Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag6 omdömen om Apollo Resor
-
skrev om Apollo Resor
Det är värsta resa vilken jag har haft…
Det är värsta resa vilken jag har haft i mitt liv. Bokat resa för 4 månader sedan, betalat för allt (både flyg och hotell). När jag kom till hotellet på lördag kväll var det ingen reservation som stämde med det vad Apollo skickat till mig. Man kunde inte kontakta Apollo, bara robot-chat. Så jag var tvungen att själv betala för 1:a natten. På söndag när jag kom i kontakt med Apollo lovade de att allt fixad. Men från min konto vidare dras pengar av hotell, hotellet reserverar pengar för att Apollo har inte fixat nåt. Idag ringer de till mig igen och säger att nu fixat problem och de har pratat med hotell, men när jag går till receptionen, ingen som vet vad jag pratar om. Ingen som har ringt till dem, ingen som har fixat reservation. 2 dagar att sitta och vänta vad kommer att hända, förlorat 2 dagar av mina semester. Aldrig välj Apollo. -
skrev om Apollo Resor
Inbound flight gets canceled. The new flight they redirect us means 800 euros (total for 2) compensation according to EU law. It is clear as crystal and they are quite aware of it. We apply to Apollo for compensation, they tell us to write to Novair saying it is the airline company to whom one can apply for compensation. We write to Novair, they say the cancellation was caused by Apollo so they won't pay. We add them both in the email and ask them to sort it between themselves; they basically say (unashamedly) these are their final decisions and we should go for an independent ruling if we want the compensation (They literally did this!!). So... this is basically for them to gain time till they pay out the compensation.. But seriously?? Can a company really survive such a ridiculous level of customer satisfaction?
-
skrev om Apollo Resor
Fick ingen hjälp alls vid jordbävning på Kos 2017. Hörde inte ens av dem på 1,5 dygn.
Var definitivt inte nåbara vid krissituation. Sluta med att jag skrev på Facebook till Apollo Sverige att någon får kontakta oss. Först då ringde någon upp från Apollo och vi fick hjälp med läkare. Fick inte en krona ersättning och vi köpte biljetter hem tidigare.
Åk med annat resebolag! -
skrev om Apollo Resor
Har inte fått hjälpen jag behövde, Apollo på plats Rethymno Mare resort mycket hjälpsamma, ville att jag ringer till Apollo Sverige och berättar mitt ärende då säger man att Apollo i Grekland säger fel, undrar, hur är samarbetet?
-
skrev om Apollo Resor
För våra behov, så har det varit helt OK. Väldigt bra hotell, och allt har fungerat perfekt på alla resor under 20 år
-
skrev om Apollo Resor
Trevligt bemötande när resan såldes över disk. Mycket fina lovord och rekomendationer. Under resan stämde inte ens hälften med vad som skulle ingå i vår all-inclusive! Representanter kunde erbuda hotellbyte för ytterligare 850 Euro, hade redan betalat (20.000:-) Efter resan marknadsför apollo fortfarande resan med fel information och kompenserar oss med 1000:- Tack men aldrig mer! Säljarna över disk vet inte mer än du själv om resmålet.