Alla kategorier Byggkonsult Stockholms län Stockholm Kungsholmen Your Home Sweden AB

Your Home Sweden AB

Kungsholms Strand 181, 112 48 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Your Home Sweden AB

• Kjell S
    Kjell S skrev om Your Home Sweden AB
    Vi renovera vårat badrum och kök
    Arbetet blev mycket väl genomfört.
    Hantverkarna visade stor yrkesskicklighet, var punktliga, tillmötesgående, hade utmärkt ordning, städade efter sig och var därutöver mycket trevliga.
    Vi kan inte annat än att ge de absolut varmaste rekommendationerna - man kan inte bli annat än nöjd om man anlitar Your Home Sweden Läs mer
  • Lisen
    Lisen skrev om Your Home Sweden AB
    Hel renovering av badrum Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidsplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt.
    Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Your Home Sweden AB
    Mycket bra kvalité för pengarna. YHS har gjort tre badrum och vi är väldigt nöjda. Man hör väldigt mycket om dåliga hantverkare,denne kan jag verkligen rekommendera. Läs mer
    Carl e gillar detta
  • Carl e
    Carl e skrev om Your Home Sweden AB
    Vi anlitade Your Home Sweden till att renovera köket, hallen och sovrummet, och är mycket nöjda med allt från start till mål. Nivån av service är långt bättre än vad man normalt kan förvänta och utförandet i sig var riktigt bra.

Robert A gillar detta

Bästa byggkonsulterna i Stockholm:

Jan F Jan F tycker:
“I samband med vår badrumsrenov...” Läs mer

Skeppargatan 27, 11452, STOCKHOLM