Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Ängel Laserklinik

Ängel Laserklinik

VANITHA ROHINI A skrev om Ängel Laserklinik
    nöjd som kund. lRekommenderas jätte varmt. De har billiga priser. :) Läs mer
  • 2019-05-25

BOJANA M skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med laser behandling och fransförlägning,rekomenderas varmt.De har super bra massage behandling,gå dit tveka inte😊 Läs mer
  • 2019-05-23

THERESE S skrev om Ängel Laserklinik
    Tack jättenöjd med laserbehandlingen och ögonbryn Läs mer
  • NADJI B

Bra bemötande. Fräscha lokaler. å Läs mer
  • BOTOL A

2019-03-19

BOTOL A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd med fransarna och de har bra bemötande .. rekommenderad varmt ;) Läs mer
  • SAJA T

2019-03-16

SAJA T skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd med mina fransar. Jätte trevliga och snälla. Ja rekommenderar dom starkt😍 Läs mer
  • Nanny N

2019-03-12

Nanny N skrev om Ängel Laserklinik
    Hemskt bemötande, laser som slutar upp i brännskada. Dessutom använder personuppgifter för att boka ny tid utan tillåtelse blev överraskad med en faktura som efter många om och men togs bort. VARNING GÅ INTE HIT HEMSK UPPLEVELSE Läs mer
  • Johan W

2019-02-15

Johan W skrev om Ängel Laserklinik
    Jessika ger jättebra fotvård.
    Rekomenderas varmt Läs mer
  • Selam T

2019-02-10

Selam T skrev om Ängel Laserklinik
    Super nöjd med fransarna personalen har bra bemötande. Rekomnderas varmt Läs mer
  • Ängel K

2019-02-07

Ängel K skrev om Ängel Laserklinik
    " Behöver aldrig ha mascara och de sitter, behöver inte oroa mig för att de ska ramla varje gång jag tvättar ansiktet! " Sara Lovisa Läs mer
  • 2019-02-06

Poonam R skrev om Ängel Laserklinik
    Blev bokad för påfyllning av ögonfransförlängning utan att jag visste om det. Jag var väldigt tydlig med att säga att jag inte ville få en ny tid för påfyllningen men nu har jag fått en faktura som dem vill att jag betalar för att jag inte dök upp. Osersiös företag som försöker lura dig på alla möjliga sätt. Rekommenderar att inte gå dit ! Läs mer
  • 2019-01-27

Jättenöjd med fransarna! Gullig personal! Läs mer
  • Dania T

2019-01-17

Dania T skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt trevliga personal och är nöjd med laserbehandling vid första behandlingen Läs mer
  • Lena G

2019-01-17

Lena G skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är mycket nöjd när jag gjorde singelfransar Läs mer
  • Eng M

2019-01-12

Eng M skrev om Ängel Laserklinik
    Trevliga personal med bra bemötande, nöjd med fotvård och laserbehandling som jag gjorde hos Ängel laserklinik ... rekomenderas varmt :) Läs mer
  • 2018-12-25

Mikaela W skrev om Ängel Laserklinik
    Har gjort 3D volymfransar på ängel laserkliniken, dagen efter behandlingen tappar jag en Frans och märker att jag har fått 5D fransar istället för 3D fransar som jag bad om. Ser inte ut som att jag har några fransar överhuvudtaget bara ett tjockt svart streck som ögonfransar. Fullt ståhej i salongen och går inte att slappna av under behandlingen. Det pratas i telefonen och nya kunder sitter i samma rum under tiden som du ska ligga och blunda på britsen. Läs mer
  • Eio E

2018-12-24

Eio E skrev om Ängel Laserklinik
    Super nöjd ! Rekommenderar absolut ! Läs mer
  • Emelie J

2018-12-23

Emelie J skrev om Ängel Laserklinik
    Tycker hon gör ett bra snabbt jobb❤️ Läs mer
  • Daisy S

2018-12-23

Daisy S skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med fransarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gabriella L

2018-12-18

Gabriella L skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt nöjd med fransar gullig trevlig personal rekommenderar dom verkligen 💜💜💜💜💜 Läs mer
  • 2018-12-18

Ammar skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd som laser kund med bra resultat rekomenderas varmt Läs mer
  • Milena P

2018-12-15

Milena P skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd med singel fransar... så duktigt!!! Läs mer
  • 2018-12-05

Mary B skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är nöjd som Frans kund , bra bemötande och trevliga personal, rekommenderas vart 🤗😘 Läs mer
  • 2018-12-04

Samira A skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd, utmärkt bemötande och fräscha lokaler. :) Läs mer
  • 2018-12-01

Merve S skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har gjort laser behandling hos ängel laser klinik. Personal är jätte trävliga och sociala rekomederas varmt😊 Läs mer
  • Sarah B

2018-11-29

Sarah B skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med fransarna som jag gjort.
    Gjorda hos ängel laserklenik.

Mina fransar håller länge! Läs mer
  • Katarina S

2018-09-30

Katarina S skrev om Ängel Laserklinik
    Bra bemötande och alltid nöjd 😊 Läs mer
  • 2018-08-16

Eleonor S skrev om Ängel Laserklinik
    Hade bokat tid och hade ett par frågor inför besöket. Ringde och mejlade dagen innan. Inget svar.

Jag kom dit, men hittade inte riktigt, så jag ringde för att få hjälp. Inget svar. När jag kom dit öppnade en tjej som blängde och undrade vad jag ville. Otroligt tråkigt och oväntat bemötande. Hon suckade och pillade på sin telefon.

Sen kom kvinnan som skulle behandla. Hon hittade inte min bokning (fel kan ju hända alla) och bad mig sitta ner, så skulle hon bara göra två trådningar först - det skulle gå jättefort. Den ena kvinnan var där och blev förvånad och berättade att hon bokat trådning i 30 min. Jag informerade om att jag inte kunde vänta en timme. Jamen det går fort med trådning (mao, hon hade inte för avsikt att göra deras trådning som bokat - eller så försökte hon lura mig att vänta längre än vad jag hade tid till).

Ingen på salongen verkade ha koll på något, så jag backade ut och var glad över att jag inte lagt mig med min hud under deras händer och produkter. Läs mer
  • 2018-07-15

Anna skrev om Ängel Laserklinik
    Sämsta erfarenheten jag har fått någonsin!!! Riktigt otrevlig personal och de drar endast pengar och inte ger en behandling ALLS. Hälften av det som stod gjordes inte för riktigt dåliga ursäkter. En del av behandlingen skulle tydligen inte ingå men de hade inte uppdaterat hemsidan. Pannan behandlades inte under ansikts behandlingen, först sa hon att de var ett känsligt område och när jag sa att nehe du pannan är inget känsligt område då sa hon ja det är en behandling för ansiktet då ingår inte pannan! Jag vet dock inte till vad pannan tillhör?!? Någon som vet? Produkterna som användes var katastrofala! Direkt importerade och riktigt dåliga! Läs mer
  • ساندي م

2018-05-08

ساندي م skrev om Ängel Laserklinik
    Är jätte nöjd som laser och Frans kund hos Ängellaserklinik samt haft fotvård, bra bemötande, varit fast kund sen 6 mån tillbaka och alltid betalat kontant och har fått alltid kvttion. De hanterar bara kontant och är inga problem med det.
    Rekommenderas varmt denna klinik med billiga priser som de har:) Läs mer
  • Catharina K

2018-05-04

Catharina K skrev om Ängel Laserklinik
    Trevliga, bra , gör ett bra jobb och är snabba och är nöjd som frans kund, prisvärt, rekomrmderas varmt, gör era fransar hos ängellaserklinik Läs mer
  • 2018-05-04

Nashwan B skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd som kund hos ängellaserkkinik och fått bra bresultat i laserbehandling med bra personal och bra bemötande rekommenderas mycket värt m billiga priser Läs mer
  • Razber K

