Autobutler AB

Läs vad 6 kunder tycker om Autobutler AB

• JOHAN S

2020-10-22

JOHAN S skrev om Autobutler AB
    Bokade tid på en verkstad efter noggrant val av offert på Autobutler. Fick liknande pris på flera verkstäder för mitt uppdrag så förväntade mig att allt var korrekt. Hade inhandlat reservdelar för mycket pengar med offerterna i åtanke.

Framme på verkstaden får jag veta att tiden inte räcker till och att priset är för lågt. Jag blir mycket sen till arbetet och får vänta över 1,5 timme på besked från Autobutler om lösning. Autobutler ringer runt till andra verkstäder och vägrar betala mellanskillnaden som uppkommit delvis pga att de har fel tidsåtgång registrerat i sitt system när man klickar i respektive uppdrag (byte av bromsar respektive fjädrar).

Så resultatet blir att halva min arbetsdag blir förstörd och priset blir 217 % dyrare än väntat.

De erbjuder ingen direkt kompensation eftersom jag (motvilligt, pga stundande besiktning) tackade ja till verkstadens nya erbjudande efter att Autobutler inte hittat en likvärdig offert. Det som de erbjöd var istället 10 % på framtida uppdrag, men hallå - varför inte ge åtminstone det på detta uppdrag som blev fel!? Läs mer
  • EBBA K

2020-05-07

EBBA K skrev om Autobutler AB
    Använt mig av tjänsten flera gånger och får alltid supergod hjälp hela vägen!

Heja! Läs mer
  • 2020-04-29

JESPER SEBASTIAN R skrev om Autobutler AB
    Fantastisk service och bra priser. Läs mer
  • 2020-04-29

Simon H skrev om Autobutler AB
    Extremt bra tjänst, sparar tusentals kronor på reparation av min bil. Skulle göra en service och kamremsbyte, jag sparade 6.000 kr jämfört med original verkstad!
    Jag rekommenderar tjänst kraftigt till alla jag kommer i kontakt med som behöver hjälp med sin bil. Verkligen en genial idé! Läs mer
  • Bjoern Marcuise W

2020-02-29

Bjoern Marcuise W skrev om Autobutler AB
    Autobutler och den bilverkstad som hade ett samarbetsavtal ville inte låta genomföra en utredning sinsemellan efter att jag dragit saken via min Fordonsförsäkring samt genomfört en polisanmälan. De litade hellre på verkstadens beskrivning om att skadan på fälgarna kunde jag ha gjort efteråt någon annanstans. De är inte tillräckligt seriösa som förmedlingstjänst. Läs mer
  • Frida N

2019-10-28

Frida N skrev om Autobutler AB
    Autobutler tog ut x3 högre pris i sin offert än vad verkstaden i verkligheten tog. Bilverkstäderna ifrågasätter starkt detta företag. Kommunikationen mellan autobutler och bilverkstäderna är icke-existerande. Bilverkstaden jag besökte efter att ha bokat genom Autobutler hade inte fått in min bokningsbekräftelse.

Rekommenderar inte Autobutler som företag. Jag vill ge 0/5. Läs mer
    JOHAN S gillar detta

Bästa Övriga företagen nära Autobutler AB:

Testföretag AB (1.1km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer