AB FLYTT Stockholm

4.6 i betyg av av 81 omdömen

Läs vad 81 kunder tycker om AB FLYTT Stockholm

• 2020-09-01

EVA CARINA L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Tillmötesgående, flexibla, trevliga och snabba med att ge offert. Fantastiskt fin service trots överraskningar från mig som kund på flyttdagen p g a oförutsedda händelser som orsakade enormt mycket merjobb för flyttkillarna. De löste allt galant och med gott humör. På grund av detta behövdes ytterligare ett flyttillfälle och trots att de var fullbokade löste de även detta inom min snäva tidsram jag hade att förhålla mig till. Kan verkligen helhjärtat rekommendera AB Flytt Stockholm och Flyttspecialisten. Läs mer
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 449 omdömen
    Badge2020
    "Beställde flyttt av mönler och utrustnin för magasinering. Superbra service. Trevlig och hjälpsam personal. Effektiv och kunnig personal. Hi"
  • MAUD B

2020-08-24

MAUD B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Noggrann och effektiv personal från AB Flytt Stoclholm hjälpte mig att flytta från lägenhet till hus. Det gick smidigt och sköttes seriöst och professionellt. Jag kan rekommendera denna flyttfirma. Jag har tagit hjälp av dem två gånger och varit riktigt nöjd båda gånger. /Maud Läs mer
  • Nygård M

2020-08-16

Nygård M skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen då vi flyttade från Stockholm till Uppsala. Allt gick väldigt smidigt. Bra och snabba att kommunicera med. Duktiga flyttkillar som var snabba, försiktiga med saker och tillmötesgående. Vi kan varmt rekommendera AB Flytt Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 795 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • PÄR J

2020-08-11

PÄR J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket duktiga, trevliga & professionella, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-07-28

Hedvig B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är så nöjda med AB flytt! Trevligt bemötande hela vägen från offertförfrågan, till bokning och flytt. Jättesnälla och proffsiga flyttkillar som gjorde att flytten gick snabbt och smidigt! Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2020
    "I have used Pribaltika two times to do the move and cleaning of a 2- and a 3-room apartment. Both times they exceeded my expectations: punct"
  • 2020-07-16

Olof Petter F skrev om AB FLYTT Stockholm
    Rekommenderas starkt! Efter initial kontakt fick jag omgående en offert med estimerad tid och prisförslag, och slutpriset blev exakt vad som offererades. Killarna som hjälpte mig var oerhört snabba, trevliga och jätteförsiktiga med packning osv! Jättenöjd och skulle lätt anlita igen. Läs mer
  • ABGIRL J

2020-06-29

ABGIRL J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Kan starkt rekommendera. Flyttkillarna var klara väldigt snabba och tog vara på bohaget. Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 284 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S
  • 2020-06-22

ZOFIE S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Stort tack för fantastiskt smidig flytt! Snabba, lyhörda och trevliga flyttkillar som hade extremt bra koll på våra saker & vart de skulle i nya huset. Imponerande! Kan varmt rekommendera AB FLYTT Stockholm, de var superbra & väl värt priset. Även flyttstädningen var toppenbra; rent & fint samt smidigt. Läs mer
  • 2020-06-17

GILDA J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Stort TACK för hjälpen med flytten, flyttkillarna var hur duktiga som helst,  de får en stor stjärna,  det högsta betyget man kan ge, vi är super super nöjda och kommer alltid att anlita er vid flytt.

Hur mycket jag än försöker att komma på något att anmärka på med flytten, fanns inget att anmärka på, helt fantastiska flyttkillar,  de jobbade tyst, strukturerat och effektivt, de kom i tid på minuten och blev klara tidigare än planerat. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 624 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • YLVA N

2020-06-08

YLVA N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi kunde aldrig tro att flytten skulle gå så enkelt, killarna kom i tid. Super trevliga och proffsiga. Bar kartonger och möbler snabbt och varsamt. Så enkelt från första kontakten till betalningen.

