Alla Tiders Bilar i Sverige AB

1.4

5 omdömen om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

MIKAEL S
Skrev om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

Trevligt bemötande och bra avbetalningsplan. Bilen har gått som en klocka ett i år nu. Jag rekommenderar firman och deras bilar i den lite billigare klassen.

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 642 omdömen 4.8 av 642 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
ALEXANDER H
Skrev om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

Årets Bad Santa Julklapp nr 6 går till Ovan företag. Säljer Bilar som enligt försäkringsbolaget och Bilprovningen är rent livsfarliga att åka I. Ställer om mätaren tömmer bilarna på livsviktiga vätskor som Olja och vatten. Jag stämde honom och förlorar målet i tingsrätten. Trots att jag har skaffad sakunniga vittnen och trots att bilprovningen skrev att den bil bör inte köras med. Vad ni än gör köp inga bilar av detta företag så länge ni inte går i självmords tankar. God Jul på dig ditt djävla svin som har lurad mig Jag hoppas att du åker ditt snart för gott.

Jennie M
Skrev om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

VARNING!! Sålde en bil som funkade till oss. När vi kom på han började han hotas & bete sig riktigt dåligt. Ställer om mätare i bilen & har lurat många.

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Miht M
Skrev om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

Ännu mera VARNING! Den störste skojaren som finns vida känd för att lura och hota kunder och människor i allmänhet . Tänk inte ens att besöka honom ännu mindre köpa något........

Henrik T
Skrev om Alla Tiders Bilar i Sverige AB

Stor varning! Säljer bilar i taskigt skick och tar inget ansvar när felen dyker upp. Får ingen varudeklaration!