Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet A Kropps Harmonie

A Kropps Harmonie

Brantingsgatan 37, 115 35 Stockholm — Visa karta

På A Kropps Harmonie är visionen att sammanföra flera olika tekniker, från både öst och väst för att uppnå ett optimalt resultat. Analyn Grahn har arbetat som friskvårdsmassör enda sedan 1993. Hon är utbildad och diplomerad hud- och SPA-terapeut som utför professionella kropps- och ansiktsbehandlingar. Dessutom är Analyn utbildad inom medicinsk fotvård. Det innebär att dina fötter kan känna sig trygga i hennes händer.

På A Kropps Harmonie vidareutbildar vi oss ständigt för att hålla oss helt uppdaterade inom de olika behandlingsmetoder som finns hos de olika agenturerna. Varmt välkommen att höra av dig genom att slå en signal eller maila.

Läs vad 6 kunder tycker om A Kropps Harmonie

• Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om A Kropps Harmonie
    Jag har alltid blivit väl bemött vid mina besök hos A Kropps Harmonie. De behandlingar jag fått och fortfarande får är av högsta kvalitet. Jag har varit på många olika företag men A Kropps Harmonies behandlingar är absolut de bästa. Dessutom får jag hjälp att köpa varor som kan vara bra för mig och min kropp. Så jag kan verkligen rekommendera att besöka detta företag. Ni kommer inte att bli besvikna.
  • Jonny B
    Jonny B skrev om A Kropps Harmonie
    Trevlig bemötande , ger verkligen 100% i det som man vill ha hjälp med .
  • Ann O
    Ann O skrev om A Kropps Harmonie
    Härligt bemötande, flexibelt och vänligt. Mycket bra.
  • Bodil M
    Bodil M skrev om A Kropps Harmonie
    Analyn Grahn är helt fantastisk! Otroligt varmt bemötande och proffsig behandling. Jag har dels gjort vanlig ansiktsbehandling, vilket är skönt och avkopplande, men nu har jag två gånger testat NBE1000 Delux, vilket är en behandling jag varmt kan rekommendera. Mina porer har blivit mindre och min rynka i pannan och några kråksparvar vid ögonen har helt märkbart blivit i mindre framträdande. Helt otroligt resultat, känns verkligen som ett enormt lyft och detta bara efter två gånger! Dessutom har jag tillsammans med Analyn bytt ut dag och nattcreme till dermalogicas produkter, vilket givit min hy ett helt annat fukttillskott och dessutom gjort att pigmenteringen av min hud blivit märkbart bättre. Så glad att jag äntligen funnit någon som på ett prossigt och ansvarsfullt sätt kan hjälpa mig med mina hudproblem.
  • Berit H
    Berit H skrev om A Kropps Harmonie
    Jag fick kontakt med A Kropps Harmonie via en granne, en besvärlig axel som naprapaten på jobbet gått bet på, efter 2 beh. av Ana Lyn, var besvären borta. Jag har nu gått var 5:te vecka i 6-7 år till glädje för kropp och själ. Dessutom går jag ett par gånger /år och sköter mina fötter. Jag rekommenderar gärna A Kropps Harmonie till alla jag hör behöver massage eller kroppsvård och jag köper ibland presentkort för någon beh. till nära och kära.
  • Anders L
    Anders L skrev om A Kropps Harmonie
    Går till Analyn var 3e vecka för massage och
    Fotvård(jag är diabetiker)
    Har gått dit i över 3 år och kan inte tänka mig att
    Gå någon annanstans . Hon är mycket kompetent och väldigt trevlig att vara hos
    Kan verkligen rekommendera henne

Brantingsgatan 37, 115 35 Stockholm