Avloppsjouren AB

Rolsberga Böstofta 901, 243 96 Höör — Visa karta

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Vi på avloppsjouren arbetar i VA-branschen (Vatten och avlopp) och är som leverantör en naturlig del av samhällets infrastruktur. Vi erbjuder tjänster till industrin, bostäder, och våra gatuvägnät.

Vi skapar trygghet, tar total­ansvar för hela arbetet med en välfungerande organisation bestående av rutinerade operatörer, arbetsledare och säkerhetsrådgivare.
Mån-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 3 kunder tycker om Avloppsjouren AB

• 2020-05-18

EVA K skrev om Avloppsjouren AB
    Oseriöst företag – undvik!! Bokade tid för slamsugning och fick första morgontiden, kl. 07 (cirka). Jag tog ledigt på morgonen och åkte bort till huset (vi bor i en annan stad). Efter en timme, ingen bil. Ringde då och fick veta att bilen var på väg, inget annat var inbokat, men kanske skulle det bli någon försening, för "det kan ju vara så att det hänt en olycka på vägen". Telefonisten lovade dock att chauffören skulle ringa upp och ge besked om var han befann sig. En kvart senare, ingen bil och inget samtal. Jag ringde då upp igen och fick prata med en annan handläggare, som sa att det inte alls var säkert att bilen skulle dyka upp över huvud taget – "för det kan ju ha dykt upp något annat akut, och i så fall har han ju fått åka dit istället". "Men då ringer man ju innan och ger besked", påpekade jag. Fick då svaret att "om man står i en källare med dålig täckning kan man ju inte ringa". Om du bokar en tid med detta företag – ha då i åtanke att de kanske inte dyker upp alls och inte ger besked. Det är tydligen så de jobbar. Vi avbokade tiden och kommer att anlita en annan, mer seriös entreprenör. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric
    4.6 / 5 i betyg — 296 omdömen
    Badge2020
    "Fick en Mitsubishi-värmepump installerad för några månader sen. Från beställning till installation tog det bara 2v., trevlig tekniker som va"
  • Caroline W

2017-11-15

Caroline W skrev om Avloppsjouren AB
    Oseriöst företag som skulle spola samtliga stammar i BRF men efter kontroll då misstanke om fuffens pågick hade dem inte spolat det dem påstått att de spolat. Dessutom använder de bara kallvatten vilket inte är tillräckligt då inte fett löses upp av enbart kallvatten. De spolade dessutom sönder flera stammar så vattenläckor var ett faktum! Vi fick bryta avtalet och ta in ett annat företag. Läs mer
  • 2017-05-03

Gustav A skrev om Avloppsjouren AB
    Jag har kört spolning utav huset 2ggr, i år och 2010. Enkelt och problemfritt med spolning (hade lite stopp iår så det var dags igen) och grymt att de även kollar rören och inte bara spolar. Det enda negativa är att fakturorna bara är på 10dagar men jag ringde och bad dem lägga till nästa lön istället vilket inte var några problem alls. Såg de negativa betygen här och förstår dem inte alls. Ring gärna vid frågor om vad jag tyckte, 0739679101 Gustav i Hjärup Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte