Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Trollhättan Anittas New Place

Torggatan 9A, 461 34 Trollhättan — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Anittas New Place

• maestO w
    maestO w skrev om Anittas New Place
    Detta är ett hak. Punkt. Här erbjuds vad hak ofta erbjuder; skabbig lokal, vidrig mat, dåligt vin och dålig service. För att kompensera för dessa brister har man satt ett lågt pris vilket verkar vara det som lockar folk till stället. Jag blev medsläpad hit av någon anledning. Maten bestod i rått kött, pulversås och nån form av potatis som badade i flott. Hit går man aldrig igen oavsett om det är billigt. McDonalds är billigt och där är garanterat trevligare att ta en middag än här.
  • Christer C
    Christer C skrev om Anittas New Place
    Medelmåttig mat. Otroligt dålig kundservice. Fick ett odrickbart rödvin som jag klagade på. Fick till svar att alla andra tyckte det var bra så jag fick inte ngt nytt utan fick betala fullt pris, trots att vinet stod kvar på bordet.När jag sa att jag ifågasatte ett nytt besök där så fick jag till svar att det ville dom inte höra och att jag ivart fall inte skulle få refunderat priset. Inget ställe att rekommendera.
    Missnöjd gäst som inte kommer tillbaka
  • Elin K
    Elin K skrev om Anittas New Place
    Här serverar de mat med stans bästa såser. En mycket mysig restaurng med bra läge och maten är guddomlig. Servicen är bra och man känner sig alltid välkommen när man kommer dit.

Torggatan 9A, 461 34 Trollhättan