Arredo3 Kök

Arredo3 Kök

5 omdömen om Arredo3 Kök

KEVIN H
Skrev om Arredo3 Kök

Fullblodsproffs - Letar du efter det lilla extra så har du landat rätt. IKEA i all ära men detta är hantverk. Inte för prislappen är skillnaden utan möjligheterna att få en skräddarsydd lösning till en human peng. - Extremt prisvärt och förstklassig service. Rekomenderar starkt.

SEBASTIAN K
Skrev om Arredo3 Kök

Bytt två kök tillsammans med Arredo3 och supernöjd rakt igenom. Stort plus för att man vid köp av bänkskiva i sten får den levererad och monterad direkt när stommen är på plats. Andra leverantörer kommer och mäter när stommen är uppe vilket medför veckor utan funktionellt kök!

SUSANNE L
Skrev om Arredo3 Kök

Bytt ut köket delvis med hjälp av Arredo3. Proffsigt bemötande. Snabb jobbat. Inga onödiga väntetider. Mycket nöjd kund är jag.

OLIVER LUKAS F
Skrev om Arredo3 Kök

Vi flyttade in i vår lägenhet i mars 2020 när Coronan slog till i Sverige. Arredo3 var där när det var som tuffast och stöttade oss och med vilket resultat! Vi har nu vårt drömkök och kunde inte vara nöjdare.

Maja Carolina Mari G

Vi köpte kök från Arredo3 under hösten 2020. Vi är jättenöjda med köket som överträffade våra förväntningar. Dom höll leveranstiden som var utlovad och arbetet utfördes enligt plan. Vår säljare höll oss hela tiden informerade om status på köket. Vi kikade runt bland ett flertal köksleverantörer och fastnade tillslut för Arredo3. Prismässigt och kvalitetsmässigt men främst för att dom hade egna snickare och höll i hela projektet. Rekommenderar starkt! 👍🏼👍🏼