Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Nynäshamn Yvonnes Trafikskola

Yvonnes Trafikskola

Skolgatan 52, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Ta körkort i Nynäshamn! Vi erbjuder individanpassad körkortsundervisning till bra pris, i lugn och avstressad miljö. Vi har även, automatbil, intensivutbildning, riskettan, handledarkurs och dyslexiutbildning. Vi utbildar på svenska, engelska och finska.
Ringvägen 89, 11861, STOCKHOLM
Ringens Bilskola
Victoria H:
Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedagogisk och såg direkt ...

Läs vad 23 kunder tycker om Yvonnes Trafikskola

• Isabella
    Isabella skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Yvonnes trafikskola! Väldigt kunnig och trevlig personal där jag gärna vill lyfta fram Mattias som jag körde mest med. Jag körde tidigare på en annan bilskola, där mitt självförtroende kördes i botten, men Mattias hjälpte mig att få tillbaka tron på min körning med sitt stora tålamod, stöd och engagemang. Dessutom förklarade han alla moment väldigt pedagogiskt och la upp en perfekt körplan som gjorde att jag klarade uppkörningen på första försöket. Stort tack!
  • David H
    David H skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag tog körkortet för några veckor sedan. Körskolan är väldigt pricksäker på att lära ut. Personalen är väldigt varmhjärtad och hjälper alltid till med problem

-David H
  • Linus F
    Linus F skrev om Yvonnes Trafikskola
    Hade förmånen att få köra intensivt på skolan under ett par veckor och sedan återkomma för utbildningskontroll och några extra lektioners finslipande inför uppkörningen. Allt gick vägen och det berodde i hög grad på den kvalificerade, kompetenta och genomtrevliga personal som jag fick stifta bekantksap med på skolan. Stort tack till er alla!
    // Linus
  • Pawel M
    Pawel M skrev om Yvonnes Trafikskola
    Bästa skolan alltså! Jag tog mitt körkort på första försöket. Mathias var min lärare. Tack så hämskt mycket för allt du du hade lärt mig Mathias // Pawel Macieszonek
  • karin s
    karin s skrev om Yvonnes Trafikskola
    Hemtrevlig känsla! Bra och ödmjuk receptionist, Tina. Pedagogiska och lugna lärare. Fokuserade på att hjälpa eleven till målet= körkortet!
  • Anna C
    Anna C skrev om Yvonnes Trafikskola
    Individanpassad utbildning med kompetent och jättetrevlig personal!
  • Helena E
    Helena E skrev om Yvonnes Trafikskola
    Superbra skola med extremt trevlig personal! Jag har kört med alla lärare och dom är lika pedagogiska. Utan er hade jag aldrig lyckats ta mitt körkort! Tack Tobias särskilt, och alla ni andra. Och tack Tina för att du alltid la energi på att stuva om så att jag fick ett schema som passade mig! Jag klarade teoriprovet vid första försöket (2 fel) och uppkörningen på andra! Tack tack tack!
  • julia b
    julia b skrev om Yvonnes Trafikskola
    Alla lärare är trevliga och bemöter en alltid med ett glatt humör. Ärliga och duktiga på sin sak!
  • Viktor S
    Viktor S skrev om Yvonnes Trafikskola
    det var väl som trevligt. inga konstigheter liksom.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Yvonnes Trafikskola
    Trevlig miljö och atmosfär med kompetent personal. Började själv från grunden utan möjlighet att köra privat. Fick via lektionerna stadiga, väl avvägda knuffar framåt ända in i mål där personalen delade min glädje. Har åkt med samtliga lärare, inklusive genomfört Risk 1 och har hela tiden varit nöjd! Stort tack!
  • Malwa Shinka V
    Malwa Shinka V skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag tyckte att det var bra i helheten.
  • isabelle
    isabelle skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag skulle starkt rekommendera Yvonnes till alla jag känner.
    Jag kom i början på sommaren för att börja köra och trots mitt minst sagt knasiga schema så fick dom ihop en planering runt det som fungerade.
    Rekommenderar starkt Mattias som lärare, då han förklarar på ett logiskt sätt och efter varje lektion gick jag hem med mera kunskap, och tro på min körning.

En helt underbar körskola med stort engagemang!
    Tusen tack alla ni på Yvonnes för en rolig och givande sommar!
  • Emilia W
    Emilia W skrev om Yvonnes Trafikskola
    Fantastiskt engagemang och ett otroligt stöd till sina elever. En körskola som inte bara är ute efter att tjäna pengar utan vill att sina elever ska lyckas! Jag tog en intensivutbildning som jag varmt rekommenderar då den gav utmärkt resultat. En uppkörning och ett teoriprov var allt som behövdes. En skola jag skulle rekommendera till mina bästa vänner och min familj.

Personalen är trevlig och att köra blir roligt!
  • Nike
    Nike skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera Yvonnes trafikskola i Nynäshamn.
    Jag tog efter många år och slit mitt efterlängtade körkort tack vare dem. Personalen, framförallt Tobbe, har varit mycket trevliga och proffsiga.
    Jag tycker att jag har fått ett fantastiskt bemötande och Nynäshamn är en väldigt trevlig liten stad att köra upp i :)
    Stort tack till alla!
    2011-08-04 Representant för Yvonnes Trafiks svarar Nike
    Tack för dom fina orden,vi är alla väldigt glada över att du var nöjd. Tack också för tårtan kör försiktigt. MVH personalen på Yvonnes Trafikskola
  • Helen P
    Helen P skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag bor i Stockholm men valde att köra i Nynäshamn eftersom jag behövde körkort med kort varsel och antog att jag skulle ha större chans att klara trafiken på en mindre ort.

På Yvonnes Trafikskola fick jag ett trevligt och professionellt bemötande från första stund. Yvonne och Tina lyckades pussla ihop en utbildningsplan trots mitt pressade schema.

Johan var en mycket noggrann och pedagogisk lärare med stort tålamod.
    Jag skulle varmt rekommendera trafikskolan åt alla som går i körkortstankar.
  • Quamru U
    Quamru U skrev om Yvonnes Trafikskola
    En skola med mycket bra lärare!
  • X
    X skrev om Yvonnes Trafikskola
    Yvonne och Tobbe var riktigt bra, med olika metoder som passade mig. Johan och jag funkade inte riktigt ihop. Han hade dessutom svårt att hålla tiderna och började de flesta lektioner sent. Över lag är jag nöjd med trafikskolan där Yvonne har varit mån om att allt ska funka.
  • Heidi V
    Heidi V skrev om Yvonnes Trafikskola
    Bästa trafikskolan enligt mig! Rekommenderar varmt yvonnes trafikskola i Nynäshamn.
    Jag körde väldigt intensivt i en månad innan uppkörningsdagen. Tänkte innan att det skulle komma att bli en jobbig tid, men måste säga att jag hade bara roligt! Och det är tack vare bästa körskoleläraren Tobias och körskolan (resten av personalen) som sköter sitt jobb på bästa sätt! Man får verkligen ett varmt bemötande på Yvonnes trafikskola samt peppning hela vägen.
    Det är så mycket lättare att köra när man har en lärare som är lugn och trygg, vilket Tobias var hela tiden. Det smittar av sig och man presterar bättre då. Han var verkligen duktig på att förklara saker man inte förstod på ett bra sätt, även det teoretiska.
    Att köra i lugna nynäshamn kändes väldigt bra. Och att köra upp med körskolans bil var ett klokt beslut. Man känner bilen och det blir på så sätt lättare. Att ha läraren med kändes också bara tryggt.

