Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Ystad Auto Classica

Läs vad 4 kunder tycker om Auto Classica

• Bo N
    Bo N skrev om Auto Classica
    Hej

Big no no för Autoclassica. Dom svassar runt i fina kostymer och vill vara lika fina i kanten som storebror i Arlöv. Men det lyckas dom inte med. Dom är bara ett gäng rufflande bilhandlare i grunden. Och speciellt "ärke" BilhandlarHarry alias Mats Larsson.

Jag lämnade min Ferrari 360 på försäljning under sommaren 2014. Och det var helkört för dom att få fram en köpare trots "deras breda kontaktnät". Så på våren 2015 nu så sänkte vi priset. Dom skulle redovisa en viss summa. Sen återkom dom efter ett tag och hade en köpare. Men då var priset lägre för att kamremmen behövde bytas enligt dom. Men den var redan bytt hos ovan nämnda "storebror" sommaren innan. Så då bytte bara Mats ägare på bilen den 17 april. Men sa inget till oss. När vi väl efter mycket om och men kom till stånd med en överenskommelse om priset så kom det inga pengar. Dom skulle enligt köpekontraktet och VD Mats Larsson som för övrigt är en betydligt mindre trevlig kille när man får problem. redovisas en månad efter försäljning.

Problemet var att Autoclasicca hade bara bytt till en bulvanägare och registrerat över bilen utan vårt godkännande. Efter att ha ringt och mailat varenda dag i juni och juli betalades pengarna ut först den 17 juli. Alltså tre månader försent. Och detta efter att vi sagt att vi kommer ner och hämtar pengarna kontant.

Undvik detta företag för allt i världen.
    Carl E gillar detta
  • Christofer
    Christofer skrev om Auto Classica
    Köpte en Bentley GT -07:a hos Auto Classica.
    Skicket motsvarade förväntningarna, fortfarande nybilskänsla i bilen.
    Är mycket nöjd med Auto Classicas utförande av affären och kan godhjärtat rekommendera detta företag.
    Bentley GT måste vara en av de mest välbyggda bilarna på marknaden :)
  • niklas p
    niklas p skrev om Auto Classica
    Mats är en mycket trevlig kille och såg till att allt gick bra!
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Auto Classica
    Har köpt flera bilar hos dom under åtta års tid och det har alltid fungerat perfekt.
    Fin service och kunnig personal. Ska snart byta in min bil igen mot något annat roligt.
    Varma rekommendationer!

Mässingsg. 3, 271 39 Ystad