24storage AB

1.0

5 omdömen om 24storage AB

Anders B
Skrev om 24storage AB

Önskar att det gick ge lägre betyg. Varje år försöker man höja priset med 10%. När man frågar vad dom baserar det på är svaret att "för att vi kan". Det är ocker. Dessutom används närliggande förråd för yrkesutövning (byggare som kör slipar och sågar) det är knappast något som försäkringen täcker om olyckan är framme. Nej, det är verklgien ett jobbigt företag att ha med att göra. Vi kommer dra.

Jens Markus O
Skrev om 24storage AB

Akta er för att använda 24storage. Absolut kass kundservice och bemötande mot sina kunder. Hyrde ett av deras större förråd under 30 månader och hade alltid strul med att få tillgång till anläggningen på grund av ett riktigt dåligt entré system. Utan förvarning eller skriftlig information tömde 24storage mitt förråd och "slängde" mina förvarade saker utan att riktigt dokumentera eller kunna ge information kring vart mina saker tagit vägen. Ingen kreditering har skett även då jag sett mina saker säljas på auktionshus.

GABRIEL E
Skrev om 24storage AB

Jag är definitivt inte nöjd med 24storage så kallade service. Allt ifrån deras scam med att få mig betala för en försäkring fast min hemförsäkring täcker behovet, vilket jag mycket noga med att säga när jag pratade med tjejen jag bokade förrådet med på telefon. Till att jag nu blir bestulen på 400 kr för en månadshyra jag inte kommer använda då förrådet är tömt. En faktura man lätt kan kreditera om man VILL... 24Storage gömmer sig fegt bakom att den 15:e varje månad har de brytpunkt för nästkommande månadshyra. Den...

Anders B
Skrev om 24storage AB

annonserar om "mancave" med gitarrspelande man. vid kontakt visar det sig att det bara är "annons", och tjänsten är förvaring inte användning! bluffannons!

Erik H
Skrev om 24storage AB

De luras med försäkringar. De lovar saker vi tecknande av abonnemang som de inte uppfyller senare. Varning för bluff företag.