Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Ängel Laserklinik

Ängel Laserklinik

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 61 kunder tycker om Ängel Laserklinik

• Dania T

2019-01-17

Dania T skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt trevliga personal och är nöjd med laserbehandling vid första behandlingen Läs mer
  • Lena G

2019-01-17

Lena G skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är mycket nöjd när jag gjorde singelfransar Läs mer
  • Eng M

2019-01-12

Eng M skrev om Ängel Laserklinik
    Trevliga personal med bra bemötande, nöjd med fotvård och laserbehandling som jag gjorde hos Ängel laserklinik ... rekomenderas varmt :) Läs mer
  • 2018-12-25

Mikaela W skrev om Ängel Laserklinik
    Har gjort 3D volymfransar på ängel laserkliniken, dagen efter behandlingen tappar jag en Frans och märker att jag har fått 5D fransar istället för 3D fransar som jag bad om. Ser inte ut som att jag har några fransar överhuvudtaget bara ett tjockt svart streck som ögonfransar. Fullt ståhej i salongen och går inte att slappna av under behandlingen. Det pratas i telefonen och nya kunder sitter i samma rum under tiden som du ska ligga och blunda på britsen. Läs mer
  • Eio E

2018-12-24

Eio E skrev om Ängel Laserklinik
    Super nöjd ! Rekommenderar absolut ! Läs mer
  • Emelie J

2018-12-23

Emelie J skrev om Ängel Laserklinik
    Tycker hon gör ett bra snabbt jobb❤️ Läs mer
  • Daisy S

2018-12-23

Daisy S skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med fransarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Gabriella L

2018-12-18

Gabriella L skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt nöjd med fransar gullig trevlig personal rekommenderar dom verkligen 💜💜💜💜💜 Läs mer
  • 2018-12-18

Ammar skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd som laser kund med bra resultat rekomenderas varmt Läs mer
  • Milena P

2018-12-15

Milena P skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd med singel fransar... så duktigt!!! Läs mer
  • 2018-12-05

Mary B skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är nöjd som Frans kund , bra bemötande och trevliga personal, rekommenderas vart 🤗😘 Läs mer
  • 2018-12-04

Samira A skrev om Ängel Laserklinik
    Jätte nöjd, utmärkt bemötande och fräscha lokaler. :) Läs mer
  • 2018-12-01

Merve S skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har gjort laser behandling hos ängel laser klinik. Personal är jätte trävliga och sociala rekomederas varmt😊 Läs mer
  • Sarah B

2018-11-29

Sarah B skrev om Ängel Laserklinik
    Nöjd med fransarna som jag gjort.
    Gjorda hos ängel laserklenik.

Mina fransar håller länge! Läs mer
  • Katarina S

2018-09-30

Katarina S skrev om Ängel Laserklinik
    Bra bemötande och alltid nöjd 😊 Läs mer
  • 2018-08-16

Eleonor S skrev om Ängel Laserklinik
    Hade bokat tid och hade ett par frågor inför besöket. Ringde och mejlade dagen innan. Inget svar.

Jag kom dit, men hittade inte riktigt, så jag ringde för att få hjälp. Inget svar. När jag kom dit öppnade en tjej som blängde och undrade vad jag ville. Otroligt tråkigt och oväntat bemötande. Hon suckade och pillade på sin telefon.

Sen kom kvinnan som skulle behandla. Hon hittade inte min bokning (fel kan ju hända alla) och bad mig sitta ner, så skulle hon bara göra två trådningar först - det skulle gå jättefort. Den ena kvinnan var där och blev förvånad och berättade att hon bokat trådning i 30 min. Jag informerade om att jag inte kunde vänta en timme. Jamen det går fort med trådning (mao, hon hade inte för avsikt att göra deras trådning som bokat - eller så försökte hon lura mig att vänta längre än vad jag hade tid till).

Ingen på salongen verkade ha koll på något, så jag backade ut och var glad över att jag inte lagt mig med min hud under deras händer och produkter. Läs mer
  • 2018-07-15

Anna skrev om Ängel Laserklinik
    Sämsta erfarenheten jag har fått någonsin!!! Riktigt otrevlig personal och de drar endast pengar och inte ger en behandling ALLS. Hälften av det som stod gjordes inte för riktigt dåliga ursäkter. En del av behandlingen skulle tydligen inte ingå men de hade inte uppdaterat hemsidan. Pannan behandlades inte under ansikts behandlingen, först sa hon att de var ett känsligt område och när jag sa att nehe du pannan är inget känsligt område då sa hon ja det är en behandling för ansiktet då ingår inte pannan! Jag vet dock inte till vad pannan tillhör?!? Någon som vet? Produkterna som användes var katastrofala! Direkt importerade och riktigt dåliga! Läs mer
  • ساندي م

2018-05-08

ساندي م skrev om Ängel Laserklinik
    Är jätte nöjd som laser och Frans kund hos Ängellaserklinik samt haft fotvård, bra bemötande, varit fast kund sen 6 mån tillbaka och alltid betalat kontant och har fått alltid kvttion. De hanterar bara kontant och är inga problem med det.
    Rekommenderas varmt denna klinik med billiga priser som de har:) Läs mer
  • Catharina K

2018-05-04

Catharina K skrev om Ängel Laserklinik
    Trevliga, bra , gör ett bra jobb och är snabba och är nöjd som frans kund, prisvärt, rekomrmderas varmt, gör era fransar hos ängellaserklinik Läs mer
  • 2018-05-04

Nashwan B skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd som kund hos ängellaserkkinik och fått bra bresultat i laserbehandling med bra personal och bra bemötande rekommenderas mycket värt m billiga priser Läs mer
  • Razber K

2018-05-04

Razber K skrev om Ängel Laserklinik
    Köra kunder . Personal äf duktig på ipl och är jätte nöjd och alltid får kvittion med kontant betalning. Har fått bra resultat på ipl och bra bemötande. Rekomenderad varmt Läs mer

Shilan skrev om Ängel Laserklinik
    Jag fick betalt för mycket dålig fransförlängning.
    De drar bara kundenspengar mot ingenting.
    Jag misstänker att de jobbar svart på helgerna då tar kvinnan (ägaren tror jag) bara kontant, inget kort eller Swish på lördagar :)) Läs mer

Sanaz T skrev om Ängel Laserklinik
    Betygsättet stämmer inte alls med verkligheten.
    De lockar folk med Lets deal och sms .. osv där betalar man mindre pengar för båda dålig service och hemskt resultat.

Dålig hygien! Farlig!
    Rekommenderar INTE!! Läs mer

Jenny P skrev om Ängel Laserklinik
    Världens sämsta IPL-behandling, dålig fransstylist och nagelterapeut!
    Okunniga personal än någonsin. Läs mer
    Shomi M gillar detta

PETROVIC K skrev om Ängel Laserklinik
    Jag rekommenderar varmt ängellaserklinik. De har bra behandlingar och har gjort ansiktsbehandling samt laser och är jätte nöjd som kund med resultaten. Bra bemötande. Toppen 😀 Läs mer
  • 2018-04-15

Vilma . skrev om Ängel Laserklinik
    Oerhört oseriöst. Första gången jag kom hade jag bokat enligt kampanj. Ändå krävde de mig på fullpris trots uppvisande av bevis på bokning av kampanj. Tänkte att det var ett undantag så gav dem en andra chans. Samma sak igen men denna gång värre. Bokat enligt deras egna prislista jag fick med hem men ändå sa de "det är en gammal kampanj". Jag fick tillslut RÄTT pris. När jag hade argumenterat att jag hade rätt såg personalen argt på mig och gav mig inget tack eller hejdå i dörren.
    Denna gång bad de mig även öppna dörren till kunder och fråga dem vad för behandling de bokat. Ursäkta men jag jobbar inte här? Väldigt otrevlig personal och tänker aldrig komma tillbaka. Ge de inte ens en chans. Priserna(som aldrig ens gäller!) är inte värt upplevelsen alls.
    (Fick även ett sms den andra gången: "du hade tid idag men du kom inte så du blir debiterad." när jag hade bokat om. Skickade dem sceenshots av mailen där de bekräftat ombokning. Fick inget ursäktande utan ett "ok välkommen den.... ") Läs mer
  • Sonia K

2018-04-10

Sonia K skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har gjort fransar och är jätte nöjd billiga Frasförlägning med bra bemötande, rekommenderas mycket varmt, de har billiga priser passa på:) Läs mer
  • Ifrah M

2018-04-07

Ifrah M skrev om Ängel Laserklinik
    Super bra service med god bemötande + väldigt bra fransar. Rekommenderas !! :) Läs mer
    Khaled S gillar detta
  • Emma H

2018-03-26

Emma H skrev om Ängel Laserklinik
    Helt underbar fransstylist gjorde det precis som jag ville! Läs mer
  • 2018-03-14

Bra klinik med de bästa tjejerna!!! Rekommenderas starkt 👌😊😊 Läs mer
  • Linda P

2018-01-19

Linda P skrev om Ängel Laserklinik
    Fina singelfransar, trevlig personal Läs mer
  • Leila K

2017-12-06

Leila K skrev om Ängel Laserklinik
    Rekommendera verkligen denna klinik. Bra bemötande och super fina fransar och en grym laserbehandling. !!! Läs mer
  • Salena K

2017-11-24

Salena K skrev om Ängel Laserklinik
    Trevligt personal och blev så nöjd efter fotbehandlingen.🤗 Läs mer
  • 2017-11-21

Nassren A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd med hårbortahning / laserbehandling och blivit av med håret i mina ben och armar, trevlig personal och de har bra service .. rekomenderar varmt:) Läs mer
  • Majzan Z

2017-11-21

Majzan Z skrev om Ängel Laserklinik
    Bra service, trevligt bemötande och trevliga lokaler. Nöjd med fransarna. Jag rekommenderar dem varm. Läs mer
  • Shahed S

2017-11-21

Shahed S skrev om Ängel Laserklinik
    Otroligt bra arbete på fransar och ansiktsbehandling, professionellt. Erbjuder flera tjänster. Bra priser dessutom. Snälla tjejer som arbetar, rekommenderas🤗 Läs mer
  • Hev H

2017-11-16

Hev H skrev om Ängel Laserklinik
    Jag vill rekomendera ängellaserklinik, de har bra bemötande och erbjuder bra service, gjorde laserbehandling och fick bra resultat, gå dit, tios från mig :) Läs mer
  • Osama K

2017-11-03

Osama K skrev om Ängel Laserklinik
    Hej.. . vill rekomendera Ängellaser klinik. Personaken är jätte trevliga och har bra bemötande .. jag gjorde laser hos dem och är jätte nöjd, och min tjej gjorde fransar hos dem och hon är jätte nöjd, blivit stam kund hos dem. Rekomenderar ängellaserklinik varmt till alla som vill göra laserbehandling och fransförläggning .... Läs mer
  • 2017-08-08

Linda skrev om Ängel Laserklinik
    De ringde upp mig efter besöket var klart och betalt och jag åkt hem - och sa att jag måste komma tillbaka och betala ytterligare 500kr extra då de fått fel pris när jag bokade, fast jag betalt exakt det sistaminuten pris jag fått på bokadirekt.com och på min bokningsbekräftelse. :(

De ringde massor av gånger från flera olika mobilnummer inom några minuter när jag just kommit hem och skickade sms där det stod att jag måste betala 500kr extra, allt var jättekonstigt så tillsist åkte jag tillbaka och betalade 500kr utöver de 600kr som betalat först och som behandlingen kostade först - borde egentligen polisanmält dem! Tror inte det är lagligt att göra såhär?? Kommer inte gå tillbaka någonsin eller använda dem då detta var mkt konstigt !!

Valde dem då de hade billigast pris på bokadirekt.com men i slutändan vart det mkt dyrare än de andra och tog massa extra restid fram och tillbaka.

