Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm LPT Construction AB

LPT Construction AB

Drottninghusgränd 2, 111 39 Stockholm — Visa karta

Letar du efter ett pålitligt byggföretag? Då är du välkommen till oss. Vi på LPT Construction är din totalentreprenör i Stockholm. Oss kan du anlita för allt mellan stambyten till innergårdsrenovering, takomläggning och kontorsombyggnader.

Vi anpassar våra arbetstider efter ditt schema och fokuserar alltid på att vara så flexibla som möjligt. Våra priser är alltid fasta och för att försäkra oss om kvaliteten ser vi alltid till att besiktiga våra projekt efter några år.

Kontakta oss så berättar vi mer och ger dig en offert - vi hjälper dig med alla frågor!

Läs vad 3 kunder tycker om LPT Construction AB

• Christer M
    Christer M skrev om LPT Construction AB
    Varning!
    Har tydligen plockat bort mitt tidigare omdöme...
    Anlitades av vår förening för att utföra ett stambyte i två fastigheter.
    Misskötte projektet från första dagen. Drog ut på tiden och var omöjliga att få tag på.

Anlita inte dem, om ni är mån om er fastighet och dem som bor där Läs mer
  • Tor F
    Tor F skrev om LPT Construction AB
    Varning! LPT Klarade inte av stambytet på utlovad tid och var försenat på flera månader. Miskötte sig allmänt och var väldigt oproffesionella. Läs mer
  • Henrik T
    Henrik T skrev om LPT Construction AB
    Vi genomförde ett omfattande stambyte och renovering av badrum i hela fastigheten 2013 och var mycket nöjda med pris, genomförande och bemötande. Alla i Föreningen var mycket positiva till arbetet och jag (Föreningens ordförande ) kan varmt rekommendera LPT för liknande arbeten. Henrik T Läs mer

Drottninghusgränd 2, 111 39 Stockholm