Your Home Sweden AB

Your Home Sweden AB

4 omdömen om Your Home Sweden AB

Kjell S
Skrev om Your Home Sweden AB

Vi renovera vårat badrum och kök Arbetet blev mycket väl genomfört. Hantverkarna visade stor yrkesskicklighet, var punktliga, tillmötesgående, hade utmärkt ordning, städade efter sig och var därutöver mycket trevliga. Vi kan inte annat än att ge de absolut varmaste rekommendationerna - man kan inte bli annat än nöjd om man anlitar Your Home Sweden

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Lisen
Skrev om Your Home Sweden AB

Hel renovering av badrum Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidsplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt. Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden.

Robert A
Skrev om Your Home Sweden AB

Mycket bra kvalité för pengarna. YHS har gjort tre badrum och vi är väldigt nöjda. Man hör väldigt mycket om dåliga hantverkare,denne kan jag verkligen rekommendera.

Carl e gillar detta
I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Carl e
Skrev om Your Home Sweden AB

Vi anlitade Your Home Sweden till att renovera köket, hallen och sovrummet, och är mycket nöjda med allt från start till mål. Nivån av service är långt bättre än vad man normalt kan förvänta och utförandet i sig var riktigt bra.

Robert A gillar detta