AB FLYTT Stockholm

4.5 i betyg av av 71 omdömen

Läs vad 71 kunder tycker om AB FLYTT Stockholm

• 2020-05-26

DAVID B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Smidig och snabb kommunikation, tillgängliga med kort varsel.
    Löste både flytt och städ galant! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 571 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2020-05-26

PHILIP A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • OSKAR S

2020-05-25

OSKAR S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag är supernöjd, allting gick väldigt smidigt!
    Som student med föräldrar på annan ort och med liten erfarenhet av att flytta så fick jag mycket hjälp och snabba svar kring alla möjliga frågor jag hade. Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2019
    "Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Arbetspartner. Superbra bemötande och proffsiga i varje detalj."
  • 2020-05-16

ÅSA B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick snabbt och smidigt, väldigt hjälpsamma. Städningen likaså, bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-05-16

MAGNUS G skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt snabb Flytt med hög servicenivå. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    Pribaltika
    4.8 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med"
    Milos Mitrovic M
  • 2020-05-15

EWA K skrev om AB FLYTT Stockholm
    Kan till 100% rekommendera AB FLYTT Stockholm. Lätt att komma i kontakt med, kom i tid, var jättetrevliga, proffsiga och gjorde min flytt till en dröm! Tusen tack! Läs mer
  • Monica Elisabet S

Monica Elisabet S skrev om AB FLYTT Stockholm
    AB Flytt Stockholm skötte flytten utomordentligt bra. Trevliga och serviceinriktade gubbs. Städningen jättebra och hämtning av lånade kartonger sköttes snabbt.
    Helnöjd kund med andra ord. Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 254 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S
  • ANN E

ANN E skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick otroligt smidigt. Flyttkillarna var supertrevliga och noggranna. Förut när jag har anlitat en annan flyttfirma har de surat för jag inte packat rätt. Här var det inga sura miner utan bra service rakt igenom. Det hela gick snabbt och blev billigare än jag hade räknat med. Fem starka plus, kommer anlita igen. Läs mer
  • JOHN H

JOHN H skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket bra flyttfirma. Trevliga, effektiva och tillmötesgående. Höll tiderna till punkt och pricka. Även städet gick hand i hand med flytten. Läs mer
    Service Lösningar i STHLM
    4.7 / 5 i betyg — 600 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • INGER A

2020-04-30

INGER A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten från Huddinge till Älmsta gick snabbt och smidigt. Killarna var trevliga och alla möbler och kartonger var intakta.
    Även kontakten vid bokningen var mycket positiv och trevlig.
    Vi kan varmt rekommendera AB Flytt Stockholm. Läs mer
  • 2020-04-29

MARIA N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick jättesmidigt & snabbt - super! Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 789 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • 2020-04-29

MIRJAMI T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi var jättenöjda! Vilka hjärtligt trevliga och hjälpsamma killar som jobbade hårt (3 trappor utan hiss)? 10 poäng av 10 möjliga. Kanon service hela vägen! 👍
    Lasse & Mirja Läs mer
    MIRJAMI T gillar detta
  • LENA H

2020-04-28

LENA H skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket bra i alla kontakter! Personligt och professionellt.
    Genomförde flytten på ett exemplariskt sätt. Kan rekommenderas! Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 261 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • 2020-04-28

Eva F skrev om AB FLYTT Stockholm
    De höll tiden och var väldigt försiktiga. Det kändes tryggt och säkert, precis som man vill ha det. Läs mer
  • LUDVIG S

2020-04-26

LUDVIG S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt gick super! Snabbt, effektivt, professionellt och inget trasigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Flyttpoolen Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Flytten från huset i Danderyd till Gustavsberg gick hur smärtfritt som helst. Kontakten med Flyttpoolen var både enkel och tillmötesgående"
    Jan Olof Christer S
  • 2020-03-30

CECILIA A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt effektiva och super trevliga! Läs mer
  • Fredrik Avijit Ö

2020-03-27

Fredrik Avijit Ö skrev om AB FLYTT Stockholm
    I tid, tar väl hand om det som ska flyttas och jobbar väldigt effektivt. Sökte runt på nätet ett bra tag för att hitta en bra flyttfirma till rätt pris.
    Hört om många firmor som varit mer eller mindre professionella och ville inte hamna i sitsen där man blir lurad. Läste många goda omdömen om AB Flytt Stockholm och jag kunde inte varit nöjdare! Stort tack AB Flytt Stockholm för ett väl utfört arbete! Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • EMIN A

2020-03-24

EMIN A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Väldigt smidigt och professionella, i tid och hanterade allting snabbt, tack så mycket Läs mer
  • 2020-03-23

TOVE S skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt gick smidigt och lätt att kommunicera, allt rullade på som avtalat! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 405 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • BARBARA L

2020-03-18

BARBARA L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag kan starkt rekommendera det här bolaget. Vi bestämde oss att inte göra flytten själva mindre än 2 veckor innan flytten. Trots det lyckades AB Flytt att organisera det på ett proffsigt sätt. De var snabba att svara på mail och förklarade allt som behövdes.
    Flytten gick snabbt, killarna var trevliga och gav oss också tips på hur man kan montera möbler snabbare.
    Kommer anlita dem igen om vi ska flytta. Läs mer
  • 2020-03-17

JÖRGEN O skrev om AB FLYTT Stockholm
    AB FLYTT Stockholm har hjälpt mig många gånger och det har fungerat helt perfekt alla gånger.
    Kan varmt rekommendera AB Flytt. Läs mer
  • HELÉN G

2020-03-16

HELÉN G skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi anlitade AB Flytt Stockholm för vår flytt. Vi var mycket nöjda. Flyttkillarna arbetade lugnt o metodiskt (utan att tappa tempo) och vi kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • BIRGITTA K

2020-03-07

BIRGITTA K skrev om AB FLYTT Stockholm
    Otroligt bra o snabb flytt. Bra personal Läs mer
  • ELINA M

2020-03-04

ELINA M skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket nöjd! Jag valde AB flytt Stockholm då min mor anlitade dem när hon flytta och rekommenderade dem.
    Det gick fort och smidigt! Mycket trevliga! Läs mer
  • 2020-03-02

FABIAN V skrev om AB FLYTT Stockholm
    Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Mycket flexibla flyttkillar! Läs mer
  • 2020-02-20

ROGER WILHELM J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag anlitade AB Flytt Stockholm i början av februari 2020 för en bohagsflytt. Både jag och min fru är mycket nöjda med det bemötande vi fick och själva flytten, som gick både snabbt och problemfritt. I händelse av framtida flytt kommer jag anlita företaget igen. Läs mer
  • 2020-02-17

Niklas E skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi har anlitat AB Flytt flera gånger och har alltid varit mycket nöjda. Nu senast den 13 feb 2020. Återigen en snabb och smidig flytt med trevliga och noggranna killar. Vi kommer garanterat anlita dem nästa flytt också. Läs mer
  • 2020-02-04

JOISCE L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Det fungerade mycket bra med AB flytt.
    De va noggranna och försiktiga med lastning/ avlastning.
    Gick lätt att samarbeta med dem och dirigera vart lådorna skulle in i nya boendet.
    Supersmidigt med lån av flyttlådor.
    Det Enda som va frågetecken var restiden mellan boendena, men det kändes sekundärt i det hela. Jag borde dock såhär i efterhand frågat ungefärlig uppskattad tid till ankomst med lastet, hade hunnit äta lunch utan problem istället för att stå och vänta.
    Helhetsupplevelsen bra! Läs mer
  • 2020-02-03

Joakim Bengt L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Andra gången vi anlitar dem och vi är supernöjda även denna gång. Väldigt effektiva killar som utförde jobbet klart snabbare än förväntat. Inget att anmärka på. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva Birgitta L

2020-02-01

Eva Birgitta L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Starka, snabba och noggranna flyttkillar som hjälpte oss med våra tyngsta möbler. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-27

ANETTE O skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag har använt mig av AB Flytt Stockholm vid två flyttar av mitt bohag. Väldigt nöjd! Bemötande, flexibilitet och proffsiga killar som hjälpt mig båda gångerna. Har även anlitat deras packtjänst. Superb! Anette Läs mer
  • 2020-01-26

Johan Oskar L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi var väldigt nöjda med vår flytt. Flyttarna var på plats i tid och trevliga i bemötandet. Arbetade effektivt och snabbt. Städarbetet var utfört med god kvalité. Läs mer
  • 2020-01-24

Mirza Aurangzeb Bertil J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är mycket nöjda med AB Flytt. Flytten gick supersmidigt och snabbare än beräknat. Information och kommunikation med AB Flytt vara alltid effektiv, trevlig och tydlig. Läs mer
  • 2020-01-23

Biörn T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Ett gäng glada killar som var snabba och utförde sitt uppdrag mycket tillfredsställande. Allt gick mycket smidigt. Allt helt och vi är helnöjda.
    Biörn Läs mer
  • 2020-01-23

SOPHIE N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Allt fungerade smidigt, snabbt och med ständig kommunikation kring sakerna som skulle flyttas. Väldigt bra bemötande, flytten gick som på räls! Kan starkt rekommendera.
    /Sophie Läs mer
  • 2020-01-21

KARIN A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi är supernöjda med den flytthjälp vi fått! Vi har använt AB FLYTT Stockholm vid två tillfällen och båda gångerna var de effektiva och lyhörda för våra önskemål samt varsamma, inte en enda repa!
    Mycket god service från första kontakt till slutfört uppdrag.
    Rekommenderas varmt och vårt självklara val nästa gång det är flyttdags! Läs mer
  • 2020-01-08

Johan Magnus O skrev om AB FLYTT Stockholm
    Oerhört proffsiga, effektiva och trevliga grabbar och allt gick så smidigt som vi hade hoppats på. Supernöjda!!! Läs mer
  • 2020-01-07

ÅSA L skrev om AB FLYTT Stockholm
    Snabba, effektiva och flexibla. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-06

Lena Kristina T skrev om AB FLYTT Stockholm
    Proffsiga och seriösa redan från första kontakten. Punktliga ,ordentliga, lyhörda och trevliga flyttkillar. Det blev en smidig flytt från Sigtuna till Kungsholmen. Rekommenderar gärna att andra ska anlita AB flytt. Läs mer
  • 2020-01-06

Jorge Alfonso J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket snabba och ordentliga killar. Skulle anlita den här firman igen. Läs mer
  • 2020-01-05

PIA N skrev om AB FLYTT Stockholm
    Vi blev väldigt imponerade av flyttkillarnas kunnande, det gick snabbt och smidigt. Dessutom var dom mycket trevliga.
    Det blev ett och annat gott skratt emellanåt.

Vi anlitade även deras flyttstädare, Karavan, och jag måste säga att en mer välstädad lägenhet går inte att finna. Dom var fantastiskt duktiga, var in i vartenda hörn. Om dom är etablerade i Uppsala skulle jag utan tvekan anlita dom för hemstädning. Suveräna. Läs mer
  • 2020-01-04

Helene Erika J skrev om AB FLYTT Stockholm
    Mycket proffsig flyttfirma, med trevliga medarbetare. Allt flöt på enligt plan, i tid och på ett smidigt sätt. Vi fick kartonger levererade i god tid, och allt som bestämts bekräftades noga. Jag kan absolut rekommendera den här firman! Läs mer
  • 2020-01-04

Sabina R skrev om AB FLYTT Stockholm
    Trevligt, effektivt, proffsigt och mycket prisvärt! De var i tid, skötta allt precis som utlovat, var urgulliga och höll alla deadlines. Mycket nöjd med alla delar av den hjälp jag fick vid min flytt! Läs mer
  • BELINDA B

2019-12-30

BELINDA B skrev om AB FLYTT Stockholm
    Flytten gick supersmidigt tack vare AB FLYTT Stockholm.
    Dom ringde några dagar i förväg och stämde av så när väl flyttdagen kom så gick allting jättesmidigt!
    Dom var oerhört trevliga, lyhörda och snabba!
    Skulle absolut anlita dom igen! Läs mer
  • MARCUS F

2019-12-29

MARCUS F skrev om AB FLYTT Stockholm
    Utmärkt service från första kontakt till fulländad flytt. Läs mer

JOSEFIN A skrev om AB FLYTT Stockholm
    Det är andra gången jag använder AB flytt och båda gångerna har jag blivit väldigt nöjd. Den senaste gången var nu innan jul. De var trevliga, lätta och ha att göra med och prisvärda. Allt har gått enkelt och smidigt till. Jag använde flytthjälp och flyttstädning som jag också bokat via dom. Jag har bara positivt att säga. Läs mer

Suzanne Marie D skrev om AB FLYTT Stockholm
    Supernöjd med vår flytt. Killarna kom i tid, gjorde ett bra jobb och var rädda om mina saker. Toppen Läs mer

MONICA W skrev om AB FLYTT Stockholm
    Jag är jättenöjd med flytthjälpen av AB FLYTT Stockholm. Den utfördes av proffsiga killar som även var väldigt trevliga. Ingenting gick sönder och de var väldigt försiktiga.

Jag är även väldigt nöjd med flyttstädningen genom AB FLYTT Stockholm. Det gick smidigt och den utfördes utan anmärkningar. Läs mer
  • MAARIT M

2019-12-27

MAARIT M skrev om AB FLYTT Stockholm
    Anlitat AB Flytt Stockholm för mina tyngsta möbler.
    Jag var i kontakt med dem ett flertal gånger. Detta mest på grund av min oro att de inte skulle kunna bära ner alla tunga möbler från tredje våningen utan hiss.
    Jag bemöttes tålmodigt av vänlighet och lugnande besked.
    Flytten gick helt enligt planen. Två vänliga killar som arbetade effektivt.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-26