Ania´s Städ Roslagen AB

Vi på Ania´s Städ Roslagen arbetar för att du ska kunna lägga din tid på roligare saker än att städa. Sedan 2012 har vi hjälpt folk att få en helt ny lyster i sina hem. Pålitligt och strålande resultat med hela Stockholmsområdet som arbetsplats. Vi erbjuder Flyttstädning, fönsterputs, byggstädning, storstädning, trappstädning, hemstädning, kontorsstädning m.m

Med vår nya app kan du dessutom beställa städning med ett klick och lika enkelt avbeställa städningen.
Välkommen att höra av dig till oss eller titta vad våra tidigare kunder skrivit om oss här nedan.

Läs vad 237 kunder tycker om Ania´s Städ Roslagen AB 2

2022-09-28 Insamlad av företaget
    Vårt hem är fint och städat varje vecka utan att vi behöver lägga ner någon egen tid på städning! Punktliga!

Vi har haft både fönsterputsning och har veckostäd och är nöjda med båda tjänsterna.

Bra och snabb kommunikation via mejl!
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Riktigt bra service. De uppmärksammar detaljerna, stor uppskattning för hjälp!
    2022-09-27 Insamlad av företaget
    Noggrant, pålitlig företaget. Varmt rekommenderas😊
    2022-08-10 Insamlad av företaget
    Blev väldigt nöjd, har använt dem en gång tidigare
    Och det kommer bli minst en gång till 😀
    2022-08-09 Insamlad av företaget
    Vi hade först städning av Ania, de var mycket bra, dock tyckte vi de var onödig tid som vi kunde göra själva. Nu använder vi deras tjänster för att vika våra kläder, vilket de gör varje tisdag i cirka 1 timma. De är fantastiskt duktiga och är alltid i tid.
    2022-08-04 Insamlad av företaget
    pålitliga, prisvärda och noggranna
    2022-07-28 Insamlad av företaget
    Allt funkade bra i kontakt med företaget och städningen som gjordes i fem timmar av en polsk tjej var utmärkt utfört!
    2022-07-28 Insamlad av företaget
    Noggrann städning proffsigt bemötande
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Allt fantastiskt, nöjd med mailkontakter, hembesök & utförande av städning. Rekommenderas verkligen!!
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med denna städfirma.
    2022-07-13 Insamlad av företaget
    Jag beställde städning som blev perfect utförd.
    2022-07-11 Spontant omdöme
    Inledde samarbete med fantastiskt städ men bara efter något städtillfälle levererades inte samma nivå. De skyllde på min dammsugare som de inte ens skulle använda och bad om ersättning för att ta med egen trots att det ingick i vår överenskommelse. När jag till slut tröttnade på att städa golv det första jag gjorde efter varje gång de varit hos mig så avslutade jag tjänsten. Bad dock om att få byta de sista två städtillfällena mot storstäd vilket de accepterade. Första storstädningen de utförda hos mig var verkligen fantastisk… Det de inte berättade var att de bara tänkte storstäda en bråkdel av stugan.. När jag ifrågasatte detta och även fakturan var de snabb på att hota med Kronofogde…

Min erfarenhet är att det viktigaste är fakturerade timmar. Om det blir rent eller om kunden är nöjd har ett lågt värde hos Ania’s Städ Roslagen.
    Hej Elin,
    Konstigt att du skriver att städningen var fantastisk gjort och du gett oss 1 stjärna – det verkar att någonting inte stämmer. Efter din uppsägning frågade du oss om det går att byta 2 sista städtillfällena mot 1 storstäd istället. Det var inget problem! Hemstädning hos dig vid ett tillfälle tar 3 timmar, så 2 sista städtillfälle gånger 3 timmar = 6 timmar. Vid överenskommelse ingenstans skrev du att vi får stanna längre. För oss var det logiskt att vi ska summera bara de timmarna som vi får utifrån två städtillfällen. Du har ALDRIG sagt någonting att du vill lägga en extra tid vid detta tillfälle av storstädning. Vid storstädningen lägger man fokus på kök samt badrum – och det gjorde vi som prioritet. Tjejen som städade vid storstädningen förtjänar en medalj – att hon kunde göra ännu mer i huset än bara köket och badrummet inom de 6 timmarna.
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Snabb och bra service. Mycket bra tillmötesgående,!
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Anias Städ var lätta att ha att göra med och gav en väl genomförd service till ett bra pris.
    Jag valde flyttstädningen och är mycket nöjd.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Allt var perfekt. Fint bemötande och städningen är jag verkligen nöjd med. Återkommer gärna.
    Tack.
    2022-06-03 Insamlad av företaget
    Bokade tider genomförs alltid på utsatt tid, rent och snyggt varje gång. Trevlig personal.
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Dom är vänliga och lyhörda för mina behov och det är aldrig problem att göra förändringar.
    Dom veckostädar med mera koncentration på badrum o kök.
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Nöjd med städningen och dialogen. Var även flexibla att boka om när vi blev sjuka. Rekommenderas.
    2022-05-27 Insamlad av företaget
    Det är alltid lika trevligt att komma hem när Ania's städ Roslagen varit hos och gjort huset till toppskick.
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Trevlig personal. Flexibla. Proffsiga.
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra utfört arbete, trevlig personal och prisvärt.
    2022-05-17 Insamlad av företaget
    Storstäd av proffsiga glada personer. Kommer att anlita dem igen.
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra...........................Mvh.Johan
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Proffesionell städning av vänliga människor.
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Kunde varit lite bättre missade några ställen men annars Ok .
    Trevlig personal
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevlig personal.
    Fönsterputs.
    2022-05-09 Spontant omdöme
    Vi har haft hemstädning varje vecka i några månader och det har fungerat toppen. När det har kommit upp frågor och funderingar så har företaget varit ödmjuka och tillmötesgående och lösningsfokuserade.
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Städhjälp som var ordentligt,duktig.och trevlig.
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra och noggrann städning.
    2022-04-09 Spontant omdöme
    Flyttstädning. Vi är mycket nöjda. Bra och snabbt jobbat. Trevlig personal. Rekommenderar varmt.
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Har hemstäd, jättenöjda, överträffat våra förväntningar
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Vi köper regelbunden städning och årlig fönstertvätt av Ania’s Städ. De håller vad de lovar, gör ett bra jobb och kommer i tid. Någon gång har städerskan fått förhinder och vid sådant tillfälle får man den informationen i förväg och vem som kommer istället!
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Noggran & professionell. Slutresultatet blev både bättre och snabbare uppnått än om jag hade valt att göra jobbet själv.
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Jag har köpt hemstädning
    Allt är rent och fint hemma hos mig!
    Trevliga tjejer har varit här.
    Tack!

Brita Eketjäll
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Så otroligt fina fönster efter fönsterputs av Anias städ!!
    2022-03-28 Insamlad av företaget
    Snabb respons på förfrågan om fönstertvätt med utfört arbete samma vecka.
    Vi vart nöjda med det utförda arbetet.
    2022-03-27 Insamlad av företaget
    Jag blev väl bemött.
    Mina förväntningar var höga.
    Beställde flyttstäd.
    Fick tyvärr be städarna att komma tillbaka två gånger, vilket dom gjorde utan problem.

Mitt betyg blir ändå tre pga företagets vänliga bemötande och vilja att åtgärda felen.
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Visningsstädning. Mycket nöjd med fönster och målning runt o fönsterbänkar Mvh Margaretha
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Dom var väldigt trevliga, kunde hämta nycklarna dagen innan så jag inte behövde gå ifrån jobbet. Städningen var väl utförd. Jag är väldigt nöjd med allt.

Jag beställde flyttstäd och dom uppfyllde mina förväntningar.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Har haft Ania's städ i nästan 12 år och är himla nöjd. De är flexibla och vill alltid göra ett bra jobb. Dock har vi haft flera olika städerskor genom åren men de har alla varit bra.
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med vår hemstädning varannan vecka. Det är lätt att få kontakt med kontoret. Du får snabbt svar. Städningen är en härligt fräsch upplevelse!
    Jane E Hafström
    2022-03-20 Insamlad av företaget
    Mkt bra och vi är nöjda! Allt har funkat smidigt och enkelt.
    2022-03-19 Insamlad av företaget
    De ger det där lilla extra! Det är rent och snyggt när man kommer hem och man längtar till nästa städtillfälle.
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Mkt bra och trevliga att ha att göra med
    2022-03-18 Insamlad av företaget
    Ni är fantastiska! Tack för att ni underlättar min vardag💞
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat Ainas städ vid ett par tillfällen och alltid på mycket kort varsel. Dom har varje gång kunnat hjälpa oss trotts att vi varit ute i sista minuten varje gång.
    Det uppskattar vi väldigt mycket.
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Toppen jobbat! Rent och fräscht. Rekommenderas.
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och kunnig personal.. Enkelt att kommunicera med företaget, via sms. Snabb respons på frågor och önskemål om tillägg eller ändring i städuppdraget.
    Rekommenderas varmt.. 👍
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    De var tillmötesgående och trevliga. Städningen var inte så proffsigt utförd, vissa ställen fick jag städa själv efteråt.
    Hej Kerstin,
    Tack för ditt omdöme!
    Synd att vi fick ingen återkoppling efter städningen, annars hade vi kunnat åtgärda det du var inte tillfredsställde med.
    Allt gott till dig!
    2022-02-26 Insamlad av företaget
    Noggranna och trevliga, alltid fint resultat! Jag rekommenderar dem varmt!