Alla kategorier Säkerhetsföretag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Avarn Security Services AB

Avarn Security Services AB

Warfvinges Väg 39, 112 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Avarn Security Services AB

• Tommy N
    Tommy N skrev om Avarn Security Services AB
    Varning för oseriöst företag. Skapade fullständigt kaos när de skulle installera larm i våra nya lokal. Noll intresse av att ta ansvar för sina fel och den extremt sena leveransen. Istället för att be om ursäkt och erbjuda kompensation försökte de ta extra betalt efter att deras strul gjort att de fått lägga ned extra tid. Söker du ett företag som levererar i tid och med kvalite så skall du verkligen akta dig för Avarn. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Avarn Security Services AB
    Om du har larmavtal som löper på kolla priserna, G4S kommer aldrig ringa eller uppdatera ditt avtal då oftast priserna är lägre idag än när du tecknade. Dom gör så medvetet för att lura dig på pengar och enligt dom själva så fungerar branschen. Jag sa upp mitt avtal direkt när jag fick veta att jag betalade 170% mer som över 10 år trogen kund än om jag kommer som ny kund och vill ha exakt samma service. Kundservice vet dom inte vad det är deras ansvariga tyckte det var helt normalt. Varning för G4s security services. Kontrollera noga om du är gammal kund du blir troligtvis blåst... Läs mer
  • Key Code Security AB
    Key Code Security AB skrev om Avarn Security Services AB
    En utomordentligt bra samarbetspartner med världens ledande säkerhetsföretag. Läs mer
  • Dolt D
    Dolt D skrev om Avarn Security Services AB
  • Lollo
    Lollo skrev om Avarn Security Services AB
    Riktigt otrevliga när jag avslutat kontraktet med dem och skulle få tillbaka mina nycklar. "Vi har andra arbetsuppgifter" fick jag veta. Som om inte alla har det. Nån ringer mig när de har tid - kanske om en timme - kanske senare. Kanske kan jag hämta nycklarna imorgon. Ingen vet. Och otrevlig ton. usch usch usch - jag har betalt snällt i flera år och aldrig behövt dem men nu när jag bara vill ha nycklarna tillbaka har de ingen service!!! Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Stockholm:

Box 34114, 10026, Stockholm