Autocenter i Uddevalla AB

3.7

3 omdömen om Autocenter i Uddevalla AB

Arlind D
Skrev om Autocenter i Uddevalla AB

Köpte en bil av av denna bilhandlare för ca 6 månader sen vi är super nöjda med vårat köp rekommenderas starkt vi åter kommer när det är dags och köpa oss en ny bil igen 👍👍👍👍👍

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Jeanette C
Skrev om Autocenter i Uddevalla AB

Väldig bra och trevlig personal , bekvämt bemötande och väldigt förståelig, kommer definitivt att återkomma Köpte en Audi A5 och allt gick smidigt och galant.

Roberth Karl-Oskar N
Skrev om Autocenter i Uddevalla AB

Rekommenderas INTE! Bilen vi köpte visade sig vara endast ytligt rekonditionerad, så se till att undersöka ytor och skrymslen överallt om ni funderar på att köpa bil härifrån. Efter köpet upptäckte vi fukt och mögel i säten och i golvmattor, och i ett fack i golvet bak fanns en ansamling med vätska. Andra fel vi upptäckte när vi köpt bilen var t.ex. touchskärm som inte fungerar vid låga temperaturer, bluetooth som inte fungerar korrekt, trasig sätesvärme, trasig mekanik för att fälla baksäte, 12v-uttag som inte fungerar....

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil