Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Ängel Laserklinik

Ängel Laserklinik

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 18 kunder tycker om Ängel Laserklinik

• Maria W
    Maria W skrev om Ängel Laserklinik
    Sedan ägarbytet är kliniken mycket dålig. Oproffisionella och i diskreta. Tar in nya kunder i rum där folk ligger på brits under behandling. Ropar runt hela lokalen vad du ska ha för behandling. Avbryter mitt i samtal med kund för att instruera hur de vill ha sitt te. Springer ut och in i behandlingsrum utan diskretion. Personalen har inte utbildning på maskinerna så du kan göra behandling utan effekt. Har ingen koll på bokningar eller priser. De gamla recensionerna stämmer för förra tjejen som jobbade där ar bra.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Ängel Laserklinik
    Hello tjejer, jag har gått 5 mån i Ängellaserklinik och gjorde hella min kropp sv laserbehandling och är jätte nöjd med det resultat som jag har fått... rekommenderar varmt då de ger bra resultat. Det är värt och gå till dem
  • Moa A
    Moa A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag tänker absolut inte att personalen är kränkande.. utan hon är jätte jätte trevlig och noggrann med sitt jobb.. och är mycket trevlig med mig och min syster.. jag håller inte allas det som står i recco .. inte alls .. jag är fast kund och kommer vara det och rekommenderar alla andra med.
  • Louise E
    Louise E skrev om Ängel Laserklinik
    Billig behandling absolut men rekommenderar ingen att gå hit. Inget trevligt bemötande och under behandlingens gång (IPL för armar) fick jag tips på vad jag kunde göra med mitt "gäddhäng" som jag inte visste existerande. Otroligt kränkande! Aldrig varit med om liknande. Jag berättade detta för henne och fick en tafatt ursäkt till svars. Går aldrig tillbaka hit.
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Ängel Laserklinik
    Den sämsta jävla klinik som finns, oseriösa som fan, svarar inte när man är på plats. Stänger av telefonen, bokar om tider när man är påväg och dom själva har en policy på 48h. Skickar fakturor som är helt felaktiga! Vad är det för en jävla människa. Skäms hon inte
    Louise E, Robin Ö gillar detta
  • Nor L
    Nor L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej tjejer jag rekommenderar varmt Ängellaserklinik
    Jag är jätte nöjd med laserbehandling direkt efter 1 behandling började se bra resultat..
    de som vill bli av med håren i kroppen vända dig till Ängellaserklinik
    Rekommenderar kliniken varmt
  • Crsty P
    Crsty P skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har förgat mitt med slingor i Ängellaserklinik och blivit jätte nöjd med min lock.
    Vänd er till den duktiga frisören i Ängellaserklinik
  • Celina B
    Celina B skrev om Ängel Laserklinik
    Ängellaserklinik är bra klinik och rekommenderar de varmt
    Haft laserbehandling och har fått jätte bra resultat rekommenderar alla som vill verkligen bli av med håret i kroppen
    Deras maskin ger bra resultat
    Toppen bra
  • Gulia J
    Gulia J skrev om Ängel Laserklinik
    Jag rekommenderar Ängellaserklinik eftersom de är jätte fuktiga och professionell i sina yrken
    Är jätte nöjd
  • Gulia H
    Gulia H skrev om Ängel Laserklinik
    Franssrylist i Ängellaserklinik är super bra och har bra bemötande
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej jag är kund Ängellaserklinik och är nöjd med deras service och rekommenderar varmt
  • Hoda A
    Hoda A skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt bra klinik med trevliga personal!
    Jätte nöjd 😁
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Ängel Laserklinik
    tjejen som skulle fixa mina fransar dök inte ens upp. Stängde av sin telefon när jag ringde. Satt och väntade i 30 minuter i onödan. Riktigt dåligt kundbemötande.. rekomenderar inte till någon
    Louise E, Robin Ö gillar detta
  • Cinthia S
    Cinthia S skrev om Ängel Laserklinik
    Kan verkligen rekommendera denna klinik. Jättetrevligt ställe med en mycket trevlig terapeut. Det ligger nära stationen och kliniken är fräsch. Har behandlat mig på andra ställen men aldrig känt mig så nöjd som nu... Åker hela vägen från Handen!! och det är värt :)
  • sarvenaz f
    sarvenaz f skrev om Ängel Laserklinik
    Bästa laserkliniken med underbar terapeut som alltid lyssnar på ens önskemål. Noggrannt, tryggt, glatt o positivt bemötande o en smärtfri maskin gör att jag glatt åker hela vägen fr kista för en behandling som jag kan få flera håll på hemmaplan. Tack Sarvenaz
  • Christina M
    Christina M skrev om Ängel Laserklinik
    Helt klart bästa laserbehandlingen jag någonsin gått på! Helt smärtfri. Grymt resultat. Har provat massor tidigare. Mycket duktig tjej som utför behandlingarna, märks att hon kan detta. Snabb, effektiv och noggrann. Bra priser. Bästa rekommendationen!
  • Sacha S
    Sacha S skrev om Ängel Laserklinik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Den bästa IPL-maskinen jag har varit med om i Stockholm. Laserbehandlingen gör inte ont alls. Tack!
  • mahmod
    mahmod skrev om Ängel Laserklinik
    bästa behandling hos ängel laserklinik varmt rekommenderat

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen