24storage AB

Läs vad 3 kunder tycker om 24storage AB

• GABRIEL E

2020-07-21

GABRIEL E skrev om 24storage AB
    Jag är definitivt inte nöjd med 24storage så kallade service.

Allt ifrån deras scam med att få mig betala för en försäkring fast min hemförsäkring täcker behovet, vilket jag mycket noga med att säga när jag pratade med tjejen jag bokade förrådet med på telefon. Till att jag nu blir bestulen på 400 kr för en månadshyra jag inte kommer använda då förrådet är tömt. En faktura man lätt kan kreditera om man VILL...

24Storage gömmer sig fegt bakom att den 15:e varje månad har de brytpunkt för nästkommande månadshyra. Den delen i avtalet är bara till för att stjäla pengar från kunder i just sådan situationer som min och Eva. Den har ingen annan praktisk effekt då som jag skrev ovan kan kreditera en faktura efter den 15:e OM MAN VILL...men de har "sina" processer. Vilket inte betyder någonting alls egentligen.

Deras slogan är "hyr ett förråd helt enkelt". Det är allt annat än enkelt. Falsk marknadsföring skulle man kunna får det till om man är juridiskt kunnig och orkar driva den juridiska processen.

"Hyr ett förråd med mycket byråkrati och lurendrejeri" är kanske en mera adekvat beskrivning av deras affärsidé, tyvärr. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 831 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig bemötande, rymligt pris, snabb service. Bytte batteri till min iphone"
  • Anders B

2019-02-02

Anders B skrev om 24storage AB
    annonserar om "mancave" med gitarrspelande man.
    vid kontakt visar det sig att det bara är "annons", och tjänsten är förvaring inte användning!
    bluffannons! Läs mer
  • Erik H

2018-01-31

Erik H skrev om 24storage AB
    De luras med försäkringar.
    De lovar saker vi tecknande av abonnemang som de inte uppfyller senare. Varning för bluff företag. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T

Bästa Företagen inom dator nära 24storage AB: