A2 Bil

Vallenvägen 10, 444 60 Stora höga — Visa karta

4.8 i betyg av av 24 omdömen
Varmt välkommen till A2 Bil!

Vårt främsta mål är att varje enskild kund ska vara både nöjd och glad. Det uppnår vi genom att ge dig stora valmöjligheter. Vi har det marknaden vill ha helt enkelt - i allt från utrustning, färg och säkerhet till motorstyrka och bränsle.

När du köper din bil från oss på A2 Bil får du en bil i utmärkt skick med full servicehistorik. Det finns därför goda möjligheter för dig som gillar att vårda din bil att få bättre betalt när du i din tur ska sälja bilen i framtiden.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor till oss!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 24 kunder tycker om A2 Bil

• 2019-01-28

Jasmine A skrev om A2 Bil
    Allt var perfekt och utmärkt +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-01-26

Jonas L skrev om A2 Bil
    Ali har sålt vår bil. Proffsigt och trevligt bemötande.
    /Jonas Läs mer
  • 2019-01-26

Daniel M skrev om A2 Bil
    Allt verkar funkar perfekt, vi är mkt nöjda Läs mer
  • 2019-01-19

Sofia F skrev om A2 Bil
    Vi förmedlade vår Ford hos A2bil. Trevlig och ärlig säljare kan varmt rekommendera A2bil.
    Tyckte även att det gick snabbt och smidigt med hela äfferen från att jag lämnade in bilen tills att de sålde bilen.
    👍 Läs mer
  • 2019-01-14

Hans J skrev om A2 Bil
    A2 Bil tog hand om mig som kund på ett ansvarsfullt sätt.
    Jag kan ge dom bästa rekommendationer. Läs mer
  • Elvis R

2018-12-14

Elvis R skrev om A2 Bil
    Rekommenderar Starkt A2Bil Seriösa Säljare Trevliga och Hjälper Bästa i Sverige, Göteborg. Läs mer
  • Mike M

2018-12-14

Mike M skrev om A2 Bil
    Snabb och effektiv service, med fokus på kunden! Läs mer
  • 2018-12-07

Stefan M skrev om A2 Bil
    Enkelt och smidigt sätt att få sålt sin bil! Läs mer
  • 2018-12-03

Tomasz M skrev om A2 Bil
    Jag har köpt en Seat Leon Cupra. Det blev en bra affär! Utmärkt bemött av företaget. Läs mer
  • Fabian A

2018-11-19

Fabian A skrev om A2 Bil
    Jag köpte en bil
    Mycket trevligt bemött med helt vardagliga samtalsämnen, jag fick laddat min mobil under affärens gång och jag fick en snus på köpet vilket uppskattas enligt min mening.
    jag hade en trygg känsla och kände mig inte blåst på affären
    Lite små besvär med prutning i början men med lite uppsmörjning så gick dom med på lägre slut kostnad och jag fick en extra skärm på köpet vilket uppskattades grymt Läs mer
  • 2018-10-13

Ziad B skrev om A2 Bil
    Ärliga och man känner trygghet när man köper från de och de kan rekommenderas och jätte trevliga Läs mer
  • 2018-07-11

Andreas S skrev om A2 Bil
    Köpte en Audi hos A2bil.
    Gillade den raka dialogen, och att det inte verkade hymlas med något.
    Trevliga försäljare som man kunde diskutera med.
    Har dålig erfarenhet av tidigare försäljare, men kan absolut tänka mig att åka tillbaka. Läs mer
  • 2018-06-30

Mohammad A skrev om A2 Bil
    Bästa killarna, enkelt att köpa bil hos dem utan nån trassel :) Läs mer
  • Emelie L

2018-06-28

Emelie L skrev om A2 Bil
    Bra bemötande och god service. Är supernöjd med min nya bil, tack för all hjälp. <3 Läs mer
  • 2018-06-28

Razz M skrev om A2 Bil
    Jag köpte min bil hos A2 I våras efter att ha sett en annons på Blocket. Utöver den fina bilen var det den trevliga servicen och ärligheten som fick mig att köpa. Det blev en Audi som jag och min fru älskar. Tack! Läs mer
  • Hanne E

2018-05-16

Hanne E skrev om A2 Bil
    Vi sålde vår Volvo XC60.
    A2Bil är ett mycket professionellt företag med fantastiska anställda från första bemötande till avslutad affär. Dessutom fick vi skjuts från Stora Höga till Smögen mycket fin service. Vi kan varmt rekommendera A2Bil och även deras cappuccino. Läs mer
  • 2018-04-26

Saman S skrev om A2 Bil
    Bra bemötande och en bra och smidig affär! Läs mer
  • 2018-04-21

Stefan O skrev om A2 Bil
    Fantastiskt upplevelse och utmärkt service Läs mer
  • Veikko Olavi T

2018-04-19

Veikko Olavi T skrev om A2 Bil
    Vi köpte en begagnad Volvo S60 härifrån. Schysst bemötande, inte för pushig och trevlig säljare. Känslan av att ha gjort en bra ärlig affär. Läs mer
  • Sara O

2018-04-19

Sara O skrev om A2 Bil
    Bästa bilhandlare jag någonsin varit med om. Jag besökt ett fler antal bilhandlare inne i och runt omkring Göteborg för att forska den bil som passade mig och mina behov som bäst.

A2Bil levererade in en bil efter att jag hade beskrivit mina behov av en bil och gick igenom bilen, service boken och carfax rapporten i detail. Och även om de levererade in en bil efter mina behov så gav dem mig möjligheten att tacka nej om jag inte var nöjd.

Till slut bestämde jag mig för en bil som passade mig som bäst och A2Bil stöttade mig genom hela köpet, och har gått utöver det extra för mig som en kund. Tack så mycket till alla som jobbar på A2Bil, jag skulle rekommendera den här försäljaren alla. Ingen kommer att ångra sig. Läs mer

Mikael K skrev om A2 Bil
    Grym service och trevlig säljare Läs mer

David L skrev om A2 Bil
    Superbra vägledning för mig som inte är så bra på bilar .. Fick bra betalt för min inbytesbil och åkte hem med en nästan ny kanonbil som känns som ett kap. Enkelt att göra en bra affär här, rekommenderas varmt! Läs mer

Roberto P skrev om A2 Bil
    Supertrevlig och hjälpsam personal som löste mitt ärende klockrent..rekommenderas starkt.. Guldstjärna för den goda Espresson vid varje besök 👌 Läs mer

Cristian M skrev om A2 Bil
    Köpte bil.

Men som många försäljare gör så missar de att nämna vissa små fel som finns Läs mer
FILAREGATAN 23 14, 44234, Kungälv