Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Aversa Bygg

Aversa Bygg

HALLGATAN 7, 169 32 Solna — Visa karta

Aversa Byggs två ledord i verksamheten är precision och punktlighet. Kontakta oss gärna!

Läs vad 7 kunder tycker om Aversa Bygg

• Madelene N
    Madelene N skrev om Aversa Bygg
    Fullständigt lysande. Precis som man vill att det ska gå till. Aversa Bygg / Zoran monterade vårt kök efter att de första hantverkarna försvunnit. På en vecka blev allt rätt, klart och snyggt. Dessutom bra kommunikation nästan dagligen, tydliga fakturor och allt enligt tidsplan. Vi kommer definitivt anlita Aversa Bygg igen. Läs mer
  • Irja B
    Irja B skrev om Aversa Bygg
    Aversa Bygg totalrenoverade min lägenhet under några veckor vintern 2014. Helhetsintrycket kan sammanfatta med punktligt och proffsigt. Är oerhört nöjd med deras insats och har rekommenderat dem vidare till flera vänner. Läs mer
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Aversa Bygg
    Smidiga att ha att göra med. Trevligt bemötande och ett utomordentligt väl utfört arbete. Tydlig kommunikation och avtal som ger mig som kund en stor trygghet. Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Aversa Bygg
    Aversa Bygg är verkligen att lita på. När renoveringen av mitt golv var klart var jag mycket nöjd med både resultat och bemötande längs projektets gång. Har träffat Aversa några gånger efter det för kommande köksplanering etc, alltid med service i världsklass. Det är svårt att hitta en hantverkare att lita på som dessutom levererar, men jag har i alla fall hittat rätt! Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Aversa Bygg
    Vi är supernöjda med Aversa Bygg och kommer aldrig att anlita en annn firma. Kan starkt rekommendera dem! Jobbar snabbt med bra resultat. Läs mer
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Aversa Bygg
    Väldigt bra, välgjort och snabbt utfört arbete vid ommålning och slipning av golv i en en-rummare. Effektiv kommunikation. Rekommenderar starkt Aversa Bygg- Läs mer
  • Christine N
    Christine N skrev om Aversa Bygg
    Zoran är otroligt serviceminded och väldigt kompetent, rekommenderas starkt! Läs mer

Bästa byggföretagen i Solna:

Meisam F Meisam F tycker:
“Någon man kan lita på, gör bra...” Läs mer

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG