A2 Bil

Vallenvägen 10, 444 60 Stora höga — Visa karta

Varmt välkommen till A2 Bil!

Vårt främsta mål är att varje enskild kund ska vara både nöjd och glad. Det uppnår vi genom att ge dig stora valmöjligheter. Vi har det marknaden vill ha helt enkelt - i allt från utrustning, färg och säkerhet till motorstyrka och bränsle.

När du köper din bil från oss på A2 Bil får du en bil i utmärkt skick med full servicehistorik. Det finns därför goda möjligheter för dig som gillar att vårda din bil att få bättre betalt när du i din tur ska sälja bilen i framtiden.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om A2 Bil

• Hanne E
    Hanne E skrev om A2 Bil
    Vi sålde vår Volvo XC60.
    A2Bil är ett mycket professionellt företag med fantastiska anställda från första bemötande till avslutad affär. Dessutom fick vi skjuts från Stora Höga till Smögen mycket fin service. Vi kan varmt rekommendera A2Bil och även deras cappuccino. Läs mer
  • Saman S
    Saman S skrev om A2 Bil
    Bra bemötande och en bra och smidig affär! Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O skrev om A2 Bil
    Fantastiskt upplevelse och utmärkt service Läs mer
  • Veikko Olavi T
    Veikko Olavi T skrev om A2 Bil
    Vi köpte en begagnad Volvo S60 härifrån. Schysst bemötande, inte för pushig och trevlig säljare. Känslan av att ha gjort en bra ärlig affär. Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om A2 Bil
    Bästa bilhandlare jag någonsin varit med om. Jag besökt ett fler antal bilhandlare inne i och runt omkring Göteborg för att forska den bil som passade mig och mina behov som bäst.

A2Bil levererade in en bil efter att jag hade beskrivit mina behov av en bil och gick igenom bilen, service boken och carfax rapporten i detail. Och även om de levererade in en bil efter mina behov så gav dem mig möjligheten att tacka nej om jag inte var nöjd.

Till slut bestämde jag mig för en bil som passade mig som bäst och A2Bil stöttade mig genom hela köpet, och har gått utöver det extra för mig som en kund. Tack så mycket till alla som jobbar på A2Bil, jag skulle rekommendera den här försäljaren alla. Ingen kommer att ångra sig. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om A2 Bil
    Grym service och trevlig säljare Läs mer
  • David L
    David L skrev om A2 Bil
    Superbra vägledning för mig som inte är så bra på bilar .. Fick bra betalt för min inbytesbil och åkte hem med en nästan ny kanonbil som känns som ett kap. Enkelt att göra en bra affär här, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Roberto P
    Roberto P skrev om A2 Bil
    Supertrevlig och hjälpsam personal som löste mitt ärende klockrent..rekommenderas starkt.. Guldstjärna för den goda Espresson vid varje besök 👌 Läs mer
  • Cristian M
    Cristian M skrev om A2 Bil
    Köpte bil.

Men som många försäljare gör så missar de att nämna vissa små fel som finns Läs mer

Vallenvägen 10, 444 60 Stora höga