Actus Relocation & Express Ltd.

Sandhamnsgatan 13 , 115 40 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 4 omdömen

Actusflytt is a packers and movers company that provides relocation services in Sweden from 25 years. It offers services across all major cities of Sweden. It also provide extra services like assembling, warehousing, stowage etc

Läs vad 4 kunder tycker om Actus Relocation & Express Ltd.

• 2017-09-02

Helen skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    Flyttade i förrgår med Actus och är supernöjd med allt! Proffsigt, bra bemötande, effektivt i tid och även bra pris. Jag väljer er nästa gång också, stort tack! :) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2019
    "Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Arbetspartner. Superbra bemötande och proffsiga i varje detalj."
  • 2016-01-29

Amy S skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    När jag var på jakt efter ett bra flyttföretag i Stockholm kom jag över ActusFlytt & Express AB. De erbjuder både tjänster inom flytt och magasinering. Precis vad jag letar efter! Ibland lönar det sig att leta och inte ta första bästa. Läs mer
  • 2015-11-23

Nick D skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    När jag letade efter flyttfirmor som kunde sköta vår företagsflytt gick jag igenom en hel del hemsidor. Då hittade jag till ActusFlytt & Express AB, som erbjöd smidiga företagsflyttar med tillhörande tjänster som till exempel magasinering. På deras hemsida kan man läsa mer om de olika tjänsterna och flyttpaketen, men det är mitt tips iallafall! Läs mer
  • Reco tipsar!
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 585 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • Alena C

2014-11-04

Alena C skrev om Actus Relocation & Express Ltd.
    Jag har hyrt Actus att flytta mitt hem till Stockholm. deras tjänst var riktigt bra! De gör min tråkiga borttagning grejer mycket smidigt. Tack. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Susanne W Susanne W tycker: