Älggården Bygg AB

Llama 073-696 09 38 alggardenbygg.se

5 omdömen om Älggården Bygg AB

Sven Samuel N
Escribió sobre Älggården Bygg AB

Vi har lagt om taket och gjort ett nytt altantak. Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet. Utförandet är bra gjort och de som gjorde jobbet var lyhörda och kom med bra råd efter att ha hört vad vi ville ha gjort. Det var inga problem att få extra jobb gjorda och de gjorde även jobb som vi inte påtalat och som blev en glad överraskning för oss. Vi hade inga problem kontakten med utföraren. De var alltid i tid och hörde av sig om det var problem med att passa den tid som blivit sagt. Nästa gång vi behöver något gjort så kommer vi absolut att ta kontakt igen.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Stina G
Escribió sobre Älggården Bygg AB

Ommålning utomhus. Väldigt bra bemötande. Ett fel som gjordes rättades omgående och kontroll gjordes när jobbet var klart.

Phillip W
Escribió sobre Älggården Bygg AB

Målade om huset, och gjorde ett fantastiskt jobb.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
John A
Escribió sobre Älggården Bygg AB

Nytt tak (betongpannor) och ny plåt. Proffsigt och snyggt utfört arbete.

Mats T
Escribió sobre Älggården Bygg AB

Företaget har hjälpt mig med både byte av tak och renovering av en putsfasad. Jag är mycket nöjd med bägge arbetena som är genomförda på ett föredömligt sätt. Priserna för arbetena har varit enligt överenskommen offert utan ej överenskomna tillkommande kostnader. De har hållit avtalade tider när arbetena skall genomföras och varit på plats omedelbart när jag har haft frågor eller synpunkter. Företaget är mycket trevligt att samarbeta med och jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer att anlita dem.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen