Alla kategorier Övrigt Uppsala Uppsala A-J Express Service Uppsala

A-J Express Service Uppsala

Nymansgatan 4, 753 23 Uppsala — Visa karta

Välkommen till en lokal flyttfirma i Uppsala!

Vi hjälper både privatpersoner och företag att flytta, oavsett om det gäller bohag, kontorsflytt eller flyttstädning. När det gäller bohagsflytt, eller egentligen all flytt, är vi varsamma och tar väl hand om era saker. Vid flyttstädning ser vi till att det flyter på bra ihop med själva flytten.

Vill du hellre flytta själv? Välj vårt "flytta-själv"-paket! Då får du själv göra jobbet, men du hyr bil och utrustning från oss. Vi både säljer och hyr ut allt du behöver inför flytten.

Läs vad 2 kunder tycker om A-J Express Service Uppsala

• Dam S
    Dam S skrev om A-J Express Service Uppsala
    letade ett tag efter flyttfirma och hittade dessa, då dem uppfyller alla krav man måste ställa som kund kring lagar och regler. Vi lånade kartonger, fattade inte varför vi inte gjorde det med detsamma, man får behålla dem i 20 dagar efter flytten är klar, innan man lämnar tillbaka dem. Veckan innan flytten ramlade min man i trappen och slog sönder 4 revben, så packningen och annat kom av sig. Så dagen för flytt var vi egentligen inte alls klara för flytt men mitt i allt detta stiger 4 Proffs från denna flyttfirma in genom dörren på utsatt tid. Alla kan flytta kartonger men det är när något är utöver det vanliga som man märker att man är i trygga händer. Som tur var hade flyttfirman flera kartonger i bilarna som vi fick låna för att slänga ned lösa saker. Man kan inte tvinga folk att vara sociala men dessa 4 var alla så himla trevliga, jag skulle lugnt kunna bjuda hem dem alla på middag bara för att umgås med dem igen. Så därför rekommenderar jag detta företag utan minsta tvekan. Värt vart enda öre......
    2017-08-11 Joakim H svarar Dam S
    Tack så mycket för dina ord dom värmer verkligen. Önskar er en trevlig helg och välkommen åter till oss om flytthjälp behövs. Med vänlig hälsning, Vi på A-J
    Joakim H gillar detta
  • Alina C
    Alina C skrev om A-J Express Service Uppsala
    Noggranna och trevliga! Flytten från en stor 2:a med källare till lägenhet tre kvarter bort tog ca 6 h och blev en bra upplevelse tack vare A-J Express. Rekommenderar dem verkligen!
    2017-02-27 Joakim H svarar Alina C
    Tack för dom orden. Dom värmer. Vi önskar er välkommen åter. Med vänlig hälsning, Joakim
    Joakim H gillar detta

Nymansgatan 4, 753 23 Uppsala