AB FLYTT Stockholm

Kontrollvägen 11, 126 79 Hägersten — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om AB FLYTT Stockholm

• B
    B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Trevligt bemötande och riktigt smidiga till en början.

Det började skita sig när jag började få samtal från andra än den jag initialt hade kontakt med. Det visade sig att det inte var ett, utan fem olika företag inblandade i flytten. AB flytt, en snubbe som bara är säljare (som för övrigt är som säljare är, skittrevlig i början, men klagar du blir han riktigt otrevlig), ger dig en offert. Godkänner du det skickar han två beställningar till två andra företag, en städkonsultfirma och en flyttkonsultfirma som i sin tur anställer två företag som är underleverantörer. Har du tur får du två bra, har du otur blir din flytt ett skämt.

Största problemet: När nåt skiter sig så är ingen ansvarig. Alla svarar med "vet inte vad du haft för deal med xx men vi är inte samma företag". Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Företaget hjälpte mej med flytt hela vägen från att de levererade kartonger en månad innan (enligt mitt önskemål) till allting var på plats och de hämtade kartongerna igen. Allting flöt hur smidigt som helst, de var verkligen så professionella och dessutom jättetrevliga killar. Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Anlitade dem för flytt inom Stockholm. Mycket gott bemötande från kontoret innan och efter flytt och av killarna som flyttade åt oss på flyttdagen. De var noggranna och försiktiga med våra saker. Och de arbetade effektivt!
    Rekommenderar gärna A.B FLYTT Stockholm!

/Anna Läs mer
  • Madelein R
    Madelein R skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt oproffsigt och otrevligt bemötande. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

4.0 i betyg av 2043 omdömen
Ingrid L Ingrid L tycker:
“Jag har alldeles nyligen besva...” Läs mer

Sorterargatan 12, 16250, Vällingby