Avloppsjouren    AB

Avloppsjouren AB

Ring 076-080 08 00 www.avloppsjouren.se
2.7

Vi på avloppsjouren arbetar i VA-branschen (Vatten och avlopp) och är som leverantör en naturlig del av samhällets infrastruktur. Vi erbjuder tjänster till industrin, bostäder, och våra gatuvägnät. Vi skapar trygghet, tar total­ansvar för hela arbetet med en välfungerande organisation bestående av rutinerade operatörer, arbetsledare och säkerhetsrådgivare.

7 omdömen om Avloppsjouren AB

Cecilia Marie G
Skrev om Avloppsjouren AB

Mycket trevligt och professionellt arbete av Patrik på Avloppsjouren. Stort tack för att du löste (!) mitt problem med toaletten!

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Susann K
Skrev om Avloppsjouren AB

Fick fantastisk hjälp, fullt med avföring i duschen och de löste stoppet till mig inom ett par timmar. Snabb o bra service. Supernöjd !!

Christina J
Skrev om Avloppsjouren AB

Anlita inte detta företag !!! Fixar ett stopp blixtsnabbt och lämnar. Tvättar tre maskiner snabbtvätt a´45 minuter. Stopp igen och vattnet rinner rakt ut i tvättstugan. Faktura på 2.045:- ... Enligt personal , har jag beställt fel spolning , då jag ist skulle haft underhållsspolning , inte stoppspolning. Har uttryckt mej väldigt tydligt , när jag beställde jobbet , att jag har ett stopp i en anslutning och att det behövs en rejäl spolning . Att sedan kundtjänst inte kommuniserar med spolpersonalen är beklagligt. Anser att...

Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric
4.6/5 i betyg av 570 omdömen 4.6 av 570 omdömen

Fick en Mitsubishi-värmepump installerad för några månader sen. Från beställning till installation tog det bara 2v., trevlig tekniker som va

ANNETTE B
Skrev om Avloppsjouren AB

Oseriöst företag. Stressad personal gjorde jobbet på 35 minuter. Fakturerade sedan 2 timmars arbete. Kommer aldrig att anlita dem igen.

EVA K
Skrev om Avloppsjouren AB

Oseriöst företag – undvik!! Bokade tid för slamsugning och fick första morgontiden, kl. 07 (cirka). Jag tog ledigt på morgonen och åkte bort till huset (vi bor i en annan stad). Efter en timme, ingen bil. Ringde då och fick veta att bilen var på väg, inget annat var inbokat, men kanske skulle det bli någon försening, för "det kan ju vara så att det hänt en olycka på vägen". Telefonisten lovade dock att chauffören skulle ringa upp och ge besked om var han befann sig. En kvart senare, ingen bil och inget samtal. Jag ringde...

Caroline W
Skrev om Avloppsjouren AB

Oseriöst företag som skulle spola samtliga stammar i BRF men efter kontroll då misstanke om fuffens pågick hade dem inte spolat det dem påstått att de spolat. Dessutom använder de bara kallvatten vilket inte är tillräckligt då inte fett löses upp av enbart kallvatten. De spolade dessutom sönder flera stammar så vattenläckor var ett faktum! Vi fick bryta avtalet och ta in ett annat företag.

Gustav C
Skrev om Avloppsjouren AB

Jag har kört spolning utav huset 2ggr, i år och 2010. Enkelt och problemfritt med spolning (hade lite stopp iår så det var dags igen) och grymt att de även kollar rören och inte bara spolar. Det enda negativa är att fakturorna bara är på 10dagar men jag ringde och bad dem lägga till nästa lön istället vilket inte var några problem alls. Såg de negativa betygen här och förstår dem inte alls. Ring gärna vid frågor om vad jag tyckte, 0739679101 Gustav i Hjärup