Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

4.0

4 omdömen om Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

Lars Olof Robin H
Skrev om Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

Till en början saklig och hjälpsam i bodelningen. Allt eftersom tiden gick, pandemi sköt upp vissa möten osv försvann också engagemanget. Då jag skulle ta över den gemensamma (äldre)bostaden tyckte jag det var lämpligt att anlita en besiktningsman. Det fick jag ensam bekosta och efter anmärkningar på tak och dränering togs offerter in för att kunna delas lika och dras av från värderingen. Detta skedde aldrig och ett slutgiltigt beslut fattades utan någon återkoppling eller medling, Med texten att jag antas avslå min begäran...

Lars Olof Robin H gillar detta
Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
michael N
Skrev om Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

Hon är klart den bästa i Stockholm . jag vill varmt rekommendera Lise-lotte Banger .

Lilo L
Skrev om Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

Blev mycket väl representerad i ett arvskifte där vi inte kunde komma överens själva. Banger är proaktiv, driven, saklig och mycket kunnig. Jag kommer definitivt tillbaka om jag skulle behöva hjälp igen. Rekommenderas verkligen!

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Lotta L
Skrev om Advokatbyrå Lise-Lotte Banger AB

Snabb, säker, kunnig. Strategisk och taktisk. Familjejuridik kan ju vara tämligen känsligt och hanteringen av mitt ärende har varit utomordentligt bra. Lever upp till förväntningarna och lite till.