Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Värmdö A2 Plåt & Lack AB

A2 Plåt & Lack AB

Minos Väg 10, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Vi arbetar åt alla försäkringsbolag. Specialiserade på bilmärkerna BMW och Porsche. Godkända för vagnskadegarantier för BMW & Porsche. Alla typer av plåtarbeten din bil kan tänkas behöva. Vi har en stor lackverkstad där vi ger din bil den bästa ytan. Vi kan hämta och lämna din bil med våran egna trailer.

Läs vad 5 kunder tycker om A2 Plåt & Lack AB

• Anna C
    Anna C skrev om A2 Plåt & Lack AB
    Det är bara att konstatera att A2 Plåt & Lack AB står i en klass för sig. Alltid ett trevligt bemötande, snabb hjälp och ett utomordentlig väl utfört arbete. Läs mer
  • Nina B
    Nina B skrev om A2 Plåt & Lack AB
    Det absolut sämsta kundbemötandet jag någonsin träffat på. Otrevlig personal och oproffsigt utförande. Hur kan det ligga på kunden att berätta för verkstaden vad de ska göra och att dessutom kontrollera resultatet?! Att skylla på kunden är helt oacceptabelt! Lämna inte in er bil här, inte värt det. Läs mer
  • Robert E
    Robert E skrev om A2 Plåt & Lack AB
    Väldigt bra. Fixade min gamla Dodge som fått en buckla i skärmen. Såg ut som ny! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Regina N
    Regina N skrev om A2 Plåt & Lack AB
    Bästa verkstaden jag träffade på hittils! Kanon service! Alla är supertrevliga och gör mer än vad som krävs. Varmt rekommenderar! Läs mer
    2009-02-23 svarar Regina N
    Vi tackar och bockar, alltid roligt med nöjda kunder!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om A2 Plåt & Lack AB
    Kanonverkstad! Trevliga, bra utförda arbeten. Kan bara rekomendera Läs mer
    2009-02-23 svarar Stefan A
    Tack Stefan!
    Alltid kul med nöjda kunder, kul för personalen som alltid försöker göra
    sitt bästa.

Bästa bilverkstäderna i Värmdö: