West Bygg & Kakel AB

Läs vad 6 kunder tycker om West Bygg & Kakel AB 2

2022-10-31 Insamlad av företaget
    personal jobbar på bra sätt och
    professionell sätt .
    chefen var hjälpsam och lätt tillgänglig.
    Man försöker hela tiden vara flexibel West Bygg & Kakel AB
    2022-10-28 Insamlad av företaget
    Mycket bra och professionella.
    Vi försöker alltid vara flexibla så kunderna blir nöjda West Bygg & Kakel AB
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Vi gjorde upp ett avtal som sedan hölls till punkt och pricka. Nöjd med resultatet och med kontakten med alla från företaget!
    Kommunikation mellan kunden och oss är alltid prioriterat West Bygg & Kakel AB
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    De höll vad de lovade och utförde ett utmärkt jobb
    Det är hela tiden vårat mål att kunderna ska vara nöjda West Bygg & Kakel AB
    2022-10-26 Insamlad av företaget
    Profesionellt bolag med stor kvalite!
    Vi levererar det som kunden ber om West Bygg & Kakel AB
    2022-10-24 Spontant omdöme
    Vi skulle renovera vårt uterum, bland annat byta tak och hängränna.
    Först var det tjafs om att de inte alls skulle byta ut takrännan för att de var tvungen att ta in en plåtslagare trots att offerten sade ”byte av hängränna”. Företaget tyckte att det var ”fel vinkel” och sådana görs inte längre trots att företaget varit och mätt och inspekterat. Till slut gav sig företaget i alla fall. De hann sedan inte klart med arbetet innan arbetarna skulle åka hem på semester i två veckor. De lämnar då uterummet utan hängränna och på helgen spöregnar det. Vattnet rinner då rätt ned mot grunden och orsakar en fuktskada i vår källare. När arbetarna kommer tillbaka och ska avsluta jobbet lämnar de och anser sig vara klara. Det ser ut som femåringar har snickrat ihop. Det sticker ut skickar och skruvar lite varstans. Det är felmätt vilket de försökt att spackla för att dölja. Det slutar med att de får göra om hela arbetet. Det är svårt att vara nöjd efter en sådan upplevelse.

Anlita inte detta föredrag om ni inte väldigt gärna vill ha en obehaglig renovering/bygge. Det här företaget borde inte få kalla sig hantverkare!
    Det är alltid tråkigt när en kund inte är nöjd men dom anmärkningar som fanns på arbetet åtgärdades omedelbart och vattenskadan du pratar om har besiktnings mannen från Ocab informerat min son om på plats att det inte finns en chans att den skulle bero på att den regnade i 2 dagar utan hängrännor utan den har varit på gång under en längre tid , och vi har även bett om besiktnings protokollet men det har ni vägrat visa för oss West Bygg & Kakel AB