Alcons Byggentreprenad

Alcons Byggentreprenad

Ring 070-545 81 68 www.alconsbygg.se

Vårt fokus är att aldrig brista i kavlitén i de jobb vi utför. Vi vet att de flesta byggprojekt är något som man ska leva i länge och därför är det extra viktigt att det blir rätt från början. Detta tankesätt, och över 20 år i branschen, har gett oss ett starkt nätverk av både nöjda kunder och samarbetspartners. När det kommer...

23 omdömen om Alcons Byggentreprenad

Efthymios S
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Vi anlitade firman i samband med ett inredningsprojekt för att installera garderob, skjutdörrar samt att fixa andra detaljer. Genomtänkt planering där man pekade på detaljer i våra inredningsplaner som vi hade missat. Allt gick som planerat med alltid trevligt bemötande från Nicolae. Firman erbjuder breda tjänster och utan tvekan så kommer vi anlita dem för framtida renoveringsprojekt.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

ANTON R
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Ser nu att jag skrev att det var ett annat Alcons min recension avsåg.

Svar från Alcons Byggentreprenad

Den här gäller ej Alcons Byggentreprenad Ab . hoppas att det går att ta bort från våran lista

Håkan L
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Nytt trädäck, nya golv, renovering gästtoalett. Fantastiskt bra bemötande och samarbete. De motsvarade mina höga förväntningarna. Totalt sett en mycket bra utförande ocg resultat.

Tack så jättemycket för dom fina ord

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Anna N
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Bra arbetsledare, tydlig tidsplan, levererade i tid.

Tack för dom fina ord. vi är glada att höra att ni är nöjda

Per K
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Putsning av källarväggar. Bra resultat, gick ej över tiden eller budgeten.

Tack för dom fina ord. vi är glada att höra att ni är nöjda

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Josefin S
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Renovering av sovrum. Mycket bra bemöttning. Ett företag som inte lämnar sin kund tills kunden blir 100%nöjd. Rekommenderas varmt.

Tack så jättemycket för dom fina ord

Ylva L
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Gjort mitt badrum och jag är jätte nöjd 😊 de var fantastiska med kunskap glädje humor. Lyssnade r på mig som kund. Rekommenderas å det varmaste

Svar från Alcons Byggentreprenad

Tack så jättemycket för dom fina ord. Vi är jätte glada att veta att du ärr nöjd

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Sara S
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Alcon renoverade vårt sekelskifteskök, vilket innefattade rivning av vägg och uppbyggande av ny, samt målning och montering av kök. Trots förseningar och strul från köksleverantören var Alcon fantastiska i sin flexibilitet, sin noggrannhet och sin omsorg om att göra kunden nöjd. Jag har känt mig väldigt trygg, och nöjd, med Alcon, både under och efter arbetet, och kan ge dem mina varmaste rekommendationer!

Svar från Alcons Byggentreprenad

Tack så jättemycket för dom fina ord. Vi är jätte glada att veta att ni är nöjda

Christoffer L
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Alcons hjälpte mig och min förening att bygga balkonger. Nicolae var väldigt hjälpsam från start till slut och allting gick enligt tidsplan samt ett otroligt väl skött arbete till ett väldigt konkurrenskraftigt pris! Jag har bara gott och säga om Nicolae med varma rekommendationer! Mvh Christoffer Sundbyberg

Vi tackar jätte mycket för den fina omdöme . Det är kul att höra att du är nöjd

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Erik A
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Anlitade Alcons byggentreprenad på rekommendation och jag är mycket nöjd med mitt beslut. Det Nico och hans anställda gjorde hos mig i min sekelskiftes 2:a var en totalrenovering som innefattade i stort sett precis allt. Totalrivning av lägenheten, uppregling av nytt golv på sneda bjälklag, uppbyggnad av hela lägenheten inklusive bygge av nya väggar, renovering av samtliga ytskikt samt nytt kök på ny plats. Jag är extremt petig och noggrann och slut-finnishen de levererade är verkligen slående bra. Under hela den ca 9 veckor...

Vi tackar jätte mycket för den fina omdöme . Det är kul att höra att du är nöjd

Tess E
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Vi är mycket nöjda med jobbet som Alcons har utfört. Vi har fått hjälp med att sätta upp en innervägg och att byta ut en gammal dörr med karm till en ny. Jobbet utfördes snabbt och med ett fint resultat av två trevliga killar. Enkel och bra kommunikation genom hela arbetet. Rekommenderas!

Svar från Alcons Byggentreprenad

Tack så mycket för din fina rekommendation. Det är verkligen kul att höra att du är nöjd.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Lotta L
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Genomförde en större renovering .två sovrum å en del fix i badrum. Flöt på bra å smidigt. Trots vi var hemma med barn å hundar . Rekommenderar de varmt

Gabriella S

Trevlig personal som jobbar effektivt. Är super nöjd. Rekommenderas varmt

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Stathakis E
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Jättetrevliga och proffsiga arbetare! Blev imponerad för att de kom förbi en Söndags kväll för att kolla lägenheten och diskutera syftet med renoveringen. Arbetet utfördes inom den överenskommna tidsramen och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Starkt rekommenderat företag, i synnerhet med tanke på deras konkurenskraftiga priser.

Peter E
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Mycket bra bemötande. Kunniga, trevliga och service-minded.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Eva W
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Trevlig personal. Vi säljer till Alcons mer än vi köper. Det vi köpt är montage vilket har fungerat bra

Svar från Alcons Byggentreprenad

Tack så mycket för din fina rekommendation. Det är verkligen kul att samarbeta med er.

Sammy-sebastian T
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Riktigt bra! Tydlig kommunikation, kommer med rekommendationer och egna idéer, kundfokus och lätt att nå. Håller vad som lovas och kvalitén på arbetet är riktigt schysst.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Cecillia H
Skrev om Alcons Byggentreprenad

En byggfirma som jag gladeligen delar ut telefonnumret till! Proffsigt och "inga problem" bemötande! Snyggt jobbat och bra resultat. Stor respekt för grannar under bygget och en god och tät kommunikation!!

Neil W
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Very happy with the work performed by Alcons Byggentreprenad when renovating our apartment. Alcons removed and installed doors, walls, a balcony and also installed our the kitchen and all services/appliances to a very high standard. Great team, arrived on time, professional, courteous, friendly, left the apartment clean and tidy every day when finished. The Alcons team regularly went above and beyond what was expected when needed to meet deadlines, often working later, or when required on weekends - Will definitely look them up again the next time!

Svar från Alcons Byggentreprenad

thank you for the nice Words. we are really glad to hear that you are satisfied whit our job. feel free to call us everytime you need us.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Linda K
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Trevligt bemötande och bra hantverk. Vi kommer antagligen anlita Alcons Byggentreprenad igen!

Lina A
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Lite långsam och dålig kommunikation ibörjan men när det väl kom igång gick det snabbt och effektivt

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Bahya L
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Jätte bra bemötande, dom utförde jobbet som planerat, jag har fått hjälp med renovering, jag är en mycket nöjd kund som kommer att komma tillbaka.

Daniel Z
Skrev om Alcons Byggentreprenad

Genomförde en omfattande renovering av 3 sovrum, hall och badrum. Snabbt och seriöst bemötande med bra pris och hög kvalite på arbetet. Rekommenderas!

Nicolae S gillar detta

Damian Bygg i Stockholm AB