Alla kategorier Rörmokare Skåne Höör Avloppsjouren

Avloppsjouren

Rolsberga Böstofta 901, 243 96 Höör — Visa karta

Vi på avloppsjouren arbetar i VA-branschen (Vatten och avlopp) och är som leverantör en naturlig del av samhällets infrastruktur. Vi erbjuder tjänster till industrin, bostäder, och våra gatuvägnät.

Vi skapar trygghet, tar total­ansvar för hela arbetet med en välfungerande organisation bestående av rutinerade operatörer, arbetsledare och säkerhetsrådgivare.

Läs vad 2 kunder tycker om Avloppsjouren

• Ellie B
    Ellie B skrev om Avloppsjouren
    NI gör inte fullständiga jobb under jourtid och det informerar ni inte om! Vi har vid två tillfällen anlitat er när vi har haft stopp i avloppsröret och det har vid båda tillfällena bara gjorts en enkel lösning. Därför blev det stopp efter 3 mån igen. Sist var det inte helt rensat men vattnet gick att spola. Efter några dagar kontaktade vi kommunen som filmar GRATIS!! och bara en tredjedel av stoppet i röret var rensat. Avloppsjouren kunde inte filma när de var hos oss (trots att vi hade bett om det) för de inte hade en passande kamera och om man vill ha det filmat efteråt får du betala fulltpris igen. Nu sitter vi här och har betalt 2800+ 28000= 5600 efter rot avdrag utan ett fullföljt arbete! Ni har fått in drygt 11 000 kr på knappt 3 h jobb och så är det inte gjort ordentligt! Helt sinnessjukt! Ni vill inte göra det heller utan att få ytterligare betalt! Så, alla som tänker anlita Avloppjourens tjänster- GÖR INTE DET!! DEt finns många andra och kommunen gör det oftast både billigare och bättre!! Aldrig mer!! Totalt Missnöjd!!!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Avloppsjouren
    Ännu en firma med buffliga sk hantverkare (syftar på avloppsjouren) som inte fullgör sitt jobb. Beställt spolning i villa, de kommer ut och spolar, fast på fel ställe och när de sedan inser att vi har slambrunn och det är där det ska spolas (detta visste inte jag, jag förutsatte att dem kunde sitt jobb) kan de inte fullfölja det för att det inte ingår i deras jobb att tömma den och det tar för lång tid för att de ska vänta tills jag hunnit tömma den (det tog 10 minuter). Dessutom hade de sönder en del av cementen på brunnen när de försökte få tag i slangen som fastnat i något rör. Jag ringde sedan och pratade med han som bokade in jobbet som istället för att lyssna på mig börjar prata om att det kan ringa 20 - 30 personer om dagen och vara missnöjda och klaga. Chefen menar i princip att de kommer ut, men aldrig vet vad de kan vänta sig så det finns inga garantier när man betalar den fasta avgiften på 1500;- att de kan utföra jobbet! Nu är deras plan att jag ska betala ytterligare 1500;- i fast avgift för att de ska komma ut och kanske inte fullgöra jobbet ännu en gång (!). Jag rekommenderar INTE Avloppsjouren vidare och spacklar hellre igen brunnskiten själv än behöver ta kontakt med annan hantverkare igen. Och vilka stjärnor på kundservice. Oseriöst.

Rolsberga Böstofta 901, 243 96 Höör