Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Norrmalm LPT Construction AB

LPT Construction AB

Drottninghusgränd 2, 111 39 Stockholm — Visa karta

Letar du efter ett pålitligt byggföretag? Då är du välkommen till oss. Vi på LPT Construction är din totalentreprenör i Stockholm. Oss kan du anlita för allt mellan stambyten till innergårdsrenovering, takomläggning och kontorsombyggnader.

Vi anpassar våra arbetstider efter ditt schema och fokuserar alltid på att vara så flexibla som möjligt. Våra priser är alltid fasta och för att försäkra oss om kvaliteten ser vi alltid till att besiktiga våra projekt efter några år.

Kontakta oss så berättar vi mer och ger dig en offert - vi hjälper dig med alla frågor!
Öppet just nu

Läs vad 14 kunder tycker om LPT Construction AB

• Evert D
    Evert D skrev om LPT Construction AB
    Vi är i stort sett nöjda. Mycket bra bemötande.från Tommy Latva
    som alltid ställt upp. Läs mer
    2018-04-16 LPT Construction AB svarar Evert D
    Hej Evert

Roligt att höra att ni är nöjda. Ska vidarebefordra detta till Tommy.

• Anders B
    Anders B skrev om LPT Construction AB
    Svårt att bli färdiga i tid och återställer inte som det var tyvärr Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Anders B
    Hej Anders

Tidsplanen har vi hållit med god marginal under hela stambytet, gällande återställande så är allt utfört enligt vårat uppdrag. Flytt av möbler osv är inget som ingår i ett stambyte utan detta behöver man ha en dialog om man vill ha utfört som extra arbete.

• Fredrik A
    Fredrik A skrev om LPT Construction AB
    Vardör får jag det här, har aldrigt haft med er att göra Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Fredrik A
    Hej Fredrik

Det måste ha blivit någon miss med adressen ber om ursäkt för detta!

• Anders S
    Anders S skrev om LPT Construction AB
    Allt har fungerat utmärkt.
    Allt som har sagts har gjorts på tid som utlovats. Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Anders S
    Hej Anders

Tack för din possessiva kommentar skall vidarebefordra detta till killarna på plats.

• Ylwa L
    Ylwa L skrev om LPT Construction AB
    De har ansvarat för stambyte i vår fastighet. Har av LPT köpt del av inredning till badrum samt att de har installerat denna + viss del inköpt av mig.
    De har även ansvarat för omtrådning av el i min lägenhet. Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Ylwa L
    Hej Ylwa

Tack för din kommentar.

• Patrik S
    Patrik S skrev om LPT Construction AB
    Alla människor, när man börjar tala om stambyten i en fastighet, ser problem, stora vedermödor, stora umbäranden, stora förseningar framför sig. Så gjorde även jag när det beslutades om stambyten i föreningens fastighet.
    Men jag är oerhört förvånad över hur smidigt och bra arbetet har gått.
    I skrivande stund är arbetet i sitt slutskede och det är nästan som man kommer sakna alla hantverkare när dom väl lämnar. All personal, entreprenörens egna samt dess mycket hårt arbetande underentreprenörer har gjort ett mycket gott arbete.
    Med tanke på hur en lägenhet ser ut under ett stambyte är det helt otroligt att det efteråt inte syns knappt ett spår vad den genomgått. Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Patrik S
    Hej Patrik

Stort tack för denna possessiva feedback, kommer att vidarebefordra detta till killarna som är på plats och bjuda på en extra fika för väl utfört arbete.

• Agneta L
    Agneta L skrev om LPT Construction AB
    Mycket nöjd. Det har varit mycket bra fortlöpande info från er sida. Trevliga hantverkare. Ni har varit snabba att svara på frågor. Varit bra på att hålla så snyggt som möjligt runt fastigheten.

Så med andra ord har jag varit mycket nöjd,
    Med vänlig hälsning,
    Agneta Lennerdahl Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Agneta L
    Hej Agneta

Jätte tack för din kommentar

• Yvonne S
    Yvonne S skrev om LPT Construction AB
    Stambyte i fastigheten badrum totalrenovering samt stam i köket.
    Bra och kvalitativt utfört arbete. Positivt bemötande en god dialog för hela perioden.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Yvonne S
    Hej Yvonne

Stort tack för din kommentar

• Mona M
    Mona M skrev om LPT Construction AB
    Professionella med vänligt bemötande. Svarat direkt på eventuella frågor.
    Vänliga när vi valde vad vi ville ha, försökte inte att pracka på oss mer tillval än de vi gjorde.
    Då vi tidigare gått igenom ett annat stambyte som blev en mardröm och drog ut på tiden i flera år så har det varit helt fantastiskt att ha LPT som entreprenör.
    Vi har talat om för alla i vår vänkrets hur smidigt det har varit den här gången Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Mona M
    Hej Mona

Stort tack för dina vänliga ord.

• Petra H
    Petra H skrev om LPT Construction AB
    Vi är mycket nöjda!
    Från första start när vi fick besök av trevliga Christoffer och gick igenom våra val och önskemål till badrummet och kök inför stambytet. Redan där fick vi ett tryggt intryck.
    Under själva stambytet hade vi den mesta kontakt med Tommy via Taloinfo som var mycket snabb på att svara och väldigt proffsig + trevlig.
    Taloinfo portalen var ett jättebra medel att ha kommunikation med under hela stambytet. Hade vi frågor gällande el/armartur, svarade ansvarig för den delen, jättesmidigt!
    Sist men inte minst, städningen efteråt var helt fantastisk!

LPT har levererat över förväntan! :)

Hälsningar fam Hansson
    Virebergsvägen 22 Solna Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Petra H
    Hej Petra

Tack för dina vänliga kommentarer är värt mycket för oss att höra hur nöjda ni är.

• Rosanna  C
    Rosanna C skrev om LPT Construction AB
    Super trevliga och gör ett riktigt bra jobb! Vi är jätte nöjda! Läs mer
    2018-04-12 LPT Construction AB svarar Rosanna C
    Hej Rosanna

Stort tack för din kommentar.

• Christer M
    Christer M skrev om LPT Construction AB
    Varning!
    Har tydligen plockat bort mitt tidigare omdöme...
    Anlitades av vår förening för att utföra ett stambyte i två fastigheter.
    Misskötte projektet från första dagen. Drog ut på tiden och var omöjliga att få tag på.

Anlita inte dem, om ni är mån om er fastighet och dem som bor där Läs mer
  • Tor F
    Tor F skrev om LPT Construction AB
    Varning! LPT Klarade inte av stambytet på utlovad tid och var försenat på flera månader. Miskötte sig allmänt och var väldigt oproffesionella. Läs mer
  • Henrik T
    Henrik T skrev om LPT Construction AB
    Vi genomförde ett omfattande stambyte och renovering av badrum i hela fastigheten 2013 och var mycket nöjda med pris, genomförande och bemötande. Alla i Föreningen var mycket positiva till arbetet och jag (Föreningens ordförande ) kan varmt rekommendera LPT för liknande arbeten. Henrik T Läs mer

Drottninghusgränd 2, 111 39 Stockholm