På Yvonnes trafikskola är det en bra stämning och man märker att personalen är engagerade i sina jobb!
  • carolina j
    carolina j skrev om Yvonnes Trafikskola
    Vill varmt rekommendera Yvonnes trafikskola i Nynäshamn, och körlärare Mattias Ringblom i synnerhet. Hans lugna och trygga bemötande, och förmåga att på ett enkelt sätt förklara hur man ska göra banade väg för att jag skulle kunna ta mitt körkort. Jag har och kommer fortsätta att tipsa om att boka in sig på körlektioner på Yvonnes trafikskola, och som sagt speciellt med Mattias Ringblom.
    Jag såg bilkörning som något jag aldrig skulle få in, men med rätt lärare är det möjligt!!
    2011-05-09 Representant för Yvonnes Trafiks svarar carolina j
    Hej Carolina
    Tack för din kopmmentar på reco. Det är väldigt kul att höra att du var nöjd och vi är tacksamma för att du rekommenderar flera elever till utbildning hos oss. Jag skall hälsa Mattias och tala om dina fina rekommendationer om honom.
  • Kim
    Kim skrev om Yvonnes Trafikskola
    Tog körlektioner och det gick bra, hade olika lärare och vissa var bättre än andra, men genomsnittet var riktigt bra!
    2011-05-09 Representant för Yvonnes Trafiks svarar Kim
    Hej Kim
    Hur går det för dig? Vore kul om du skrev några rader om hur vi kan bli bättre och ev vilka lärare som kan ändra sig för att allt ska bli så bra som möjligt.
  • Kristoffer P
    Kristoffer P skrev om Yvonnes Trafikskola
    Jag vände mig till Yvonnes trafikskola när det var dags att skaffa körkort. Valet var ganska enkelt eftersom jag tidigare bott i Nynäshamn och känner väl till Yvonnes trafikskola.

Nynäshamn är en trevlig stad att lära sig köra bil i. Man slipper den värsta storstadshetsen samtidigt som alla moment finns där. Under min utbildning tillkom även den sista sträckan på motorvägen som numera går hela vägen ner till Nynäshamn.

På Yvonnes fick jag ett väldigt trevligt bemötande och peppning hela vägen. Mina lärare kunde på ett enkelt och lättbegripligt sätt förklara saker jag undrade över.

Inför körprovet var jag som otroligt nervös och trodde inte riktigt att jag var redo. Men när jag väl satt bakom ratten kändes allt rätt och det visade sig att jag hade kommit dit väl förberedd.
    2011-05-09 Representant för Yvonnes Trafiks svarar Kristoffer P
    Hej Kristoffer
    Jag blir väldigt glad att höra dom fina orden du har om vår trafikskola och önskar dig lycka till mrd körkortet.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Yvonnes Trafikskola
    Tog körkortet för två år sedan i september månad (2007) där jag tog två lektioner på Yvonnes Trafikskola innan min uppkörning (jag tränade privat).

Jag fick sitta med den mest opedagogiska person jag någonsin mött. Jag fick det påpekad konstant att jag "inte kunde köra bil" och om jag "inte ens kan starta ordentligt" så är jag körd på uppkörningen som analkade.

Jag fick även det påpekat att det var mitt fel när han bad mig köra upp för en igensnöad backe trots att jag frågade om det vore så klokt med tanke på all snö. Det slutade med att vi fastnade och han blev mäkta irriterad och påstod att jag nog får "lära mig köra bil först".

Dagen efter andra övningstillfället körde jag upp, samtidigt som en annan kille som hade den här körskoleläraren från Yvonnes Trafikskola sittandes i hans bil. Jag klarade uppkörningen utan några problem som helst och fick inget "Grattis!" utav den här manliga körskoleläraren från Yvonnes Trafikskola.

Rent ut sagt skitdåligt sätt att för det första försöka sälja fler lektioner men dessutom ett otrevligt och elakt sätt att få människor att växa som bilförare. Jag trodde jag var värdelös efter hans två lektioner men tydligen tyckte inte uppkörningsläraren (som var betydligt trevligare).

Rekommenderar INTE Yvonnes Trafikskola som borde överse sina övningskörningslärare. Om ni ändå väljer skolan, välj inte en lång, manlig körskolelärare (som jag inte minns vad han heter).
  • Lia
    Lia skrev om Yvonnes Trafikskola
    Mycket seriös skola med trevlig och duktig personal!

Skolgatan 52, 149 30 Nynäshamn