Har inte vart med om något konstigare på länge.. ångrar att jag betalade extra och inte anmälde dem!! Läs mer
  • Fatima I

2017-05-17

Fatima I skrev om Ängel Laserklinik
    Ängellaserklinik är det bästa klinik då den ger bra tjänster som är billig och de har duktig fransstylist samt hudterapeut då jag är kund på båda tjänster ...
    rekommendera varmt kliniken .. personal har bra bemötande o min fransar har inte alls ramar av utan fick fylla på de efter 3 veckor o gjort laser hos de för ett tag sen o har ett jätte bra resultat o håret växer inte ... Läs mer
  • Jeanette A

2017-04-22

Jeanette A skrev om Ängel Laserklinik
    Köp absolut inte ngt paket med flera behandlingar och föskottsbetalning för då måste man bråka som bara den för att få tillbaka pengarna för resterande behandlingar man inte vill utföra där länge. . Läs mer
  • Sara M

2017-04-18

Sara M skrev om Ängel Laserklinik
    Hej kära tjejer.. jag håller inte med det som står eftersom man inte ge omdöme bara fransar ramlar på otur sätt .. jag har varit Frans kund sen 3 mån sen och är super nöjd och haft jätte bra fransar o de höll i 3 veckor.. och sen 3 mån var jag laser kund och är jätte nöjd med resultat och håret minskade enormt mycket.. och rekommenderar varmt ängellaserklinik .. ni kommer vara nöjda.. :) Läs mer
  • 2017-02-18

Maria W skrev om Ängel Laserklinik
    Sedan ägarbytet är kliniken mycket dålig. Oproffisionella och i diskreta. Tar in nya kunder i rum där folk ligger på brits under behandling. Ropar runt hela lokalen vad du ska ha för behandling. Avbryter mitt i samtal med kund för att instruera hur de vill ha sitt te. Springer ut och in i behandlingsrum utan diskretion. Personalen har inte utbildning på maskinerna så du kan göra behandling utan effekt. Har ingen koll på bokningar eller priser. De gamla recensionerna stämmer för förra tjejen som jobbade där ar bra. Läs mer
  • Sandra H

2017-02-07

Sandra H skrev om Ängel Laserklinik
    Hello tjejer, jag har gått 5 mån i Ängellaserklinik och gjorde hella min kropp sv laserbehandling och är jätte nöjd med det resultat som jag har fått... rekommenderar varmt då de ger bra resultat. Det är värt och gå till dem Läs mer
  • Moa A

2017-02-07

Moa A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag tänker absolut inte att personalen är kränkande.. utan hon är jätte jätte trevlig och noggrann med sitt jobb.. och är mycket trevlig med mig och min syster.. jag håller inte allas det som står i recco .. inte alls .. jag är fast kund och kommer vara det och rekommenderar alla andra med. Läs mer
  • 2017-01-28

Louise E skrev om Ängel Laserklinik
    Billig behandling absolut men rekommenderar ingen att gå hit. Inget trevligt bemötande och under behandlingens gång (IPL för armar) fick jag tips på vad jag kunde göra med mitt "gäddhäng" som jag inte visste existerande. Otroligt kränkande! Aldrig varit med om liknande. Jag berättade detta för henne och fick en tafatt ursäkt till svars. Går aldrig tillbaka hit. Läs mer
  • 2017-01-25

Robin Ö skrev om Ängel Laserklinik
    Den sämsta jävla klinik som finns, oseriösa som fan, svarar inte när man är på plats. Stänger av telefonen, bokar om tider när man är påväg och dom själva har en policy på 48h. Skickar fakturor som är helt felaktiga! Vad är det för en jävla människa. Skäms hon inte Läs mer
    Louise E, Robin Ö gillar detta
  • Nor L

2017-01-19

Nor L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej tjejer jag rekommenderar varmt Ängellaserklinik
    Jag är jätte nöjd med laserbehandling direkt efter 1 behandling började se bra resultat..
    de som vill bli av med håren i kroppen vända dig till Ängellaserklinik
    Rekommenderar kliniken varmt Läs mer
  • Crsty P

2017-01-19

Crsty P skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har förgat mitt med slingor i Ängellaserklinik och blivit jätte nöjd med min lock.
    Vänd er till den duktiga frisören i Ängellaserklinik Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Elisabeth A Elisabeth A tycker:
“Olika behandlingar som alla ha...” Läs mer

Marknadsgatan 1, 75460, Uppsala