslagare trots att offerten sade ”byte av hängränna”. Företaget tyckte att det var ”fel vinkel” och sådana görs inte längre trots att företaget varit och mätt och inspekterat. Till slut gav sig företaget i alla fall. De hann sedan inte klart med arbetet innan arbetarna skulle åka hem på semester i två veckor. De lämnar då uterummet utan hängränna och...

Svar från West Bygg & Kakel AB

Det är alltid tråkigt när en kund inte är nöjd men dom anmärkningar som fanns på arbetet åtgärdades omedelbart och vattenskadan du pratar om har besiktnings mannen från Ocab informerat min son om på plats att det inte finns en chans att den skulle bero på att den regnade i 2 dagar utan hängrännor utan den har varit på gång under en längre tid , och vi har även bett om besiktnings protokollet men det har ni vägrat visa för oss