Ängel Laserklinik

Läs vad 107 kunder tycker om Ängel Laserklinik

• Sara Margareta A

2020-10-07

Sara Margareta A skrev om Ängel Laserklinik
    Riktigt dålig service. Bokar om/ställer in samma dag utan att man får tillbaka pengarna. Sen kan dom även boka om 2-3 gånger innan man får komma dit. Sen när man väl är där är dom otrevliga och har ett oproffsigt bemötande. Långt ifrån kliniskt rent för att vara en skönhetsklinik. Kan varken svenska eller engelska så svåra att kommunicera med. GÅ INTE HIT:)

Kan inte ens tänka mig att någon skulle ge ditt företaget 5 i betyg.. Läs mer
  • 2020-08-28

Emilie M skrev om Ängel Laserklinik
    Varning. Det här är bland det värsta jag upplevt. Gå inte hit! Snälla det är på riktigt skadligt. Jag har idag efter ett besök där för fransförlängning nu legat i över en timme på riktig salong för att försöka få bort deras katastrofala jobb. Hade jag inte agerat på en gång och fått bort dem vill jag inte tänka på vilka konsekvenser det kunnat ge. Mina fransarna var totalt ihoplimmade och fästa på huden. En anmälan till både skatteverket och miljö o hälsa kommer göras. Under all kritik från början till start. Det är bla lagkrav på personalliggare etc, men tvivlar inte en sekund på att de endast handlar svart när de endast tar kontanter.... ingen ska behöva utstå detta igen. Skiter i pengarna men kan jag rädda någon från denna skadliga misär så räcker det för mig. Var rädda om er, gå inte hit. Läs mer
    Charlotte Therese M, Sara Margareta A gillar detta
  • MIKAEL B

2020-08-06

MIKAEL B skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är uppriktigt förvånad över de många goda recensioner som denna usla "klinik" fått, och jag misstänker att en del av dessa är fejk. Det finns så mycket jag vill berätta om denna klinik att jag inte vet var jag ska börja, men vi tar det från början.

För det första så köpte jag en lets deal hos dem, jag bokade in en dag och tid, men en kvinna messade mig samma dag för min behandling och sa att min tid var inställd pga personal var sjuk. Jag messade och sa att jag skulle resa bort och att jag i så fall ville ha mina pengar åter. Då messade hon snabbt tillbaka och gav mig en senare tid samma dag. Jag undrade lite varför om ju personal var sjuk?

Hur som helst, när jag kom till kliniken så fick jag först vänta. Det slog mig under tiden jag väntade i den sterila omgivningen som var kaosartad, och att jag med facit i hand, borde ha vänt i dörren. När jag sedan efter 15 minuters väntan visas in i ett rum så slår det mig att rummet ser både ostädad, smutsigt och inte "mysigt" alls. Jag blir ombedd att lägga mig ner på britsen, samtidigt som hon ber mig lägga mig ned b e r hon mig att ge mig dem goda omdömen! Något som jag fann mycket märkligt då jag ännu inte påbörjats behandlingen och inte vet vad som väntar mig. Efter ett tag kommer kvinnan som sitter i receptionen och börjar rengöra mitt ansikte - utan att tillföra någon rengöringskräm eller liknande - hon använder endast fuktiga svampar, på ett klumpigt, fumligt och oproffsigt sätt, dvs hon har inte det "rätta" handlaget för att utföra dessa behandlingar. Nästa steg är att hon lägger på en av totalt 3 masker, under h e l a behandlingen, informerar ingen a l l s om vilka moment som ingår etc etc. Nada.

Efter tio minuter med masken, kommer så en ny person in, en tonåring!, som inte kan svenska. Hon agerar mycket osäkert och får fråga receptionisten som hade mig först f l e r a gånger om vad hon ska göra. Det som sedan slår mig är att i n g e n bär ansiktsmask, "tonåringen" hostar vidare flera gånger under behandlingen plus att jag upplever situationen obekväm och ohygienisk. När jag sedan under nästa mask ska verka tittar på vilka preparat de använder sig av blir jag chockad! Deras produkter är billiga produkter från arabvärlden med innehåll man inte vet vad det är.

När sedan nästa moment kommer så är det ångan/vapouren!. När jag kommenterar att varför ångan kommer först ju - då det är kutym att den a l l t i d kommer efter rengöringen på riktiga salonger, så fräste receptionisten att olika behandlingar har olika rutiner, när jag i själva verket förstod att INGEN. var utbildad eller förstod vad som verkligen SKA göras. Det finns vidare inga som helst diplom på att personalen har genomgått utbildning, a l l a är outbildade. När jag efter behandlingen påpekar på tonåringen och att hon inte kan vara utbildad, så får jag snabbt ett inövat svar från receptionisten att hon är "lärling". Det finns säkert vidare ingen försäkring om något skulle gå fel i behandlingen.

Efter ångan och klämning så kommer sålunda mask nr 3! Efter den tvättats av - påbörjas den s.k massagen, som bestod av två skumapplikatorer som fördes över fejset några gånger utan olja eller krämer, dvs i n g e n djupgående massage.

Sedan, var min behandling klar? UTAN att mitt fejs tvättats av, ansiktsvatten tillförts för att sluta porerna och kräm tillförts som avslutning, inget av det som är kutym i riktiga facials. Denna s.k behandling var ett SKÄMT! När sedan receptionisten/ägaren kommenterar mitt fejs så är det massa plastiga utrop som oh! så glansigt (glansigt i sig är i n g e t positivt) och fräsch jag såg ut. När jag sa att jag i n t e var nöjd så kom hon med en massa förklaringar.

När jag sedan varit i kontakt med henne i efterhand, så kommer hon med ursäkt efter ursäkt, det är väl det enda hon är bra på (tror hon), den ena mer genomskinlig än den andra. Men summa summarum - så vill hon inte ge mig pengarna åter trots att jag inte är nöjd och trots att behandlingen inte skötts professionellt av utbildade personer på ett hygiensikt sätt.

Jag har därför anmält "kliniken" till hälsovårdsmyndigheten och bett dem göra ett house call. Skulle det finnas minusstjärnor hade jag gett en. Detta är ett skräckexempel på personer som inte är seriösa och vars enda mål är att tjäna pengar, det är skrämmande. Att de sedan vägrar och betala pengar åter är i n t e seriöst och bekräftat det jag skrivit om oseriöst. Som några har skrivit redan - UNDVIK! Läs mer
    Charlotte Therese M, Sara Margareta A gillar detta
  • SEBASTIAO N

2020-08-05

SEBASTIAO N skrev om Ängel Laserklinik
    Mycket fin salong, följde med en vänn hit och hon blev väldigt bra välkomnad och omhändertagen. Rekomenderar kliniken stark. Läs mer
  • AILEEN E

2020-08-05

AILEEN E skrev om Ängel Laserklinik
    Underbar laser på bikinilinjen, nacken silky smooth ✅
    - Super fräscha lokaler, trevlig ägarinna ✅💕
    - Super trevlig botox tjej ✅
    - Rekommenderas Varmt 😃🌸💕 Läs mer
  • 2020-07-10

ELLEN D skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte bra salong med bra ansiktsbehandling med professionell personal som är kunniga och trevliga, bra service och rekommenderas varmt 😌😊 Läs mer
  • 2020-07-01

SAGAL J skrev om Ängel Laserklinik
    Duktiga personal och fixar fransar o ansiktsbehandling
    Bra resultat med laser
    Fisk spa bra o prova hos de
    Varmt rekommendation 🥰 Läs mer
  • CASSANDRA T

2020-07-01

CASSANDRA T skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte bra klinik och de har fina fransar och duktiga på att göra laser
    Fiskspa något roligt och prova
    Rekommenderas varmt❤️ Läs mer
  • ELHAM S

2020-06-23

ELHAM S skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd som kund och super och sociala är de personal och de vet vad de håller på med.bra med lansering fotvård..rekomenderas varmt :) Läs mer
  • Isabella Anna Birgitta L

2020-06-13

Isabella Anna Birgitta L skrev om Ängel Laserklinik
    Gjorde fransförlängning hos de och är super nöjd! Jätte trevliga och bra bemötande Läs mer
  • ANNA W

2020-06-06

ANNA W skrev om Ängel Laserklinik
    Super nöjd kommer garanterad tillbaka
    Nöjd med fotvård och ansiktsbehandling, rekommenderas varmt:) Läs mer
  • MUNA A

2020-05-30

MUNA A skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte trevliga personal med billigt och bra service rekommenderar starkt ❤️ Läs mer
  • AMAL A

2020-05-20

AMAL A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag tycker om personalen de är duktiga och ger råd cad vi ska göra med laser och har fått bra resultat ...rekommenderas vqrmt Läs mer
  • DÉSIRÉE H

2020-05-14

DÉSIRÉE H skrev om Ängel Laserklinik
    trevlig personal jätte fina fransar får jag :) och bra laserbehandling, bra bemötande ... lydhörda personal som lyssnar och förstår, rekomenderas varmt❤️ Läs mer
  • Pia Karin E

2020-04-28

Verifierad kundrelation
    Pia Karin E skrev om Ängel Laserklinik
    Jättenöjd! Underbar fotvård och flexibla tider! Proffs! Läs mer
  • MOZHGAN A

2020-04-18

MOZHGAN A skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd som kund, fick bea resultat på laserbehandling, bra service, rekommenderas varmt.😘 Läs mer
  • Susanna Elisabeth A

Kerstin Carina K gillar detta
  • CHLOÉ H

2020-04-04

CHLOÉ H skrev om Ängel Laserklinik
    Superfina fransar och kunnig personal! Läs mer
  • 2020-04-03

Superbra pris, trevligt bemötande och fina fransar// 👍🏻 Läs mer
  • UMMEH MAHBUBA R

2020-03-28

UMMEH MAHBUBA R skrev om Ängel Laserklinik
    Det va jette bra service och hon va jette snäll ❤.
    Jag vil recommendera Ängel klinik. Läs mer
  • Charlotte Therese M

2020-03-26

Charlotte Therese M skrev om Ängel Laserklinik
    UNDVIK DETTA STÄLLE! Låt dig inte luras av alla fina OMDÖMEN! Stökigt, SMUTSIGT och allmänt ofräscht, ägaren är otrevlig, pushig och hetsig. Dom tar BARA kontanter eller om man har köpt via Lets deal. Har fått vänta varje gång (köpte laserbehandling via lets deal) och det första ägaren säger är att jag ska ge bra omdöme, visar hur jag ska göra, tar min telefon och trycker i 5/5 direkt. INNAN BEHANDLINGEN ENS BÖRJAT. Sen har jag blivit ombokad 2 gånger dagen innan, dom byter dag och tid UTAN att kolla med mig. Skickar bara en bekräftelse som inte stämmer. Fick en ny tid som fungerade för mig, ägaren skickade bekräftelse till mig men när jag dyker upp är det dubbelbokat och hon är inte ens på plats. SÅ OSERIÖSA OCH HAR INTE UTBILDNING, UNDVIK DETTA STÄLLE Läs mer
  • LINNEA A

2020-03-26

LINNEA A skrev om Ängel Laserklinik
    Lätt att boka, trevlig personal och lyssnar på ens önskemål Läs mer
  • NINA H

2020-03-25

NINA H skrev om Ängel Laserklinik
    Gjort laserbehandling. Bra service, trevlig personal och bra effekt! Rekommenderas! Läs mer
  • KATJA MARIA A

2020-03-25

KATJA MARIA A skrev om Ängel Laserklinik
    Jätteduktiga tjejer hos Angel. Rekommenderas : ) Läs mer
  • 2019-12-14

DENISÉ B skrev om Ängel Laserklinik
    Gå inte dit, trots de bra omdömena som står. De ber kunderna skriva bra omdömen om dem.. De har nu bränt mig med deras "nya" diodlaser maskin. Går aldrig tillbaka! Extremt dåligt bemötande. Vill bara ha massa pengar. Bokar nya tider på direkten, i hopp om en no show. Inte för att få återkommande kunder. Det är inte värt att bli skadad med outbildad personal bara för att det är billigt. Jag lärde mig min läxa. Läs mer
    Charlotte Therese M, Cathrine gillar detta
  • Cleidimar P

2019-05-29

Cleidimar P skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har fått mycket bra resultat på laserbehandling, efter tredje behandling super bra jobb med fräscha lokaler och billiga priser. Bra service, rekomenderas😀 Läs mer
  • 2019-05-26

Marwan Q skrev om Ängel Laserklinik
    Fräscha lokaler. Personal har bra bemötande och bra sorvis med beliga priser, gjorde läser hos de och fick bra resultat rekommenderas varmt😁👍 Läs mer
  • Vanitha rohini A

2019-05-25

Vanitha rohini A skrev om Ängel Laserklinik
    nöjd som kund. lRekommenderas jätte varmt. De har billiga priser. :) Läs mer
  • 2019-05-25

Bojana M skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med laser behandling och fransförlägning,rekomenderas varmt.De har super bra massage behandling,gå dit tveka inte😊 Läs mer
  • 2019-05-23

Therese S skrev om Ängel Laserklinik
    Tack jättenöjd med laserbehandlingen och ögonbryn Läs mer
  • Nadji B

Bra bemötande. Fräscha lokaler. å Läs mer
  • Botol A

2019-03-19

Botol A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd med fransarna och de har bra bemötande .. rekommenderad varmt ;) Läs mer
  • Saja T

2019-03-16

Saja T skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd med mina fransar. Jätte trevliga och snälla. Ja rekommenderar dom starkt😍 Läs mer
  • Nanny N

2019-03-12

Nanny N skrev om Ängel Laserklinik
    Hemskt bemötande, laser som slutar upp i brännskada. Dessutom använder personuppgifter för att boka ny tid utan tillåtelse blev överraskad med en faktura som efter många om och men togs bort. VARNING GÅ INTE HIT HEMSK UPPLEVELSE Läs mer
  • Johan W

2019-02-15

Johan W skrev om Ängel Laserklinik
    Jessika ger jättebra fotvård.
    Rekomenderas varmt Läs mer
  • Selam T

2019-02-10

Selam T skrev om Ängel Laserklinik
    Super nöjd med fransarna personalen har bra bemötande. Rekomnderas varmt Läs mer
  • 2019-02-06

Poonam R skrev om Ängel Laserklinik
    Blev bokad för påfyllning av ögonfransförlängning utan att jag visste om det. Jag var väldigt tydlig med att säga att jag inte ville få en ny tid för påfyllningen men nu har jag fått en faktura som dem vill att jag betalar för att jag inte dök upp. Osersiös företag som försöker lura dig på alla möjliga sätt. Rekommenderar att inte gå dit ! Läs mer
  • 2019-01-27

Jättenöjd med fransarna! Gullig personal! Läs mer
  • Dania T

2019-01-17

Dania T skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt trevliga personal och är nöjd med laserbehandling vid första behandlingen Läs mer
  • Lena G

2019-01-17

Lena G skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är mycket nöjd när jag gjorde singelfransar Läs mer
  • Eng M

2019-01-12

Eng M skrev om Ängel Laserklinik
    Trevliga personal med bra bemötande, nöjd med fotvård och laserbehandling som jag gjorde hos Ängel laserklinik ... rekomenderas varmt :) Läs mer
  • 2018-12-25

Mikaela W skrev om Ängel Laserklinik
    Har gjort 3D volymfransar på ängel laserkliniken, dagen efter behandlingen tappar jag en Frans och märker att jag har fått 5D fransar istället för 3D fransar som jag bad om. Ser inte ut som att jag har några fransar överhuvudtaget bara ett tjockt svart streck som ögonfransar. Fullt ståhej i salongen och går inte att slappna av under behandlingen. Det pratas i telefonen och nya kunder sitter i samma rum under tiden som du ska ligga och blunda på britsen. Läs mer

Bästa Spana nära Ängel Laserklinik:

MAKDA MIRIYAM T MAKDA MIRIYAM T tycker:
“Bästa Emelie! Alltid lika nöjd...” Läs mer
Entouch (9.0km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte