Alla kategorier Järnhandel Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan AB Låscentrum Surbrunn

AB Låscentrum Surbrunn

Surbrunnsgatan 32, 113 48 Stockholm — Visa karta

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm

Företag inom järnhandel nära AB Låscentrum Surbrunn:

Birger Jarlsgatan 43, Stockholm
Köksdrömmens nya flaggskepp. Läs mer ›
Kristoffer H:
Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förv...

Läs vad 1 kund tycker om AB Låscentrum Surbrunn

• Mimi C
    Mimi C skrev om AB Låscentrum Surbrunn
    Min stackars 85 åriga pappa, med ALZHEIMERS DEMENS fick panik och ringde denna låssmed för han inte kunde få upp garagedörren. Det var inget fel alls - bara ett batteri som behövde bytas (jag var på väg med ett batteri samma dag)

Låscentrum kom ut, och bytte batteri, och stackars pappa fick en fakura på 1540 kronor!!!! Han har inte mycket pangar alls, och är så förvirrad att han inte ens kom ihåg vad han gjort när jag kom, 2 timmar senare.

Jag försökte ha en dialog med dem, för att förklara, och se om vi kunde diskutera fakturan. Visst förstår jag att vi behövde betala för att de kom ut, men 1540????? För att byta ett batteri!!!!

De var bara väldigt otrevliga, och propsade på att pappa inte alls var förvirrad. (Han har har inget medicinskt ansvar, och kommer inte ihåg något från stund till stund - OCH JAG ÄR LÄKARE, så jag vet!!).

Oetiska och otrevliga,

ANLITA INTE LÅSCENTRUM-Surburnnsgatan!