Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Ängel Laserklinik

Ängel Laserklinik

Bredängstorget 1, 127 32 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 29 kunder tycker om Ängel Laserklinik

• Linda P
    Linda P skrev om Ängel Laserklinik
    Fina singelfransar, trevlig personal Läs mer
  • Leila K
    Leila K skrev om Ängel Laserklinik
    Rekommendera verkligen denna klinik. Bra bemötande och super fina fransar och en grym laserbehandling. !!! Läs mer
  • Salena K
    Salena K skrev om Ängel Laserklinik
    Trevligt personal och blev så nöjd efter fotbehandlingen.🤗 Läs mer
  • Nassren A
    Nassren A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag är jätte nöjd med hårbortahning / laserbehandling och blivit av med håret i mina ben och armar, trevlig personal och de har bra service .. rekomenderar varmt:) Läs mer
  • Majzan Z
    Majzan Z skrev om Ängel Laserklinik
    Bra service, trevligt bemötande och trevliga lokaler. Nöjd med fransarna. Jag rekommenderar dem varm. Läs mer
  • Shahed S
    Shahed S skrev om Ängel Laserklinik
    Otroligt bra arbete på fransar och ansiktsbehandling, professionellt. Erbjuder flera tjänster. Bra priser dessutom. Snälla tjejer som arbetar, rekommenderas🤗 Läs mer
  • Hev H
    Hev H skrev om Ängel Laserklinik
    Jag vill rekomendera ängellaserklinik, de har bra bemötande och erbjuder bra service, gjorde laserbehandling och fick bra resultat, gå dit, tios från mig :) Läs mer
  • Osama K
    Osama K skrev om Ängel Laserklinik
    Hej.. . vill rekomendera Ängellaser klinik. Personaken är jätte trevliga och har bra bemötande .. jag gjorde laser hos dem och är jätte nöjd, och min tjej gjorde fransar hos dem och hon är jätte nöjd, blivit stam kund hos dem. Rekomenderar ängellaserklinik varmt till alla som vill göra laserbehandling och fransförläggning .... Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Ängel Laserklinik
    De ringde upp mig efter besöket var klart och betalt och jag åkt hem - och sa att jag måste komma tillbaka och betala ytterligare 500kr extra då de fått fel pris när jag bokade, fast jag betalt exakt det sistaminuten pris jag fått på bokadirekt.com och på min bokningsbekräftelse. :(

De ringde massor av gånger från flera olika mobilnummer inom några minuter när jag just kommit hem och skickade sms där det stod att jag måste betala 500kr extra, allt var jättekonstigt så tillsist åkte jag tillbaka och betalade 500kr utöver de 600kr som betalat först och som behandlingen kostade först - borde egentligen polisanmält dem! Tror inte det är lagligt att göra såhär?? Kommer inte gå tillbaka någonsin eller använda dem då detta var mkt konstigt !!

Valde dem då de hade billigast pris på bokadirekt.com men i slutändan vart det mkt dyrare än de andra och tog massa extra restid fram och tillbaka.

Har inte vart med om något konstigare på länge.. ångrar att jag betalade extra och inte anmälde dem!! Läs mer
  • Fatima I
    Fatima I skrev om Ängel Laserklinik
    Ängellaserklinik är det bästa klinik då den ger bra tjänster som är billig och de har duktig fransstylist samt hudterapeut då jag är kund på båda tjänster ...
    rekommendera varmt kliniken .. personal har bra bemötande o min fransar har inte alls ramar av utan fick fylla på de efter 3 veckor o gjort laser hos de för ett tag sen o har ett jätte bra resultat o håret växer inte ... Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Ängel Laserklinik
    Köp absolut inte ngt paket med flera behandlingar och föskottsbetalning för då måste man bråka som bara den för att få tillbaka pengarna för resterande behandlingar man inte vill utföra där länge. . Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Ängel Laserklinik
    Sedan ägarbytet är kliniken mycket dålig. Oproffisionella och i diskreta. Tar in nya kunder i rum där folk ligger på brits under behandling. Ropar runt hela lokalen vad du ska ha för behandling. Avbryter mitt i samtal med kund för att instruera hur de vill ha sitt te. Springer ut och in i behandlingsrum utan diskretion. Personalen har inte utbildning på maskinerna så du kan göra behandling utan effekt. Har ingen koll på bokningar eller priser. De gamla recensionerna stämmer för förra tjejen som jobbade där ar bra. Läs mer
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Ängel Laserklinik
    Hello tjejer, jag har gått 5 mån i Ängellaserklinik och gjorde hella min kropp sv laserbehandling och är jätte nöjd med det resultat som jag har fått... rekommenderar varmt då de ger bra resultat. Det är värt och gå till dem Läs mer
  • Moa A
    Moa A skrev om Ängel Laserklinik
    Jag tänker absolut inte att personalen är kränkande.. utan hon är jätte jätte trevlig och noggrann med sitt jobb.. och är mycket trevlig med mig och min syster.. jag håller inte allas det som står i recco .. inte alls .. jag är fast kund och kommer vara det och rekommenderar alla andra med. Läs mer
  • Louise E
    Louise E skrev om Ängel Laserklinik
    Billig behandling absolut men rekommenderar ingen att gå hit. Inget trevligt bemötande och under behandlingens gång (IPL för armar) fick jag tips på vad jag kunde göra med mitt "gäddhäng" som jag inte visste existerande. Otroligt kränkande! Aldrig varit med om liknande. Jag berättade detta för henne och fick en tafatt ursäkt till svars. Går aldrig tillbaka hit. Läs mer
  • Robin Ö
    Robin Ö skrev om Ängel Laserklinik
    Den sämsta jävla klinik som finns, oseriösa som fan, svarar inte när man är på plats. Stänger av telefonen, bokar om tider när man är påväg och dom själva har en policy på 48h. Skickar fakturor som är helt felaktiga! Vad är det för en jävla människa. Skäms hon inte Läs mer
    Louise E, Robin Ö gillar detta
  • Nor L
    Nor L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej tjejer jag rekommenderar varmt Ängellaserklinik
    Jag är jätte nöjd med laserbehandling direkt efter 1 behandling började se bra resultat..
    de som vill bli av med håren i kroppen vända dig till Ängellaserklinik
    Rekommenderar kliniken varmt Läs mer
  • Crsty P
    Crsty P skrev om Ängel Laserklinik
    Jag har förgat mitt med slingor i Ängellaserklinik och blivit jätte nöjd med min lock.
    Vänd er till den duktiga frisören i Ängellaserklinik Läs mer
  • Celina B
    Celina B skrev om Ängel Laserklinik
    Ängellaserklinik är bra klinik och rekommenderar de varmt
    Haft laserbehandling och har fått jätte bra resultat rekommenderar alla som vill verkligen bli av med håret i kroppen
    Deras maskin ger bra resultat
    Toppen bra Läs mer
  • Gulia J
    Gulia J skrev om Ängel Laserklinik
    Jag rekommenderar Ängellaserklinik eftersom de är jätte fuktiga och professionell i sina yrken
    Är jätte nöjd Läs mer
  • Gulia H
    Gulia H skrev om Ängel Laserklinik
    Franssrylist i Ängellaserklinik är super bra och har bra bemötande Läs mer
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Ängel Laserklinik
    Hej jag är kund Ängellaserklinik och är nöjd med deras service och rekommenderar varmt Läs mer
  • Hoda A
    Hoda A skrev om Ängel Laserklinik
    Väldigt bra klinik med trevliga personal!
    Jätte nöjd 😁 Läs mer
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Ängel Laserklinik
    tjejen som skulle fixa mina fransar dök inte ens upp. Stängde av sin telefon när jag ringde. Satt och väntade i 30 minuter i onödan. Riktigt dåligt kundbemötande.. rekomenderar inte till någon Läs mer
    Louise E, Robin Ö gillar detta
  • Cinthia S
    Cinthia S skrev om Ängel Laserklinik
    Kan verkligen rekommendera denna klinik. Jättetrevligt ställe med en mycket trevlig terapeut. Det ligger nära stationen och kliniken är fräsch. Har behandlat mig på andra ställen men aldrig känt mig så nöjd som nu... Åker hela vägen från Handen!! och det är värt :) Läs mer
  • sarvenaz f
    sarvenaz f skrev om Ängel Laserklinik
    Bästa laserkliniken med underbar terapeut som alltid lyssnar på ens önskemål. Noggrannt, tryggt, glatt o positivt bemötande o en smärtfri maskin gör att jag glatt åker hela vägen fr kista för en behandling som jag kan få flera håll på hemmaplan. Tack Sarvenaz Läs mer
  • Christina M
    Christina M skrev om Ängel Laserklinik
    Helt klart bästa laserbehandlingen jag någonsin gått på! Helt smärtfri. Grymt resultat. Har provat massor tidigare. Mycket duktig tjej som utför behandlingarna, märks att hon kan detta. Snabb, effektiv och noggrann. Bra priser. Bästa rekommendationen! Läs mer
  • Sacha S
    Sacha S skrev om Ängel Laserklinik
    Proffsigt och trevligt bemötande. Den bästa IPL-maskinen jag har varit med om i Stockholm. Laserbehandlingen gör inte ont alls. Tack! Läs mer
  • mahmod
    mahmod skrev om Ängel Laserklinik
    bästa behandling hos ängel laserklinik varmt rekommenderat Läs mer

Bästa spana i Stockholm:

Zorica L Zorica L tycker: