A-J Express Service Uppsala

A-J Express Service Uppsala

Välkommen till en lokal flyttfirma i Uppsala! Vi hjälper både privatpersoner och företag att flytta, oavsett om det gäller bohag, kontorsflytt eller flyttstädning. När det gäller bohagsflytt, eller egentligen all flytt, är vi varsamma och tar väl hand om era saker. Vid flyttstädning ser vi till att det flyter på bra ihop med...

3 omdömen om A-J Express Service Uppsala

Mats S
Skrev om A-J Express Service Uppsala

Jättenöjda med hur vi fick hjälp vid vår flytt. Vi hade en lgh. på 3 tr utan hiss plus ett knökfullt garage. Gick supersmidigt att få in allt i nya hemmet. Flyttstädningen funkade också som förväntat bra. Trevliga och duktiga killar! Rekommenderas!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Dam S
Skrev om A-J Express Service Uppsala

letade ett tag efter flyttfirma och hittade dessa, då dem uppfyller alla krav man måste ställa som kund kring lagar och regler. Vi lånade kartonger, fattade inte varför vi inte gjorde det med detsamma, man får behålla dem i 20 dagar efter flytten är klar, innan man lämnar tillbaka dem. Veckan innan flytten ramlade min man i trappen och slog sönder 4 revben, så packningen och annat kom av sig. Så dagen för flytt var vi egentligen inte alls klara för flytt men mitt i allt detta stiger 4 Proffs från denna flyttfirma in genom...

Svar från A-J Express Service Uppsala

Tack så mycket för dina ord dom värmer verkligen. Önskar er en trevlig helg och välkommen åter till oss om flytthjälp behövs. Med vänlig hälsning, Vi på A-J

Alina C
Skrev om A-J Express Service Uppsala

Noggranna och trevliga! Flytten från en stor 2:a med källare till lägenhet tre kvarter bort tog ca 6 h och blev en bra upplevelse tack vare A-J Express. Rekommenderar dem verkligen!

Svar från A-J Express Service Uppsala

Tack för dom orden. Dom värmer. Vi önskar er välkommen åter. Med vänlig hälsning, Joakim

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen