Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Salem Alcons Byggentreprenad

Alcons Byggentreprenad

Målarstigen 39, 144 33 Rönninge — Visa karta

Vårt fokus är att aldrig brista i kavlitén i de jobb vi utför. Vi vet att de flesta byggprojekt är något som man ska leva i länge och därför är det extra viktigt att det blir rätt från början. Detta tankesätt, och över 20 år i branschen, har gett oss ett starkt nätverk av både nöjda kunder och samarbetspartners.

När det kommer till balkonger hjälper vi gärna privatpersoner eller hela bostadsrättsföreningar. Och vi kan med gott samvete säga att Vi kan balkonger! Oavsett om det gäller att bygga, renovera eller underhålla balkongen så vet vi vad vi gör och vilka material och tekniker som passar just ditt projekt bäst.

Vi erbjuder även andra byggrelaterade tjänster, så kontakta oss gärna och berätta om ditt projekt!

Läs vad 8 kunder tycker om Alcons Byggentreprenad

• Eva W
    Eva W skrev om Alcons Byggentreprenad
    Trevlig personal. Vi säljer till Alcons mer än vi köper.
    Det vi köpt är montage vilket har fungerat bra
    2017-09-06 Nicolae S svarar Eva W
    Tack så mycket för din fina rekommendation.
    Det är verkligen kul att samarbeta med er.
  • Sammy-sebastian T
    Sammy-sebastian T skrev om Alcons Byggentreprenad
    Riktigt bra! Tydlig kommunikation, kommer med rekommendationer och egna idéer, kundfokus och lätt att nå. Håller vad som lovas och kvalitén på arbetet är riktigt schysst.
    2017-07-15 Nicolae S svarar Sammy-sebastian T
  • Cecillia H
    Cecillia H skrev om Alcons Byggentreprenad
    En byggfirma som jag gladeligen delar ut telefonnumret till! Proffsigt och "inga problem" bemötande! Snyggt jobbat och bra resultat. Stor respekt för grannar under bygget och en god och tät kommunikation!!
    2017-07-10 Nicolae S svarar Cecillia H
  • Neil W
    Neil W skrev om Alcons Byggentreprenad
    Very happy with the work performed by Alcons Byggentreprenad when renovating our apartment. Alcons removed and installed doors, walls, a balcony and also installed our the kitchen and all services/appliances to a very high standard. Great team, arrived on time, professional, courteous, friendly, left the apartment clean and tidy every day when finished. The Alcons team regularly went above and beyond what was expected when needed to meet deadlines, often working later, or when required on weekends - Will definitely look them up again the next time!
    2017-07-08 Nicolae S svarar Neil W
    thank you for the nice Words. we are really glad to hear that you are satisfied whit our job.
    feel free to call us everytime you need us.
  • Linda K
    Linda K skrev om Alcons Byggentreprenad
    Trevligt bemötande och bra hantverk. Vi kommer antagligen anlita Alcons Byggentreprenad igen!
    2017-07-05 Nicolae S svarar Linda K
  • Lina A
    Lina A skrev om Alcons Byggentreprenad
    Lite långsam och dålig kommunikation ibörjan men när det väl kom igång gick det snabbt och effektivt
    2017-07-05 Nicolae S svarar Lina A
  • Bahya L
    Bahya L skrev om Alcons Byggentreprenad
    Jätte bra bemötande, dom utförde jobbet som planerat, jag har fått hjälp med renovering, jag är en mycket nöjd kund som kommer att komma tillbaka.
    2017-07-05 Nicolae S svarar Bahya L
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Alcons Byggentreprenad
    Genomförde en omfattande renovering av 3 sovrum, hall och badrum.
    Snabbt och seriöst bemötande med bra pris och hög kvalite på arbetet.
    Rekommenderas!
    2017-07-04 Nicolae S svarar Daniel Z