A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, 115 35 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 8 omdömen
På A Kropps Harmonie är visionen att sammanföra flera olika tekniker, från både öst och väst för att uppnå ett optimalt resultat. Analyn Grahn har arbetat som friskvårdsmassör enda sedan 1993. Hon är utbildad och diplomerad hud- och SPA-terapeut som utför professionella kropps- och ansiktsbehandlingar. Dessutom är Analyn utbildad inom medicinsk fotvård. Det innebär att dina fötter kan känna sig trygga i hennes händer.

På A Kropps Harmonie vidareutbildar vi oss ständigt för att hålla oss helt uppdaterade inom de olika behandlingsmetoder som finns hos de olika agenturerna. Varmt välkommen att höra av dig genom att slå en signal eller maila.

Läs vad 8 kunder tycker om A Kropps Harmonie

• 2019-02-23

Ola Torvaldsson skrev om A Kropps Harmonie
    Underbart! Omsorgsfullt och mycket bra fotvård! Bäst! Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2019-01-01

Maritess A skrev om A Kropps Harmonie
    Akroppsharmonie is really good. You get what you are paying for. Very professional and Analyn is the best. Läs mer
  • 2016-10-05

Ingegerd A skrev om A Kropps Harmonie
    Jag har alltid blivit väl bemött vid mina besök hos A Kropps Harmonie. De behandlingar jag fått och fortfarande får är av högsta kvalitet. Jag har varit på många olika företag men A Kropps Harmonies behandlingar är absolut de bästa. Dessutom får jag hjälp att köpa varor som kan vara bra för mig och min kropp. Så jag kan verkligen rekommendera att besöka detta företag. Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 200 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • Jonny B

2016-09-25

Jonny B skrev om A Kropps Harmonie
    Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med . Läs mer
  • 2016-06-14

Ann O skrev om A Kropps Harmonie
    Härligt bemötande, flexibelt och vänligt. Mycket bra. Läs mer
    Aktiv Hudvård
    4.9 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2017
    "Vänlig personal och trevlig miljö. Är alltid mycket nöjd med mina behandlingar och är glad att Aktiv Hudvård alltid är tidig med nya behandl"
  • 2016-05-18

Bodil M skrev om A Kropps Harmonie
    Analyn Grahn är helt fantastisk! Otroligt varmt bemötande och proffsig behandling. Jag har dels gjort vanlig ansiktsbehandling, vilket är skönt och avkopplande, men nu har jag två gånger testat NBE1000 Delux, vilket är en behandling jag varmt kan rekommendera. Mina porer har blivit mindre och min rynka i pannan och några kråksparvar vid ögonen har helt märkbart blivit i mindre framträdande. Helt otroligt resultat, känns verkligen som ett enormt lyft och detta bara efter två gånger! Dessutom har jag tillsammans med Analyn bytt ut dag och nattcreme till dermalogicas produkter, vilket givit min hy ett helt annat fukttillskott och dessutom gjort att pigmenteringen av min hud blivit märkbart bättre. Så glad att jag äntligen funnit någon som på ett prossigt och ansvarsfullt sätt kan hjälpa mig med mina hudproblem. Läs mer
  • 2016-05-17

Berit H skrev om A Kropps Harmonie
    Jag fick kontakt med A Kropps Harmonie via en granne, en besvärlig axel som naprapaten på jobbet gått bet på, efter 2 beh. av Ana Lyn, var besvären borta. Jag har nu gått var 5:te vecka i 6-7 år till glädje för kropp och själ. Dessutom går jag ett par gånger /år och sköter mina fötter. Jag rekommenderar gärna A Kropps Harmonie till alla jag hör behöver massage eller kroppsvård och jag köper ibland presentkort för någon beh. till nära och kära. Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 201 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Testar NBE1000 och och det känns jättebra hittills, en bit in i kuren, Louise känns kunnig, genuint intresserad av att behandlingen ska ge r"
    Kristina S
  • 2016-05-17

Anders L skrev om A Kropps Harmonie
    Går till Analyn var 3e vecka för massage och
    Fotvård(jag är diabetiker)
    Har gått dit i över 3 år och kan inte tänka mig att
    Gå någon annanstans . Hon är mycket kompetent och väldigt trevlig att vara hos
    Kan verkligen rekommendera henne Läs mer

Bästa Ansiktsbehandlarna nära A Kropps Harmonie:

Total Hälsa (490m)
Diana F Diana F tycker:
“Proffsig, kunnig och noggrann....” Läs mer
Entouch (1.8km)
Lotus Hudvård (1.9km)