Actus Relocation & Express Ltd.

Actus Relocation & Express Ltd.

Ring 08-667 70 70 www.actusflytt.se
4.5

Actusflytt is a packers and movers company that provides relocation services in Sweden from 25 years. It offers services across all major cities of Sweden. It also provide extra services like assembling, warehousing, stowage etc

4 omdömen om Actus Relocation & Express Ltd.

HELENE F
Skrev om Actus Relocation & Express Ltd.

Flyttade i förrgår med Actus och är supernöjd med allt! Proffsigt, bra bemötande, effektivt i tid och även bra pris. Jag väljer er nästa gång också, stort tack! :)

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1022 omdömen 4.8 av 1022 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Amy S
Skrev om Actus Relocation & Express Ltd.

När jag var på jakt efter ett bra flyttföretag i Stockholm kom jag över ActusFlytt & Express AB. De erbjuder både tjänster inom flytt och magasinering. Precis vad jag letar efter! Ibland lönar det sig att leta och inte ta första bästa.

Nick D
Skrev om Actus Relocation & Express Ltd.

När jag letade efter flyttfirmor som kunde sköta vår företagsflytt gick jag igenom en hel del hemsidor. Då hittade jag till ActusFlytt & Express AB, som erbjöd smidiga företagsflyttar med tillhörande tjänster som till exempel magasinering. På deras hemsida kan man läsa mer om de olika tjänsterna och flyttpaketen, men det är mitt tips iallafall!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Alena C
Skrev om Actus Relocation & Express Ltd.

Jag har hyrt Actus att flytta mitt hem till Stockholm. deras tjänst var riktigt bra! De gör min tråkiga borttagning grejer mycket smidigt. Tack.