Annas Bilar AB

Annas Bilar AB

Läs vad 10 kunder tycker om Annas Bilar AB 2

• 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ingen stress, fick kolla hur länge jag ville och provköra. Jag fick svar på de allra flesta frågorna jag hade men vissa grejer visste dom inte. Köpte en bil som jag är riktigt nöjd med
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Jag blev bra bemött av trevlig personal.
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och kändes säkert att köpa bil. Inget att klaga på :)
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Trevlig och kunnig säljare. Allt gick smidigt.
    Köpte Volvo XC60 2012 som nästan 2 månader sedan fortfarande känns som ett bra köp.
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Klart och tydligt. Allt stämde.
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Blev bemött på ett mycket trevligt sätt, det resulterade i ett bilköp.
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Dom sänka mycket min gammal bil annars bra
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bemötandet var bra men när jag väl köpt bilen va det annat. Lampor började lysa redan efter 1 vecka och data visade på massor med fel men fick ingen hjälp från dem alls för detta utan fick vända oss till annan reparatör vilket blev dyrt. Repiga/skadade fälgar fick vi också. Aldrig mer att jag köper bil därifrån.
  • skrev om Annas Bilar AB
    2020-11-30 Spontant omdöme
    Köpte en bil som hade följande fel,
    Stödbenslager trasigt båda sidor & drivknutar trasiga båda sidor &
    Byte bromsskiva hö bak. Frågade om dom kunde åtgärda felen, men fick svar att bilen var för billig och bortförklaringar & elsystemet var ej rätt kopplat till fläkten och sidorutor så fick bekosta det själv. Så tänk er för innan ni funderar köpa bil där.
    Köper absolut inte nån mer bil av dom, så dålig service
  • JIM S
    skrev om Annas Bilar AB
    2018-02-28 Spontant omdöme
    Köpte en bil av Anna's bilar AB i Molkom. Bilen levererades med däck som var direkt trafikfarliga då metallnätet på insidan hade släppt på 3 av 4 däck. Felet var omöjligt att se med däcken monterade på, så inte heller besiktningen märkte detta. Dock vid en balansering hos en däckfirma ser man det oerhört tydligt. Detta i sig var inget problem då de flesta företag avhjälper denna typ av fel utan omsvep men för Anna's Bilar AB var det inget de kunde prioritera.

Läs hela storyn, som inte är avslutad än, på www.mcoon.se

Ärendet ligger hos ARN och Anna' bilar välkomnar detta.

Tänk dig för innan du gör affärer med detta företag. Är deras allmänna inställning till att reklamationer ska avgöras hos ARN i ett fall, så är det nog att förvänta även i andra fall.