Attorney Esq AB

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Attorney Esq AB

• 2019-01-11

Sara skrev om Attorney Esq AB
    Akta er för detta bolag. Otroligt oseriösa och hotfulla!

De har gjort fel på massa av våra avtal och gett råd som är helt felaktiga. Detta resulterade till att vi var tvungna att ta in en annan byrå för att rensa upp allt - dyrt! Dessutom är det allmänt känt inom juridiska kretsar att de gör ett dåligt jobb på ting. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Juristbolaget
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde bouppteckning för min make Sven Vestlund och jag var ledsen men mest nervös. Mina kontakter med Hedemora Begra vningstjänst är"
    Maj-Britt V
  • 2018-12-06

Jonathan L skrev om Attorney Esq AB
    Varning Varning - Attorney Esq AB är största skojarna!!
    Allt med Attorney Esq AB är oseriöst. Håller er långt borta från Attorney Esq AB så sparar ni både tid och pengar. Stort misstag och dyrt misstag att anlita dem.
    Ej med i advokatsamfundet - Polisanmälan Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • 2008-12-01

Erik A skrev om Attorney Esq AB
    Många tror kanske att Attorney Sweden är advokater, men det är de inte, vilket gör att de står utanför Advokatsamfundets etiska regler och tillsyn. Det märker kunderna när de får räkningen. Föreståndaren kallar sig "senior associate", vilket knappast bidrar till ett seriöst intryck. Varning! Läs mer
    Jonathan L gillar detta
  • Sponsor
    Anna Rinman Familjerättsbyrå
    4.9 / 5 i betyg — 8 omdömen
    "Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det"

Bästa Juristerna nära Attorney Esq AB:

Rättsakuten (632m)
Jeanette Birgitta R Jeanette Birgitta R tycker:
“Efter två riktigt undermåliga ...” Läs mer
Juristbolaget (1.8km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte