A Kropps Harmonie

A Kropps Harmonie

Ring 08-21 24 90 www.akroppsharmonie.se

På A Kropps Harmonie är visionen att sammanföra flera olika tekniker, från både öst och väst för att uppnå ett optimalt resultat. Analyn Grahn har arbetat som friskvårdsmassör enda sedan 1993. Hon är utbildad och diplomerad hud- och SPA-terapeut som utför professionella kropps- och ansiktsbehandlingar. Dessutom är Analyn utbildad...

9 omdömen om A Kropps Harmonie

Evelina D
Skrev om A Kropps Harmonie

Bokade fotvård via Benify appen (med hjälp av friskvårdsbidrag). I Benify står det att behandlingen vanligtvis kostar 863 kronor men att det i appen kostar 759 kronor. När jag (efter att ha köpt ett tillfälle) tittar på salongens webbsida så kostar fotvård för friskvårdsbidrag 759 kronor och vanlig medicinsk fotvård kostar 720 kronor. Alltså hade jag gjord en vanlig bokning och sedan skickat in kvittot så hade det blivit billigare. Inte någonstans på webbsidan står det heller att någon behandling kostar 863 kronor. Så märkligt...

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ola Torvaldsson
Skrev om A Kropps Harmonie

Underbart! Omsorgsfullt och mycket bra fotvård! Bäst!

Maritess A
Skrev om A Kropps Harmonie

Akroppsharmonie is really good. You get what you are paying for. Very professional and Analyn is the best.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ingegerd A
Skrev om A Kropps Harmonie

Jag har alltid blivit väl bemött vid mina besök hos A Kropps Harmonie. De behandlingar jag fått och fortfarande får är av högsta kvalitet. Jag har varit på många olika företag men A Kropps Harmonies behandlingar är absolut de bästa. Dessutom får jag hjälp att köpa varor som kan vara bra för mig och min kropp. Så jag kan verkligen rekommendera att besöka detta företag. Ni kommer inte att bli besvikna.

Jonny B
Skrev om A Kropps Harmonie

Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Ann O
Skrev om A Kropps Harmonie

Härligt bemötande, flexibelt och vänligt. Mycket bra.

Bodil M
Skrev om A Kropps Harmonie

Analyn Grahn är helt fantastisk! Otroligt varmt bemötande och proffsig behandling. Jag har dels gjort vanlig ansiktsbehandling, vilket är skönt och avkopplande, men nu har jag två gånger testat NBE1000 Delux, vilket är en behandling jag varmt kan rekommendera. Mina porer har blivit mindre och min rynka i pannan och några kråksparvar vid ögonen har helt märkbart blivit i mindre framträdande. Helt otroligt resultat, känns verkligen som ett enormt lyft och detta bara efter två gånger! Dessutom har jag tillsammans med Analyn...

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Berit H
Skrev om A Kropps Harmonie

Jag fick kontakt med A Kropps Harmonie via en granne, en besvärlig axel som naprapaten på jobbet gått bet på, efter 2 beh. av Ana Lyn, var besvären borta. Jag har nu gått var 5:te vecka i 6-7 år till glädje för kropp och själ. Dessutom går jag ett par gånger /år och sköter mina fötter. Jag rekommenderar gärna A Kropps Harmonie till alla jag hör behöver massage eller kroppsvård och jag köper ibland presentkort för någon beh. till nära och kära.

Anders L
Skrev om A Kropps Harmonie

Går till Analyn var 3e vecka för massage och Fotvård(jag är diabetiker) Har gått dit i över 3 år och kan inte tänka mig att Gå någon annanstans . Hon är mycket kompetent och väldigt trevlig att vara hos Kan verkligen rekommendera henne

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen