Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Botkyrka AA ONEA´S Bygg & Renovering

AA ONEA´S Bygg & Renovering

Kolonistigen 11, 147 52 Tumba — Visa karta

AA ONEA'S Bygg & Renovering

Stor erfarenhet inom bygg & renovering. Kök, golv, badrum, snickeri och målning.

Även konsultation & transport
Östervägen 6, 16952, SOLNA
Badrumsfixarna i Stockholm
Jan V:
Mycket nöjd med proffsigt & engagerat bemötande. Vi helrenoverade både badrum & gästtoalett. Arbetsledare tillgänglig under hela renoverin...

Byggföretag nära AA ONEA´S Bygg & Renovering:

Askvägen 3, TULLINGE
Varmt välkomna! Läs mer ›
Mia F:
Hel entreprenad - renovering /rivning av kök. - Tydlig krav bild = konkret offert - Ett proffsigt genomförande = jag fick det vi kom över...

HAMMERSTAVÄGEN 5, Norsborg
Ilbirs Bygg tar hand om ert byggprojekt. Läs mer ›
Miia H:
Jag är mycket nöjd med totalrenoveringen av mitt kök och även med andra mindre jobb som tillkom under vägen. Offerten och tidsplaneringen hö...

Hamringevägen 1, Tullinge
Hanna V:
Vi anlitade Palma Totalentreprenad för total renovering av nedervåningen i vårt hus. Golv, väggar, tak, badrum och kök. Vi är såååå nöjda. D...

Läs vad 17 kunder tycker om AA ONEA´S Bygg & Renovering

• Daniel S
    Daniel S skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi läste många mycket goda rekommendationer här på reco och trodde allt skulle gå bra. Det gjorde det inte, inte det minsta. Vi behövde riva ut ett gammalt kök, lägga nytt golv och sätta in ett nytt kök 2015. "ja ja, berätta för grabbarna när de kommer" sa deras chef när vi förklarade vad som skulle göras i köket.

Det skulle ta två veckor men det tog 3,5 vecka av byggdamm och oväsen. Köket skulle vara användbart redan andra veckan men vi var utan användbart kök nästan hela byggperioden. Vi blev lovade fast pris, men när det var dags att betala ville Onea ha nästan 50% mer betalt med hänvisning till att det tagit längre tid. Klart det tog tid när de åkte iväg till olika affärer på arbetstid för att handla småsaker nästan varje dag. När vi vägrade blev det inkasso och där ligger ärendet än så vitt vi vet.

Köket installerades med flera stora misstag. Bland annat upptäckte vi att diskhon var felmonterad på bänkskivan så det kunde komma in fukt, en tabbe som inte lät sig korrigeras fullt ut i efterhand så nu är det oklart om garantin på våra varor gäller. Ett av skåpen trillade helt enkelt ner när vi skulle använda det. Fuktskydden under kyl, frys och diskmaskin satte de in fel så att maskinerna hamnade snett och hade kunnat läcka vatten på det nylagda golvet om vi inte upptäckt det. Vi krävde till och med pengar tillbaka efter att vi betalat det först överenskomna beloppet men de pengarna såg vi aldrig mera till.
  • Peter O
    Peter O skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    AAA Onea bygg har gjort flertalet byggjobb för oss. Både i lägenhet, villa och landställe sedan 2008. Bra kvalité och öppen dialog gör att vi väljer AAA Onea Bygg.
  • Mari H
    Mari H skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi är nöjda återkommande kunder till AA Oneas som utfört flera arbeten åt oss och våra bekanta. Den här gången anlitade vi dem för omfattande renovering av vår villa. Arbetet innebar ytskiktsrenovering, ny gästtoalett samt badrumsbygge i källare inklusive bl.a. rivning, bilning och byte av stammar i platta. Allt utfördes med bästa resultat. Skicklig och noggrann plattsättare. Trevliga och professionella. Rekommenderas varmt!
  • Henrik R
    Henrik R skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Eugen och hans riktigt duktiga (och trevliga) byggare har precis färdigställt vårt badrum efter en omfattande fuktskada. Hela arbetet gick fortare än förväntat och resultatet är helt perfekt. Eugen kom med kanonbra förslag på såväl belysning (Led-slinga i taket som jag inte tidigare sett) som hur man maxar utrymmet och vilka lösningar som passar bäst.
    Nästa jobb vi gör är eugens och jag ska rekommendera hans firma till alla jag känner som är ute efter bästa kvalitet!
    Full pott
  • Staffan R
    Staffan R skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    AA Oneas Bygg & Renovering har genomfört en omfattade lägenhetsrenovering i en mycket känslig miljö (Gamla stan, Stockholm) med ett fullständigt strålande resultat. Kvalitet och yrkeskunnighet i minsta detalj samt en ärlighet, punktlighet och vänligt bemötande man sällan möter i denna bransch. Kan rekommendera företaget till 100%.

Det som utmärker lite extra är de finurliga lösningar på problem som dyker upp som blivit lösta på bästa sätt. Inget är omöjligt, allt har gått att ordna.
  • Herman K
    Herman K skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi vill rekommendera Eugen och co. på AA Onea bygg som gjorde ett bra jobb i vårt sekelskifteskök, ingen lätt uppgift med alla sneda vinklar. Bra kommunikation och gedigt jobb ledde till ett riktigt bra resultat som vi känner oss nöjda med.
  • Stina L
    Stina L skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Eugen och hans killar hjälpte oss med en ombyggnation i vår bostadsrätt. Noggranna, snabba och trevliga! Inga överraskningar på fakturan då de dagligen antecknade antal jobbade timmar.

Vi kommer anlita dem vid nästa renovering (om de har tid...)
  • Hanna M
    Hanna M skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi vill verkligen rekommendera Eugen och hans gäng på AA Onea Bygg. De har hjälpt oss att göra vår trea till en dröm. Eugen har varit tydlig, snabb med grundinställningen ”inga problem”. En positiv inställning som har gjort det lätt att samarbeta.

I vår trea har de fixat till det mesta. Målat och spacklat tak och väggar med perfekt finish. Slipat och oljat golv jättefint, med hjälp av enormt duktig underleverantör. Kaklat badrum och byggt kök. Allting genomfördes med jättefint resultat och enligt estimerad tidsplan.

En tät dialog och tydliga krav, exempelvis ville Eugen inte att vi skulle renovera samtidigt som hans hantverkare, har känts skönt. Vi har hela tiden vetat vad som gäller och har alltid kunnat prata med Eugen om vi haft några frågor.

Vi har arbetat med fast pris. Det har känts bra att veta vad allt kommer kosta och har inte innehållit några överraskningar.

Vi blev tipsade om Onea bygg och vi rekommenderar gärna dem till andra!
  • phil p
    phil p skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
  • Ola J
    Ola J skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi byggde om vår veranda på vårt förra hus och jobbet blev väl godkänt.
    Kommer tillbaka när vi ska byta ut takplattorna.
  • Pär K
    Pär K skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Jag blev rekommenderad Oneas´s Bygg och Renovering via den exklusiva badrumsfirman Vit Form på Humlegårdsgatan. Eftersom jag arbetar med nyproduktion för Skeppsholmen Fastighetsmäkleri var förväntningarna höga. Onea´s totalrenoverade min våning på Fredrikshovsgatan under en månads tid med nya ytskickt (målning och slipning av golv) nytt badrum, platsbyggda garderobslösningar och specialdesignad belysning. Sammanfattningsvis var projektet mycket lyckat, budgeten hölls och resultatet blev över förväntan. Deras snickare håller mycket hög klass samt plattsättaren är den bästa jag jobbat med. Jag kan därför varmt rekommendera Onea´s Bygg och Renovering till både affärsbekanta och vänner.
  • Annika G
    Annika G skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Blev rekommenderad AA Onea´s Bygg via kontakt. Har inte själv mycket erfarenhet av bygg och renovering men blev mycket nöjd med deras insats. Hade god kommunikation under hela renoverings tiden och all målning, tapetsering, golv läggning samt omhändertagande av gammalt material skedde utan att grannarna märkte något. Allt detta inom utlovad tid dessutom. Kommer definitivt att använda mig av deras tjänster i framtiden och kommer även att rekommendera dom till vänner och bekanta! /Annika.
  • Olga K
    Olga K skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    AA ONEA´s Bygg har genomfört renovering hos oss. De är proffs, duktiga o pålitliga. Vi kommer att rekommendera dem till våra vänner.
  • Adam
    Adam skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Jag mycket nöjd med de jobb denna firma utfört hos mig. De är pålitliga, punktliga och otroligt duktiga, egenskaper som många konkurrenter saknar. Ska du renovera och vill anlita ett seriöst företag rekommenderar jag starkt AA ONEA'S. Jag kommer definitivt att använda mig av dom igen.
  • Olli  H
    Olli H skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Har bara goda erfarenheter av dem. Arbetets kvalitet är god och likaså serviceandan. Om det blir något missförstånd eller något blir tokigt, ordnas det direkt och korrekt. Kommmer anlita dem igen när det blir dags / Ollie
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Vi har anlitat AA ONEA´S vid flertalet tillfällen och de har utfört uppdragen till full belåtenhet och tillika på utlovad tid, vilket är unikt i denna bransch - jag vet av erfarenhet från fd entrepreneurer.
    Utförda arbeten rör både markarbeten / staket och byggandet av ett förråd. Båda uppdragen genomfördes mycket proffesionellt och jag kan varmt rekommendera AA ONEA´S. Dom kommer att få även mitt nästa projekt, när dom kan planera in det i sin späckade kalender.
  • Samuel H
    Samuel H skrev om AA ONEA´S Bygg & Renovering
    Jag har anlitat detta bolag flera gånger. De är duktiga, tillförlitliga och professionella. Jag rekomenderar dem mer än gärna /Samuel

Kolonistigen 11, 147 52 Tumba