Tandläkare Joana Sdik med Team

Tandläkare Joana Sdik med Team

www.albadent.se
  • BadgeThreeYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
175
Snittbetyg
4.9
Boka tid Ring 08-660 15 24 Dela

Om företaget

Välkommen till Tandläkare Joana Sdik med Team! På vår tandläkarmottagning i centrala Stockholm lägger vi allt fokus på dig som patient för att du ska känna delaktighet i tandvårdens alla steg. Vi som arbetar här är välutbildade och har lång erfarenhet inom allt som tandvård innebär. Vi erbjuder allmäntandvård vilket omfattar... 

Skriv ett omdöme

175 omdömen om Tandläkare Joana Sdik med Team

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 175 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Eleonora A
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag blir alltid bra bemött och omhändertagen. Alla behandlingar har fungerat väl. Bra samarbete med tandlygienisten.

Sara E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Väldigt trevliga och gör ett bra jobb. Känner mig trygg i deras händer 😁

Linna E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Trygg, kommunikativ och kompetent.

Jörgen L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är mycket professionell, seriös och ser till att man får bästa tänkbara hjälp. Kan varmt rekommendera henne

Sture Georg S
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Trevlig och trivsam stämning, ytterst kompetenta och engagerade. Man ”längtar tillbaka” trots allt.

Anne-Lise H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mycket noga och trevlig tandläkare. Likaså tandsköterskan. Fin praktik

Jenny F
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Väldigt informativ, snabb och noggrann. Kändes tryggt på alla sätt.

Jesper A
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Väldigt bra bemötande och helhetsupplevelse, högsta betyg!

Katarina E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Den proffigaste och skickligaste tandläkarpraktiken jag någonsin gått på. Så fint bemötande och nogrannt, genomtänkta behandlingar så det känns tryggt att sätta sig i stolen o gapa.

Christer M
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

En utmärkt väl genomförd behandling. Trots att jag var försenad, och ett pressat schema, fick jag den behandling jag bokat.

Abdul C
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Trevligt bemötande och mycket bra tandläkare och proffsig upplevde jag m v h

Katarina S
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Så otroligt jätte duktig! Kunnig, säker, nogrann och omtänksam. Mycket bra bemötande av både tandläkare och sköterska. Så nöjd!

Sigalit H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana och teamet är vänliga, lyhörda och informativa. Sammantaget känner jag att jag får den bästa vård som går att få, inte minst när det gäller den preventiva behandling som man kan få hos sin tandläkare.

Mikael A
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Alltid patientens bästa i centrum!

Patric I
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mycket duktiga och artiga. Rekommenderar

Per L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag är jättenöjd med hela upplevelsen hos Joana Sdik och hennes team. Bemötandet var varmt, professionellt och engagerat från start till mål. Rekommenderas varmt!

Lotten W
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Mkt noggrann kunnig och skickar vidare till specialister vid behov. Mjuk och kommunikativ!

Peter E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Alltid superproffsiga vid bokning, mottagande och under behandlingen. Hela teamet är superkompetenta och man känner sig verkligen väl mottagen och bra behandlad. Förväntningarna är såklart högt ställda när man ska på besök hos dem. Men de levererar varje gång. Min upplevelse är mycket bra efter min årskontroll med lite extra rengöring.

Gunnar E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Man känner en varm närvaro med henne i rummet. Och rn stor och uppdaterad kompetens - hon kan erbjuda en mycket evidensbaserad vård helt enkelt.

Sanna M
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är proffsig, engagerad och lyhörd. En mycket tillitsfull och bra person.

Matss B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Det kan upplevas att yrkeskåren kan ha en ”maktposition” över patienten. Så var icke fallet här! Positivt!

Åsa E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Snabb respons och mycket vänligt bemötande.

Gloria Cecelia K
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Tandläkaren Sdik är professionnel, extraordinaire teknisk kunnig och omtänksam.

Emelie B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag är otroligt nöjd med Johanna och hennes team. Alltid ett mycket professionellt bemötande och ett noggrant, fint utfört arbete varje gång. Man känner sig trygg och väl omhändertagen från början till slut. Rekommenderas varmt!

Åsa B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

De är noggranna och seriösa, känns trevligt att gå dit.

Anneli H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

.

Biljana J
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är otroligt bra, saklig, smidig, kunnig, engagerad och empatisk. Trots hög patienttryck fick jag en snabb akuttid! Tack till sköterskan Ulrike också, hon kan sina saker ☺️

Diana H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Känner mig hörd och sedd. Får den hjälp jag behöver när jag är där. Det känns mycket kunniga och har den tid som behövs för patienten

Pär B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Den bästa tandläkare jag haft!

Anna- Lena L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Bästa tandläkaren i Stan!!!!!!

Ann-Charlotte B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joanna med team är vänliga ,vårdande,skickliga o mycket noggranna.En ren glädje att gå dit! Ann-Charlotte Björling

Caroline D
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Noggrann, kommunikativ, engagerad, vänliga både Joana och hennes assistant.

Victor F
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Trevliga och proffsigt bemötande. Allt var i tid, flexibel med tidsbokningen och fräscha lokaler. Har du tandläkarskräck är detta ett bra alternativ då Joana är väldigt lugn och lyssnar på kunden. 5 av 5 helt enkelt!

Hol L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Utmärkt topp Bemötande mycket bra omtänksam personal omtänksam tandläkare

Henry H
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är en mycket noggrann och kunnig tandläkare rekommenderas varmt. Alla på mottagningen är så trevliga och välkomnande.

Aleksandar L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är en exceptionell tandläkare och hela hennes team är fantastiskt.

1
Tandläkare Joana Sdik med Team gillar detta
Isabelle S
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Kompetent, pålitlig, proffsig

Hans L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Har från första början blivit bra och trevligt bemött. De åtgärder som vi gemensamt har beslutet genomföra har påbörjats och de framskrider enligt plan och är proffsigt genomförda.

Pia E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Lugn och försiktig och förklarar vad hon gör

Erica J
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Bra bemötande. Hon känns professionell och kunnig. Bra att man blir kallad.

Kenneth A
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Joana är hur bra som helst. Omtänksam, noggrann och bara väldigt duktig.

Sofia B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Fint bemötande, proffsig, kompetent och trevlig. Rekommenderas varmt.

Thomas L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Personligt bemötande med humoristiskt småprat. OCH professionell behandling.

Michael K
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Professionellt och vänligt! Mina tänder mår mkt bättre numera. Tack Joana!

Sonja F
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Bästa tandläkareteamet i stan! Alltid så roligt gå dit! ( gärna utan att kolla tänderna😂😂! Men det måste jag ju också!

Nils Magnus Ulfsson E
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Fantastiskt tryggt, vänligt och företroendeingivande bemötande. Proffsigt och engagerat. Kan varmt rekommenderas.

Helen S
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Varje gång jag träffar tandläkare Joana Sdik känner jag en ödmjuk ochprofessionell stämning. Jag lämnar alltid mottagningen nöjd. Även om ”fortsättning följer”.

Åsa B
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Så duktil och trevlig, jag är tacksam att jag får vara hennes patient. Även tandsköterskan får full pott.

Stefan G
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Jag fick lite lagom skäll för att jag inte använder tandtråd. :)

Rudolf L
Skrev om Tandläkare Joana Sdik med Team

Alltid väl mottagen och behandlad.

Filtrera omdömen