Ängel Laserklinik

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Ängel Laserklinik

• Celina B
    Celina B skrev om Ängel Laserklinik
    Ängellaserklinik är bra klinik och rekommenderar de varmt
    Haft laserbehandling och har fått jätte bra resultat rekommenderar alla som vill verkligen bli av med håret i kroppen
    Deras maskin ger bra resultat
    Toppen bra
  • Gulia J
    Gulia J skrev om Ängel Laserklinik
    Jag rekommenderar Ängellaserklinik eftersom de är jätte fuktiga och professionell i sina yrken
    Är jätte nöjd
  • Gulia H
    Gulia H skrev om Ängel Laserklinik
    Franssrylist i Ängellaserklinik är super bra och har bra bemötande
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej jag är kund Ängellaserklinik och är nöjd med deras service och rekommenderar varmt
  • Hoda A
    Hoda A skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt bra klinik med trevliga personal!
    Jätte nöjd 😁
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Ängel Laserklinik
    tjejen som skulle fixa mina fransar dök inte ens upp. Stängde av sin telefon när jag ringde. Satt och väntade i 30 minuter i onödan. Riktigt dåligt kundbemötande.. rekomenderar inte till någon
  • Cinthia S
    Cinthia S skrev om Ängel Laserklinik
    Kan verkligen rekommendera denna klinik. Jättetrevligt ställe med en mycket trevlig terapeut. Det ligger nära stationen och kliniken är fräsch. Har behandlat mig på andra ställen men aldrig känt mig så nöjd som nu... Åker hela vägen från Handen!! och det är värt :)
  • sarvenaz f
    sarvenaz f skrev om Ängel Laserklinik
    Bästa laserkliniken med underbar terapeut som alltid lyssnar på ens önskemål. Noggrannt, tryggt, glatt o positivt bemötande o en smärtfri maskin gör att jag glatt åker hela vägen fr kista för en behandling som jag kan få flera håll på hemmaplan. Tack Sarvenaz
  • Christina M
    Christina M skrev om Ängel Laserklinik
    Helt klart bästa laserbehandlingen jag någonsin gått på! Helt smärtfri. Grymt resultat. Har provat massor tidigare. Mycket duktig tjej som utför behandlingarna, märks att hon kan detta. Snabb, effektiv och noggrann. Bra priser. Bästa rekommendationen!
  • Sacha S
    Sacha S skrev om Ängel Laserklinik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Den bästa IPL-maskinen jag har varit med om i Stockholm. Laserbehandlingen gör inte ont alls. Tack!
  • mahmod
    mahmod skrev om Ängel Laserklinik
    bästa behandling hos ängel laserklinik varmt rekommenderat

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen