Ania´s Städ Roslagen AB

Ania´s Städ Roslagen AB

Vi på Ania´s Städ Roslagen arbetar för att du ska kunna lägga din tid på roligare saker än att städa. Sedan 2012 har vi hjälpt folk att få en helt ny lyster i sina hem. Pålitligt och strålande resultat med hela Stockholmsområdet som arbetsplats. Vi erbjuder Flyttstädning, fönsterputs, byggstädning, storstädning, trappstädning, hemstädning, kontorsstädning m.m

Med vår nya app kan du dessutom beställa städning med ett klick och lika enkelt avbeställa städningen.
Välkommen att höra av dig till oss eller titta vad våra tidigare kunder skrivit om oss här nedan.

Läs vad 145 kunder tycker om Ania´s Städ Roslagen AB 2

2021-05-04
    Enkla, lätta att ha med att göra . Och gjorde ett jöttebra jobb.

Väldigt nöjd och kommer lätt anlita dom igen.
    2021-04-30
    fönsterputs, enkelt att beställa, väl utfört, nöjd
    Tack Eva för dina ord. Va roligt att Du är nöjd! Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-04-30
    Vi började med storstädning med fönsterputs och har nu haft varann vecka städning! Vi är jätte nöjda! 🌸
    Tack så mycket för fina omdöme! Vi är superglada att Ni är nöjda med oss :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-04-21
    Fönsterputsning.

- Punktlighet
    - Snabbhet: de gjorde husbesök samma dag ag kontaktade dem och utförde jobbet dagen efter
    - Arbetet utfördes på 3,5 timmar, som avtalat,inte mer. Bra ifall man behöver åka iväg eller göra annat efteråt.
    - Bra resultat på arbetet
    - Mannen som utförde jobbet var jättetrevlig och var tacksam när vi påpekade att han hade missat en smutsfläck.
    - Priset var helt ok också. 950 kr efter rutavdrag.

Det enda minuset var att mannen inte kunde svenska men hans engelska var ok.
    Tusen tack för din kommentar. Vad härligt att höra att ni är nöjda med fönsterputsning. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-04-12
    Trevligt bemött och ordentlig städning fick jag idag. Jag är nöjd och kan tänka mig anlita er igen om jag behöver.
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att höra att du är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-04-10
    Har fått storstädat samt städning varannan vecka
    Firman överträffar med råge mina förväntningar De är väldigt noggranna och ger det lilla extra Rekommenderas verkligen
    Stort tack för ditt omdöme. Vi är så glada över att läsa att du är så nöjd med städningen och vår tjänst. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-04-09
    Effektiv och trevlig personal. Bra resultat! Kommer använda dem igen
    Tack för fina omdömet. Vad roligt att höra att personalen var trevliga och att du blev nöjd :-) Varmt välkommen åter. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-03-18
    Beställde flyttstäd och blev glatt överraskad av snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Städningen var över förväntan, de var väldigt noggranna och det blev skinande rent! Mycket nöjd!
    Va roligt att du är nöjd, tack så mycket! Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-03-02
    Anlitade Ania’s städ Roslagen för en flyttstädning av villa med tillhörande friggebod.
    Resultatet var bortom förväntan, allt var som nytt!
    Grundligt städat av samtliga ytor och mycket bra genomfört från anlitande till avrapportering klart!

Kommer använda mig av dem snart i närtid på det nya boendet.

Kan varmt rekommenderas!
    Tack så mycket för ditt omdöme, Kul att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-03-02
    Smidig offert, bra pris, vänlig personal Och fantastisk återkoppling fire, under och after städningen. Varmt rekomenderas!
    Tack så mycket, va kul att du är nöjd Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-03-02
    Jag beställde en flyttstädning och personen som flyttade in var mycket nöjda med städningen.
    Tack så mycket Adam, va roligt att Ni är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-02-26
    Levde upp till förväntningarna med de förutsättningar som fanns!
    Tack för din omdöme. Härligt att Du är nöjda. Ania´s Städ Roslagen AB
  • Martin
    2021-02-25
    Anlitade Ania’s städ Roslagen för en flyttstädning på min lägenhet. Smidig kontakt inför städning och lämning av offert samt en noggrann utförd städning. Jobbar själv i mäklarbranschen och rekommenderar ofta mina kunder att ta kontakt med Ania’s för bra städning till ett vettigt pris. Rekommenderar!
    Tack så mycket Martin för det fina omdömet, va kul att du blev nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-02-25
    Mycket nöjd med städningen av vårt kontor.
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd med det arbete vi utförde. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-02-25
    Bra och tydlig kontakt , trevliga och ett bra jobb.
    Tack för omdöme! Vad kul att Du är nöjda! Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-02-05
    mycket trevligt och proffsigt bemötande ,jag är jätte nöjd
    Tack för din omdöme Niklas! Härligt att Du är nöjda. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-20
    Städning mycket positivt bemötande och trevlig personal, jätte fint resultat vi är mycket nöjda .
    Tack så mycket Jörgen, va roligt att du blev nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-19
    Hemstäd varannan vecka. Noggrann, punktlig och trevligt bemötande. Flexibla
    Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd med vårt arbete. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-14
    Professionell firma som på bästa sätt utförde vårt flyttstäd. Har städgaranti vilket underlättar om någon skulle bli missnöjd.
    Hej! Tack så mycket för det fina omdöme, va roligt att du är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
  • Yasaman H
    2021-01-13
    Hi,I had a perfect experience with ania’s städ,cleaning sooo carefully and totally with good price and considering the customer situation.Keep On the Good work👍🏼❤️🌱👌🏼
    Hi, thank you for nice words! we are glad that you are happy! :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-13
    Jag beställde flyttstädning, de kom förbi på besök för att se lägenhetens skick och storlek, antal fönster mm. Tyckte det var bra och proffsigt att de gjorde det. Fick en offert och allt gick som förväntat. Jag är mycket nöjd och kan absolut rekommendera dem.
    Tack så mycket Veronika för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd med städningen. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-12
    Konkurrenskraftiga priser och mycket god service. Bara gott att säga
    Va roligt att du är så nöjd, tack så mycket. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-11
    Punktliga, glada och effektiva.
    Supernöjda! Rekommenderas!
    Tack så mycket Jakob, kul att du är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2021-01-11
    Köpte storstädning och blev fantastiskt nöjd.
    Mycket trevlig och hjälosam personal. Recommenderas varmt.
    Tack så mycket Tommy för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd med städningen. Ania´s Städ Roslagen AB
  • Josefine
    2020-12-14
    Storstädning! Det var jättebra o jag blev bra bemött. Trevliga o gjorde ett superbra jobb. Tack.
    Tack så mycket för det fina omdömet! Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-11-26
    Hemstäd en gång i månaden. Ännu ett tillfälle enbart. Bra kommunikation och bemötande. Förmåga stt lyssna in hur jag vill ha det. Städkvaliteten verkar mycket bra. Hoppas det ska fortsätta så.
    Tack så mycket för ditt omdöme och dom fina orden. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-08-20
    Proffsigt bemötande och storstädningen + fönsterputsningen blev precis så bra som jag hade hoppats!
    Tack så mycket för ditt omdöme, kul att du är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-07-30
    Super nöjda med våran storstädning/flyttstädning bland 50 st flyttkartonger i en 2 rok.
    De sköttes galant och de städade mer än vi förväntade oss.
    Kom i tid, bra kommunikation och trevlig personal!

Kommer anlitas igen!
    Tack så mycket för ditt omdöme :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-07-23
    Vi är helnöjda med städningen!
    Tack så mycket Robin för omdömet, va roligt att du är nöjd. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-07-03
    Snabb respons på förfrågan o kunde ställa upp snabbt.
    Det enda som drar ner ngt är att städningen skulle ha behövt en timme till eller så.
    2020-06-12
    Grym service och snabbt jobbat
    Hej Eric! Tack för rekommendation :-) Vi är glada att Du är nöjda! Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-06-02
    Flyttstädning helhets intryck bra, stängt av el i kylskåp och stängt dörren inte så bra luktade lite unket. Lampan lyste på lilla toaletten och duscshslangen låg på kranen o det droppade på golvet. Inte så bra.
    Hej Ursula! Tack för din bedömning. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-05-29
    Flyttstädning mycket nöjd med allt
    Hej Ove! Tack så mycket för dina fina ord, de betyder mycket för oss :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-05-20
    Pålitliga, kom hem på besök för att stämma av önskat uppdrag och gav därefter fast offert avseende flyttstädning. Ania ringde dagen innan. Kom den tid de lovat och utförde ett mycket bra arbete. Både säljare och köpare mycket nöjda med upplevelsen kring flyttstädningen.
    Hej Jouko! Vilken strålande recension. Tack för att du rekommenderar oss vidare :-) Ania´s Städ Roslagen AB
  • Eva
    2020-04-29
    Noggranna, duktiga, trevliga och raska, jag är nöjd
    Hej Eva! Vilken fin recension. Tack! Hälsningar Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-04-29
    Trevligt bemötande, snabb offerthantering och utförande blev ett utmärkt resultat mycket nöjd
    Hej! Vad snällt, tack för detta! Ania´s Städ Roslagen AB
  • Helén H
    2020-04-22
    Kommer i tid, är noggranna och trevliga!
    Hej! Tack för rekommendation! Härligt att Ni är nöjda! :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-04-12
    Smidigt och enkelt att komma igång, men speciellt rent har det tyvärr inte blivit de här 2 första gångerna. Vi hoppas och tror att det ska bli bättre efter Corona.
    2020-03-20
    Flytt städ
    Seriöst , vänligt bemött
    Punktligt möte innan genomgång av lgh.
    Tid och pris fastställdes
    Städdag= on time
    Det blev rent snyggt å luktade fint.. jag var mycket nöjd
    Hon som köpte lgh. var också nöjd. Som helhet, kan jag bara rekommendera Aniaś Städ
    Hej Stefan! Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd. Mvh Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-03-02
    Så himla nöjd, simpelt, pålitligt, noggrant!

Allt böjade med en enkel offertförfrågan på måndagen, hade inga förväntningar på att det skulle gå snabbt eller vara lätt för den delen. Fredag eftermiddag precis på pricken kl 11.30 som överenskommet dyker de upp. Släpper in i lägenheten förklarar min önskan, allt är städat och klart samma eftermiddag.

Om bara fler företag jobbade så! Tack Anias Städ
    Hej AndreaS! Väldigt glad att du blev nöjd med våra tjänster och bemötande :) Tack för ett mycket bra rekommendation. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-22
    Fönsterputsning,
    Blev väl bemött och snabbt bestämdes ett datum o tid
    Hade inga mer förväntningar än att alla fönstren skulle bli fina igen o det blev de.
    Det tog 3 Tim och de två som tvättade fönstren var trevliga
    Hej Ingegerd! Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-13
    Proffs till 100%, dessutom mycket trevliga !!!!!!!!!!!!!!!
    Hej Lasse! Vi är så glada att ni är nöjda, tack för rekommendation! Med vänliga hälsningar Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-05
    Hemstad +fönsterputsning mycket nöjd med bemötande utförda tjänster mycket bra blev som jag hoppades med +.
    Hej Björn! Tack så mycket för dina fina ord, de betyder mycket för oss. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-05
    Vi bokade en storstädning och blev väldigt nöjda. Bra bemötande, snabba svar. Trevlig städpersonal.
    Hej Jakob! Tack för bedömning! Vi försökte göra våran bäst! Välkommen åter! :) Hälsningar Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-04
    Städning
    Mycket proffsigt
    Efter haveri med sotare gjordes ett fantastiskt bra arbete
    Hej Thomas! Härligt att du är så nöjd, stort tack för detta :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-02-04
    Noggrant och väldigt rent på ställen man själv aldrig städar
    Hej Karolina! Tack så mycket för din rekommendation. Ania´s Städ Roslagen AB
  • Ida
    2020-01-07
    Har hemstädning var 4e vecka. Började med hembesök och fick offert sen. Bra pris och efter första städningen känns det verkligen värt det. Hade prövat tre andra firmor tidigare som alla var sämre än denna och något dyrare.
    Hej Ida! Vad härligt att höra. Tack för din rekommendation! Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-01-05
    Vi hade vecko städ och är väldigt nöjda
    så vi kommer att ha städning var tredje vecka super nöjda

Carina Micke Solveig
    Hej Carina, Tack för dina fina ord och din rekommendation. Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-01-03
    Flyttstädning, lätta att få kontakt med.
    Trevligt bemötande, snabba att utföra arbetet ,bra priser.Skulle inte tveka att kontakta dom igen.🌹🌹🌹👍
    Hej Kristina! Tack snälla för din recension :-) Ania´s Städ Roslagen AB
    2020-01-03