Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Actus Relocation & Express Ltd.

Actus Relocation & Express Ltd.

Sandhamnsgatan 13 , 115 40 Stockholm — Visa karta

Actusflytt is a packers and movers company that provides relocation services in Sweden from 25 years. It offers services across all major cities of Sweden. It also provide extra services like assembling, warehousing, stowage etc
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Actus Relocation & Express Ltd.

• Amy S
    Amy S skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    När jag var på jakt efter ett bra flyttföretag i Stockholm kom jag över ActusFlytt & Express AB. De erbjuder både tjänster inom flytt och magasinering. Precis vad jag letar efter! Ibland lönar det sig att leta och inte ta första bästa.
  • Nick D
    Nick D skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    När jag letade efter flyttfirmor som kunde sköta vår företagsflytt gick jag igenom en hel del hemsidor. Då hittade jag till ActusFlytt & Express AB, som erbjöd smidiga företagsflyttar med tillhörande tjänster som till exempel magasinering. På deras hemsida kan man läsa mer om de olika tjänsterna och flyttpaketen, men det är mitt tips iallafall!
  • Alena C
    Alena C skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    Jag har hyrt Actus att flytta mitt hem till Stockholm. deras tjänst var riktigt bra! De gör min tråkiga borttagning grejer mycket smidigt. Tack.

Sandhamnsgatan 13 , 115 40 Stockholm