Tack Bästa AB Flytt <3 Läs mer
  • 2020-05-26

DAVID B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Smidig och snabb kommunikation, tillgängliga med kort varsel.
    Löste både flytt och städ galant! Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 79 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹"
    Nathalie R
  • 2020-05-26

PHILIP A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • OSKAR S

2020-05-25

OSKAR S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag är supernöjd, allting gick väldigt smidigt!
    Som student med föräldrar på annan ort och med liten erfarenhet av att flytta så fick jag mycket hjälp och snabba svar kring alla möjliga frågor jag hade. Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 177 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2020-05-16

ÅSA B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick snabbt och smidigt, väldigt hjälpsamma. Städningen likaså, bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-05-16

MAGNUS G skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt snabb Flytt med hög servicenivå. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • 2020-05-15

EWA K skrev om AB FLYTT Stockholm
    Kan till 100% rekommendera AB FLYTT Stockholm. Lätt att komma i kontakt med, kom i tid, var jättetrevliga, proffsiga och gjorde min flytt till en dröm! Tusen tack! Läs mer
  • Monica Elisabet S

Monica Elisabet S skrev om AB FLYTT Stockholm
    AB Flytt Stockholm skötte flytten utomordentligt bra. Trevliga och serviceinriktade gubbs. Städningen jättebra och hämtning av lånade kartonger sköttes snabbt.
    Helnöjd kund med andra ord. Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • ANN E

ANN E skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick otroligt smidigt. Flyttkillarna var supertrevliga och noggranna. Förut när jag har anlitat en annan flyttfirma har de surat för jag inte packat rätt. Här var det inga sura miner utan bra service rakt igenom. Det hela gick snabbt och blev billigare än jag hade räknat med. Fem starka plus, kommer anlita igen. Läs mer
  • JOHN H

JOHN H skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket bra flyttfirma. Trevliga, effektiva och tillmötesgående. Höll tiderna till punkt och pricka. Även städet gick hand i hand med flytten. Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 629 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • INGER A

2020-04-30

INGER A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten från Huddinge till Älmsta gick snabbt och smidigt. Killarna var trevliga och alla möbler och kartonger var intakta.
    Även kontakten vid bokningen var mycket positiv och trevlig.
    Vi kan varmt rekommendera AB Flytt Stockholm. Läs mer
  • 2020-04-29

MARIA N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick jättesmidigt & snabbt - super! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 484 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • 2020-04-29

MIRJAMI T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi var jättenöjda! Vilka hjärtligt trevliga och hjälpsamma killar som jobbade hårt (3 trappor utan hiss)? 10 poäng av 10 möjliga. Kanon service hela vägen! 👍
    Lasse & Mirja Läs mer
    MIRJAMI T gillar detta
  • LENA H

2020-04-28

LENA H skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket bra i alla kontakter! Personligt och professionellt.
    Genomförde flytten på ett exemplariskt sätt. Kan rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-28

Eva F skrev om AB FLYTT Stockholm
    De höll tiden och var väldigt försiktiga. Det kändes tryggt och säkert, precis som man vill ha det. Läs mer
  • LUDVIG S

2020-04-26

LUDVIG S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt gick super! Snabbt, effektivt, professionellt och inget trasigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-30

CECILIA A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt effektiva och super trevliga! Läs mer
  • Fredrik Avijit Ö

2020-03-27

Fredrik Avijit Ö skrev om AB FLYTT Stockholm
    I tid, tar väl hand om det som ska flyttas och jobbar väldigt effektivt. Sökte runt på nätet ett bra tag för att hitta en bra flyttfirma till rätt pris.
    Hört om många firmor som varit mer eller mindre professionella och ville inte hamna i sitsen där man blir lurad. Läste många goda omdömen om AB Flytt Stockholm och jag kunde inte varit nöjdare! Stort tack AB Flytt Stockholm för ett väl utfört arbete! Läs mer
  • EMIN A

2020-03-24

EMIN A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Väldigt smidigt och professionella, i tid och hanterade allting snabbt, tack så mycket Läs mer
  • 2020-03-23

TOVE S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt gick smidigt och lätt att kommunicera, allt rullade på som avtalat! Läs mer
  • BARBARA L

2020-03-18

BARBARA L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag kan starkt rekommendera det här bolaget. Vi bestämde oss att inte göra flytten själva mindre än 2 veckor innan flytten. Trots det lyckades AB Flytt att organisera det på ett proffsigt sätt. De var snabba att svara på mail och förklarade allt som behövdes.
    Flytten gick snabbt, killarna var trevliga och gav oss också tips på hur man kan montera möbler snabbare.
    Kommer anlita dem igen om vi ska flytta. Läs mer
  • 2020-03-17

JÖRGEN O skrev om AB FLYTT Stockholm
    AB FLYTT Stockholm har hjälpt mig många gånger och det har fungerat helt perfekt alla gånger.
    Kan varmt rekommendera AB Flytt. Läs mer
  • HELÉN G

2020-03-16

HELÉN G skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi anlitade AB Flytt Stockholm för vår flytt. Vi var mycket nöjda. Flyttkillarna arbetade lugnt o metodiskt (utan att tappa tempo) och vi kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • BIRGITTA K

2020-03-07

BIRGITTA K skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt bra o snabb flytt. Bra personal Läs mer
  • ELINA M

2020-03-04

ELINA M skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket nöjd! Jag valde AB flytt Stockholm då min mor anlitade dem när hon flytta och rekommenderade dem.
    Det gick fort och smidigt! Mycket trevliga! Läs mer
  • 2020-03-02

FABIAN V skrev om AB FLYTT Stockholm
    Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Mycket flexibla flyttkillar! Läs mer
  • 2020-02-20

ROGER WILHELM J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag anlitade AB Flytt Stockholm i början av februari 2020 för en bohagsflytt. Både jag och min fru är mycket nöjda med det bemötande vi fick och själva flytten, som gick både snabbt och problemfritt. I händelse av framtida flytt kommer jag anlita företaget igen. Läs mer
  • 2020-02-17

Niklas E skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi har anlitat AB Flytt flera gånger och har alltid varit mycket nöjda. Nu senast den 13 feb 2020. Återigen en snabb och smidig flytt med trevliga och noggranna killar. Vi kommer garanterat anlita dem nästa flytt också. Läs mer
  • 2020-02-04

JOISCE L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Det fungerade mycket bra med AB flytt.
    De va noggranna och försiktiga med lastning/ avlastning.
    Gick lätt att samarbeta med dem och dirigera vart lådorna skulle in i nya boendet.
    Supersmidigt med lån av flyttlådor.
    Det Enda som va frågetecken var restiden mellan boendena, men det kändes sekundärt i det hela. Jag borde dock såhär i efterhand frågat ungefärlig uppskattad tid till ankomst med lastet, hade hunnit äta lunch utan problem istället för att stå och vänta.
    Helhetsupplevelsen bra! Läs mer
  • 2020-02-03

Joakim Bengt L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Andra gången vi anlitar dem och vi är supernöjda även denna gång. Väldigt effektiva killar som utförde jobbet klart snabbare än förväntat. Inget att anmärka på. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva Birgitta L

2020-02-01

Eva Birgitta L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Starka, snabba och noggranna flyttkillar som hjälpte oss med våra tyngsta möbler. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-27

ANETTE O skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag har använt mig av AB Flytt Stockholm vid två flyttar av mitt bohag. Väldigt nöjd! Bemötande, flexibilitet och proffsiga killar som hjälpt mig båda gångerna. Har även anlitat deras packtjänst. Superb! Anette Läs mer
  • 2020-01-26

Johan Oskar L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi var väldigt nöjda med vår flytt. Flyttarna var på plats i tid och trevliga i bemötandet. Arbetade effektivt och snabbt. Städarbetet var utfört med god kvalité. Läs mer
  • 2020-01-24

Mirza Aurangzeb Bertil J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är mycket nöjda med AB Flytt. Flytten gick supersmidigt och snabbare än beräknat. Information och kommunikation med AB Flytt vara alltid effektiv, trevlig och tydlig. Läs mer
  • 2020-01-23

Biörn T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Ett gäng glada killar som var snabba och utförde sitt uppdrag mycket tillfredsställande. Allt gick mycket smidigt. Allt helt och vi är helnöjda.
    Biörn Läs mer
  • 2020-01-23

SOPHIE N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt fungerade smidigt, snabbt och med ständig kommunikation kring sakerna som skulle flyttas. Väldigt bra bemötande, flytten gick som på räls! Kan starkt rekommendera.
    /Sophie Läs mer
  • 2020-01-21

KARIN A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är supernöjda med den flytthjälp vi fått! Vi har använt AB FLYTT Stockholm vid två tillfällen och båda gångerna var de effektiva och lyhörda för våra önskemål samt varsamma, inte en enda repa!
    Mycket god service från första kontakt till slutfört uppdrag.
    Rekommenderas varmt och vårt självklara val nästa gång det är flyttdags! Läs mer
  • 2020-01-08

Johan Magnus O skrev om AB FLYTT Stockholm
    Oerhört proffsiga, effektiva och trevliga grabbar och allt gick så smidigt som vi hade hoppats på. Supernöjda!!! Läs mer
  • 2020-01-07

ÅSA L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Snabba, effektiva och flexibla. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-06

Lena Kristina T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Proffsiga och seriösa redan från första kontakten. Punktliga ,ordentliga, lyhörda och trevliga flyttkillar. Det blev en smidig flytt från Sigtuna till Kungsholmen. Rekommenderar gärna att andra ska anlita AB flytt. Läs mer
  • 2020-01-06

Jorge Alfonso J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket snabba och ordentliga killar. Skulle anlita den här firman igen. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Per Johan P Per Johan P tycker:
“Kontakt med kontoret vid bokni...” Läs mer