Alla kategorier Rörmokare Skåne Höör Avloppsjouren AB

Avloppsjouren AB

Rolsberga Böstofta 901, 243 96 Höör — Visa karta

Vi på avloppsjouren arbetar i VA-branschen (Vatten och avlopp) och är som leverantör en naturlig del av samhällets infrastruktur. Vi erbjuder tjänster till industrin, bostäder, och våra gatuvägnät.

Vi skapar trygghet, tar total­ansvar för hela arbetet med en välfungerande organisation bestående av rutinerade operatörer, arbetsledare och säkerhetsrådgivare.
Mån-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 2 kunder tycker om Avloppsjouren AB

• Caroline W
    Caroline W skrev om Avloppsjouren AB
    Oseriöst företag som skulle spola samtliga stammar i BRF men efter kontroll då misstanke om fuffens pågick hade dem inte spolat det dem påstått att de spolat. Dessutom använder de bara kallvatten vilket inte är tillräckligt då inte fett löses upp av enbart kallvatten. De spolade dessutom sönder flera stammar så vattenläckor var ett faktum! Vi fick bryta avtalet och ta in ett annat företag. Läs mer
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Avloppsjouren AB
    Jag har kört spolning utav huset 2ggr, i år och 2010. Enkelt och problemfritt med spolning (hade lite stopp iår så det var dags igen) och grymt att de även kollar rören och inte bara spolar. Det enda negativa är att fakturorna bara är på 10dagar men jag ringde och bad dem lägga till nästa lön istället vilket inte var några problem alls. Såg de negativa betygen här och förstår dem inte alls. Ring gärna vid frågor om vad jag tyckte, 0739679101 Gustav i Hjärup Läs mer

Rolsberga Böstofta 901, 243 96 Höör