2018-05-04

Razber K skrev om Ängel Laserklinik
    Köra kunder . Personal äf duktig på ipl och är jätte nöjd och alltid får kvittion med kontant betalning. Har fått bra resultat på ipl och bra bemötande. Rekomenderad varmt Läs mer

Shilan skrev om Ängel Laserklinik
    Jag fick betalt för mycket dålig fransförlängning.
    De drar bara kundenspengar mot ingenting.
    Jag misstänker att de jobbar svart på helgerna då tar kvinnan (ägaren tror jag) bara kontant, inget kort eller Swish på lördagar :)) Läs mer

Sanaz T skrev om Ängel Laserklinik
    Betygsättet stämmer inte alls med verkligheten.
    De lockar folk med Lets deal och sms .. osv där betalar man mindre pengar för båda dålig service och hemskt resultat.

Dålig hygien! Farlig!
    Rekommenderar INTE!! Läs mer

Jenny P skrev om Ängel Laserklinik
    Världens sämsta IPL-behandling, dålig fransstylist och nagelterapeut!
    Okunniga personal än någonsin. Läs mer
    Shomi M gillar detta

PETROVIC K skrev om Ängel Laserklinik
    Jag rekommenderar varmt ängellaserklinik. De har bra behandlingar och har gjort ansiktsbehandling samt laser och är jätte nöjd som kund med resultaten. Bra bemötande. Toppen 😀 Läs mer
  • 2018-04-15

Vilma . skrev om Ängel Laserklinik
    Oerhört oseriöst. Första gången jag kom hade jag bokat enligt kampanj. Ändå krävde de mig på fullpris trots uppvisande av bevis på bokning av kampanj. Tänkte att det var ett undantag så gav dem en andra chans. Samma sak igen men denna gång värre. Bokat enligt deras egna prislista jag fick med hem men ändå sa de "det är en gammal kampanj". Jag fick tillslut RÄTT pris. När jag hade argumenterat att jag hade rätt såg personalen argt på mig och gav mig inget tack eller hejdå i dörren.
    Denna gång bad de mig även öppna dörren till kunder och fråga dem vad för behandling de bokat. Ursäkta men jag jobbar inte här? Väldigt otrevlig personal och tänker aldrig komma tillbaka. Ge de inte ens en chans. Priserna(som aldrig ens gäller!) är inte värt upplevelsen alls.
    (Fick även ett sms den andra gången: "du hade tid idag men du kom inte så du blir debiterad." när jag hade bokat om. Skickade dem sceenshots av mailen där de bekräftat ombokning. Fick inget ursäktande utan ett "ok välkommen den.... ") Läs mer
  • Sonia K

2018-04-10

Sonia K skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har gjort fransar och är jätte nöjd billiga Frasförlägning med bra bemötande, rekommenderas mycket varmt, de har billiga priser passa på:) Läs mer
  • Ifrah M

2018-04-07

Ifrah M skrev om Ängel Laserklinik
    Super bra service med god bemötande + väldigt bra fransar. Rekommenderas !! :) Läs mer
    Khaled S gillar detta
  • Emma H

2018-03-26

Emma H skrev om Ängel Laserklinik
    Helt underbar fransstylist gjorde det precis som jag ville! Läs mer
  • 2018-03-14

Bra klinik med de bästa tjejerna!!! Rekommenderas starkt 👌😊😊 Läs mer
  • Linda P

2018-01-19

Linda P skrev om Ängel Laserklinik
    Fina singelfransar, trevlig personal Läs mer
  • Leila K

2017-12-06

Leila K skrev om Ängel Laserklinik
    Rekommendera verkligen denna klinik. Bra bemötande och super fina fransar och en grym laserbehandling. !!! Läs mer
  • Salena K

2017-11-24

Salena K skrev om Ängel Laserklinik
    Trevligt personal och blev så nöjd efter fotbehandlingen.🤗 Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Shirin W Shirin W tycker: