Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Malmö At Carpark

Russgatan 7, 212 35 Malmö — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om At Carpark

• Niklas S
    Niklas S skrev om At Carpark
    Svarade på en annons om en bil, åkte och kollade på den. Provkörde och allt verkade ok.
    Men den var inte besiktad och jag sade att jag inte tänkte köpa en obesiktad bil. Då ville de först ha betalt för detta inklusive servicen innan. Inget jag godtog och efter diskussion så blev det ingen extra avgift.
    Redan här borde jag dragit mig ur, men jag gillade bilen.
    Den gick igenom besiktningen och jag hämtade ut den. Fick reda på att de servat bilen, bytt olja och satt på nya framdäck. Jag kollade snabbt på däcken och de såg ok ut för mina ögon.

Nu några dagar senare har den börjat knacka ordentligt i motorn, så jag tog den till en mekanikervän.
    Och det är mycket som behöver göras. Däcken håller kanske denna säsongen, men det blir på håret. Oljan som var "bytt" måste bytas igen. elektroniken är ett virrvarr och ett par saker till.
    Ett under att den gick igenom besiktningen enligt denne,

Utöver detta fick jag ett brev från skatteverket att jag måste betala in skatten. Så bilfirman har alltså tagit tillbaka inbetalad skatt för resten av året. Tack för den extrakostnaden på 2000 spänn.

Bilen som kostade drygt 15 papp kommer kosta mig ytterligare 15 papp.

Så, använd för helsefyr inte denna firman. De kommer blåsa dig.

Russgatan 7, 212 35 Malmö