A2 Bil

A2 Bil

Ring 0101-29 62 22 www.a2bil.se

Varmt välkommen till A2 Bil! Vårt främsta mål är att varje enskild kund ska vara både nöjd och glad. Det uppnår vi genom att ge dig stora valmöjligheter. Vi har det marknaden vill ha helt enkelt - i allt från utrustning, färg och säkerhet till motorstyrka och bränsle. När du köper din bil från oss på A2 Bil får du en bil...

28 omdömen om A2 Bil

Björn Magnus T

Levererade bil som saknade utannonserad utrustning och vägrade hitta en lösning med mig som köpare. Ville inte ens diskutera en lösning och slutade sedan svara. Håller er borta. Rekommederar EJ A2 Bil. Skojare.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Csaba Attila B

Förmedlade min BMW 530e hos A2 Bil. Allt gick smidigt och snabbt med hela affären från att jag lämnade in bilen tills att de sålde bilen. Rekommenderas varmt om man har en relativt dyr bil att sälja och vill slippa en massa krångel och skambud på Blocket. 👌

JOAKIM B
Skrev om A2 Bil

Helt ok. Levererade till slut. Gör rätt för sig.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Daniel N
Skrev om A2 Bil

Rent, fint, bra bilar, trevlig och kunnig personal och riktigt gott kaffe. Riktigt nöjd!

Jasmine A

Allt var perfekt och utmärkt +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jonas L

Ali har sålt vår bil. Proffsigt och trevligt bemötande. /Jonas

Daniel M
Skrev om A2 Bil

Allt verkar funkar perfekt, vi är mkt nöjda

Sofia F
Skrev om A2 Bil

Vi förmedlade vår Ford hos A2bil. Trevlig och ärlig säljare kan varmt rekommendera A2bil. Tyckte även att det gick snabbt och smidigt med hela äfferen från att jag lämnade in bilen tills att de sålde bilen. 👍

Hans J
Skrev om A2 Bil

A2 Bil tog hand om mig som kund på ett ansvarsfullt sätt. Jag kan ge dom bästa rekommendationer.

Elvis R
Skrev om A2 Bil

Rekommenderar Starkt A2Bil Seriösa Säljare Trevliga och Hjälper Bästa i Sverige, Göteborg.

Mike M
Skrev om A2 Bil

Snabb och effektiv service, med fokus på kunden!

Stefan M
Skrev om A2 Bil

Enkelt och smidigt sätt att få sålt sin bil!

Tomasz M
Skrev om A2 Bil

Jag har köpt en Seat Leon Cupra. Det blev en bra affär! Utmärkt bemött av företaget.

Fabian A
Skrev om A2 Bil

Jag köpte en bil Mycket trevligt bemött med helt vardagliga samtalsämnen, jag fick laddat min mobil under affärens gång och jag fick en snus på köpet vilket uppskattas enligt min mening. jag hade en trygg känsla och kände mig inte blåst på affären Lite små besvär med prutning i början men med lite uppsmörjning så gick dom med på lägre slut kostnad och jag fick en extra skärm på köpet vilket uppskattades grymt

Ziad B
Skrev om A2 Bil

Ärliga och man känner trygghet när man köper från de och de kan rekommenderas och jätte trevliga

Andreas S

Köpte en Audi hos A2bil. Gillade den raka dialogen, och att det inte verkade hymlas med något. Trevliga försäljare som man kunde diskutera med. Har dålig erfarenhet av tidigare försäljare, men kan absolut tänka mig att åka tillbaka.

Mohammad A

Bästa killarna, enkelt att köpa bil hos dem utan nån trassel :)

Emelie L
Skrev om A2 Bil

Bra bemötande och god service. Är supernöjd med min nya bil, tack för all hjälp. <3

Razz M
Skrev om A2 Bil

Jag köpte min bil hos A2 I våras efter att ha sett en annons på Blocket. Utöver den fina bilen var det den trevliga servicen och ärligheten som fick mig att köpa. Det blev en Audi som jag och min fru älskar. Tack!

Hanne E
Skrev om A2 Bil

Vi sålde vår Volvo XC60. A2Bil är ett mycket professionellt företag med fantastiska anställda från första bemötande till avslutad affär. Dessutom fick vi skjuts från Stora Höga till Smögen mycket fin service. Vi kan varmt rekommendera A2Bil och även deras cappuccino.

Saman S
Skrev om A2 Bil

Bra bemötande och en bra och smidig affär!

Stefan O
Skrev om A2 Bil

Fantastiskt upplevelse och utmärkt service

Veikko Olavi T

Vi köpte en begagnad Volvo S60 härifrån. Schysst bemötande, inte för pushig och trevlig säljare. Känslan av att ha gjort en bra ärlig affär.

Sara O
Skrev om A2 Bil

Bästa bilhandlare jag någonsin varit med om. Jag besökt ett fler antal bilhandlare inne i och runt omkring Göteborg för att forska den bil som passade mig och mina behov som bäst. A2Bil levererade in en bil efter att jag hade beskrivit mina behov av en bil och gick igenom bilen, service boken och carfax rapporten i detail. Och även om de levererade in en bil efter mina behov så gav dem mig möjligheten att tacka nej om jag inte var nöjd. Till slut bestämde jag mig för en bil som passade mig som bäst och A2Bil stöttade...

Mikael K
Skrev om A2 Bil

Grym service och trevlig säljare

David L
Skrev om A2 Bil

Superbra vägledning för mig som inte är så bra på bilar .. Fick bra betalt för min inbytesbil och åkte hem med en nästan ny kanonbil som känns som ett kap. Enkelt att göra en bra affär här, rekommenderas varmt!

Roberto P

Supertrevlig och hjälpsam personal som löste mitt ärende klockrent..rekommenderas starkt.. Guldstjärna för den goda Espresson vid varje besök 👌

Cristian M

Köpte bil. Men som många försäljare gör så missar de att nämna vissa små fel som finns