Autobutler

1.8

15 omdömen om Autobutler

Richard A
Skrev om Autobutler

Alltså vad är detta för ett skitföretag, på riktigt? Jag begärde in offert på turbobyte, egr-ventil och 2 styrleder. Fick en offert på 23 000 och åkte bort till verkstaden i fråga. Han bara klia sig i huvet. Han har aldrig skickat nån offert och 23 000 kunde jag glömma. När jag för skojs skull bad om en seriös offert så svarar han 51 000. Alltså vad är hela poängen med detta??????? Skitföretag.se

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 450 omdömen 4.8 av 450 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Madeleine D
Skrev om Autobutler

Icke verifierade verkstäder. Skulle byta körriktningsvisare men inte gjort det. Åkte till besiktningen och fick för andra gången ”icke godkänd”. Är riktigt sur! Få betala kontrollbesiktning igen!

Anna S
Skrev om Autobutler

Katastrof! Bokade Ac reparation via autobutler med garanti 3 år, efter 3 månader när Ac läcker igen hävdar dom att det kan ha hänt genom stenskott och att garantin ej gäller. Tjuvar!

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2017 omdömen 4.6 av 2017 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Daniel N
Skrev om Autobutler

Mycket snack och liten verkstad. Kan inte hålla koll på sina egna kunder påstår att dom lämnar mängder med offerter men resultatet är bara dyrt. Hoppa ej på dessa oavsett som konsument eller verkstad mycket oseriösa!!

Adnan S
Skrev om Autobutler

Dålig kundservice och dåliga verkstäder Autobutler gav mig ett uppdrag och skriva vad som ingår men på verkstaden fick jag inte vad som stod. Nu säger Auto Butler att vi inte har något med ditt problem att göra. Lös ditt problem med verkstaden. De har avtal med verkstäderna dit man inte skulle gå normalt eftersom de är dåliga verkstäder

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1692 omdömen 4.7 av 1692 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

STEPHAN D
Skrev om Autobutler

Allt sant som RICHARD F skrev om fakebolaget Autobutler AB 2021-07-08 och jag vill också varna för detta företag då de tar inget ansvar för arbetet alls och har ingen omsättning/juridisk motpart i Sverige att tala om. Bättre att kontakta din verkstad direkt så du själv har kontroll och få en hygglig offert på ditt jobb med professionella normala verkstadsmekaniker välutbildade i Sverige så att du får din service reparation på ett korrekt sätt istället för mer problem. Och som Rickard skriver: "OBS!! Tänk på att Autobutler...

Karl-Ola S
Skrev om Autobutler

Jag skriver detta omdöme som ansluten företagare oberoende verkstad Dom tar hutlöst betalt 20% på utfört arbete samt bildelar efter vi har höjt våra priser så får vi ej några arbeten! Nu försöker dom även knyta upp verkstäder med oseriösa avtal som ej är signerade! Vänligen stötta ej detta företag Autobutler.....

Johnny J och 2 andra gillar detta
Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
MATHIAS B
Skrev om Autobutler

De ger INTE 3 års garanti som de utger på deras hemsida och tar inget ansvar för arbetet alls. Om verkstan inte följer motormännen eller ARN så pekar autobutler helt på verkstan och tar inget ansvar. (Autobutler är inget tryggt alternativ) Verkstan jag anlitade via autobutler hade väldigt höga betyg via deras sida men var extremt opproffsionell och monterade en dragkrok på min bil som var helt felaktig och som utdömdes vid en kontrollbesiktning så arbetet fick göras om av Toyota (plus laga plåtskador som verkstaden åstadkommit)....

Anton H och MATHIAS B gillar detta
RICHARD F
Skrev om Autobutler

OBS!! Tänk på att Autobutler i sina villkor frånskriver sig i princip allt ansvar. När något inte går som det ska hänvisar Autobutler till konsumentverket. Tänk också på att Autobutler inte har några ackrediterade verkstäder i sin arsenal. Detta framgår inte på hemsidan. Jag skulle släcka en tvåa från besiktningen, den blev inte släckt. Autobutler skyller på verkstaden och verkstaden hade uppenbarligen ingen koll på något. Urusel upplevelse.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

JOHAN S
Skrev om Autobutler

Bokade tid på en verkstad efter noggrant val av offert på Autobutler. Fick liknande pris på flera verkstäder för mitt uppdrag så förväntade mig att allt var korrekt. Hade inhandlat reservdelar för mycket pengar med offerterna i åtanke. Framme på verkstaden får jag veta att tiden inte räcker till och att priset är för lågt. Jag blir mycket sen till arbetet och får vänta över 1,5 timme på besked från Autobutler om lösning. Autobutler ringer runt till andra verkstäder och vägrar betala mellanskillnaden som uppkommit delvis...

EBBA K
Skrev om Autobutler

Använt mig av tjänsten flera gånger och får alltid supergod hjälp hela vägen! Heja!

Mekonomen Hemmesta
4.7/5 i betyg av 1280 omdömen 4.7 av 1280 omdömen

Alltid bra bemötande och bra service!

Jonathan David H Jonathan David H
JESPER SEBASTIAN R

Fantastisk service och bra priser.

Simon H

.......................................

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Bjoern Marcuise W

Autobutler och den bilverkstad som hade ett samarbetsavtal ville inte låta genomföra en utredning sinsemellan efter att jag dragit saken via min Fordonsförsäkring samt genomfört en polisanmälan. De litade hellre på verkstadens beskrivning om att skadan på fälgarna kunde jag ha gjort efteråt någon annanstans. De är inte tillräckligt seriösa som förmedlingstjänst.

Frida N
Skrev om Autobutler

Autobutler tog ut x3 högre pris i sin offert än vad verkstaden i verkligheten tog. Bilverkstäderna ifrågasätter starkt detta företag. Kommunikationen mellan autobutler och bilverkstäderna är icke-existerande. Bilverkstaden jag besökte efter att ha bokat genom Autobutler hade inte fått in min bokningsbekräftelse. Rekommenderar inte Autobutler som företag. Jag vill ge 0/5.

Anton H och JOHAN S gillar detta
Speedy Bilservice Haninge