Alla kategorier Trafikskola Södermanland Eskilstuna Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Axelssons trafikskola är en av sveriges äldsta trafikskolor. Efter att ha startat verksamheten redan 1913 i Köping är vi nu en av Sveriges, och framförallt Eskilstunas mest erfarna trafikskolor. Här erbjuder vi körkortsutbildningar för alla, oavsett om du vill ta B-körkort eller om du vill utbilda dig till yrkesförare. Vi lär ut EcoDriving under våra kurser där vi lär dig köra ekonomiskt och där miljön ligger i fokus.

För att få ta körkort krävs det att man gör, dels ett praktiskt prov och dels ett teoretiskt prov hos Trafikverket, man måste även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. På Axelssons Trafikskola hjälper vi dig att komma igenom detta på ett snabbt och säkert sätt. Vi har även introduktionsutbildningar för handledare vid övningskörning. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:30

Peter S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bemötande helt ok. Allt var ok Läs mer
  • Erika M
    Erika M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Vi var på handledarutbildning. Det var OK, men lite konstigt fokus på vissa saker. Läs mer
  • Felix T
    Felix T skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag är väldigt nöjd med föreläsningen. Jag tyckte även att Joachim var bra på att förklara. Joachim var då han som höll i föreläsningen. Han var bra för att jag tyckte inte att det blev tråkigt. Joachim var jätte bra och skulle gärna vilja ha honom som lärare. Dels så känner jag folk som har haft honom och säger att han är jätte bra. Men föreläsningen var bra! Läs mer
  • Aaron L
    Aaron L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bästa personerna! Bästa körläraren!
    Bästa körskolan!
    Det resulterade ett snabbt körkort med allting inräknat på ungefär 2-3 veckor och att alla i den gruppen klarade körkortet på första försöket😁 Läs mer
  • Alfred G
    Alfred G skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Den var jätte bra, kommer att rekommendera detta till mina kompisar Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Axelssons har på ett lustfyllt sätt levererat en hög utbildningsnivå som lett till goda kunskaper och ett nytt körkort till mig.
    Axelssons är flexibla och serviceinriktade med en tydlig kommunikation.
    Det är lätt att lära rätt med Axelssons. Läs mer
  • Albin L
    Albin L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det har varit en väldigt lärofylld resa. Det är väldigt lätt att komma in i gruppen och prata med dom som jobbar där och andra elever. Väldigt bra undervisningar och man förstår väldigt bra. Dom ställer frågor och svarar på dom som man ställer till dom och förklarar väldigt bra. Det var en väldigt rolig 1 och en halv vecka. Läs mer
  • Christian R
    Christian R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har fått hjälp med det jag behövde och dem påminner om du glömmer något, lärarna är bra och tar allt från början o h behandlar alla lika! Läs mer
  • Sune N
    Sune N skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    ADR, fortsättning. Lite rörigt i början, men ordnade sig till slut.
    Mycket bra o pedagogisk lärare. Läs mer
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra hjälp, speciell från Annika Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra personal som är duktiga på att utbilda. Lyckades ta mitt körkort enligt planering och är jätte nöjd! Läs mer
  • Helmi I
    Helmi I skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Var nöjd med utbildning. skulle bli bättre om vi inte behöver lyssna på hårdrockmed olyckor. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Tog körlektion inför B96 uppkörning. Fick mycket bra vägledning och användbara direktiv och tips Ang säkerhetskontroller, ecodriving och vad som är viktigt att tänka på vid körning med tungt släp. Professionell vägledning med en entusiasmerande trafik lärare. Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hyra av bil o släp vid uppkörning B96. Mycket gott bemötande. Bilskolan ringde dagen innan för att kontrollera att allt var ok inför uppkörningen. Bilskolan mötte upp 20 min innan för en snabb genomgång av bilen. Avspänd atmosfär. Bra att kunna övningsköra i Västerås och köra upp i Eskilstuna till samma paketpris. Jag är nöjd! Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag gjorde min utbildning hos Axelssons under 1 månads tid och kunde därefter ta körkort. Jag rekommenderar starkt Axelssons till alla som vill ta körkort snabbt och smidigt Läs mer
  • Abdulaziz E
    Abdulaziz E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra och hjälpsam trafikskola kommer och rekommendera till dom som vill ta körkort Läs mer
  • Klara R
    Klara R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Axelssons hjälpte mig med både körning och teori och utan dem hade jag aldrig klarat min uppkörning!
    Alla var hjälpsamma och trevliga och gjorde sitt bästa för att jag skulle få ut så mycket av utbildningen som möjligt. Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag var på utbildning av ADR farligt gods på väg, Jag fick adr bok farligt gods på väg. Jag tycker kursen och kurs ledaren va riktigt Bra! Jag kommer ta med mig min utbildning i framtiden . Läs mer
  • Tone H
    Tone H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket nöjd med Axelsson’s överlag. Trevlig och kunnig personal.
    Utbildaren på ADR kursen, Sebbe, ger jag en stor ”tummen upp” för. Läs mer
  • Jonatan M
    Jonatan M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Helt ok trafik skola
    Det finns inte så mycket att säga förutom att de är en bra trafikskola Läs mer
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Väldigt bra på alla sätt. Känns tryggt att anlita dem. Läs mer
  • Ildiko N
    Ildiko N skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Tyckte var segt, kunde man gjort roligare. Dålig lokal mörkt tråkig. Läs mer
  • Dorian H
    Dorian H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Köpt körlektioner. Bra service och bra handledare. Läs mer
  • Lovisa W
    Lovisa W skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var jätte bra och undervisningen var bra Läs mer
  • Karolin A
    Karolin A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Ett väldigt bra bemötande från företaget. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Lasse håller hög standard! Läs mer
  • Tove K
    Tove K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag fick ett väldigt bra bemötande när jag och min kille kom in Läs mer
  • Isabella R
    Isabella R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    De va ett bra bemötande samt en bra genomgång så man förstog o hängde med i allt. Läs mer
  • Karin T
    Karin T skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Trevligt bemötande, och bra med en fika rast med kaffe och frukt.
    Utbildningen upplevdes lite lång, men mestadels intressant. Läs mer
  • Doanh D
    Doanh D skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra tips och man lär sig mycket utanför boken Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var en helhetslösning med lektioner och lån av bil och släp.
    Enkelt att göra det jag var ute efter, att ta körkort för B96.
    Väldigt nöjd med det jag fick ut. Tack! Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Håller på och tar C-kortet. Axelssons trafikskola har inte varit annat än extremt hjälpsamma. Jag är mycket nöjd med dom som trafikskola. Läs mer
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra bemötande, trevliga människor. Gick handledarutbildning som innehållsmässigt inte gav särskilt mycket! De längsta tre timmarna i livet! Måste gå att korta ner och göras intressantare. Läs mer
    2017-08-24 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Agneta P
    Hej!
    Tack för din synpunkt om innehållet på kursen. Vi tar till oss det och ska titta igenom innehållet.
    Välkomna åter!
  • Gert K
    Gert K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Dålig bemötande, urusla lokaler, aldrig någonsin jag tillåter min dotter att gå på denna trafikskola Läs mer
    2017-08-22 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Gert K
    Tack för din kommentar.
    Hör gärna av dig till trafikskolan så vi får veta mer om din upplevelse av bemötandet och lokalen.
  • Sandro R
    Sandro R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Lite väl mycket skämt och lite verkstad Läs mer
  • Moa H
    Moa H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Trevliga från första början, det är som jag trodde. Bra och trevlig personal och lärorika lektioner. Läs mer
  • Gustaf F
    Gustaf F skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej tyckte att kursen var riktigt bra Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Axelssons Trafikskola har hjälpt mig med att uppnå ett av mina största mål. Ta körkort både moppe & bil. En dröm som blivit uppfylld.

Jag har fått bra stöd o hjälp och alltid känt mig motiverad.
    Jag bor i Uppsala så har därför haft det lite begränsat med att göra detta så på lov och studiedagar var min chans men Axelsson gjorde det helt möjligt för mig och fixade en bra individuell planering som passade mig som bor i en annan stad.

Jag började ta körlektioner tidigt för att jag ville lära mig rätt från start och sen flöt det på och tror det är ett bra tips. Jag hade även min mamma med i början då hon kunde se och lära sig då det var några år sen hon tog körkort så hon lättare kunde hjälpa mig.

Axelssons Trafikskola har gjort min ta körkort upplevelse rolig och otroligt viktig för min framtid och kan aldrig tacka nog för det!

Alla mina 3 syskon i olika åldrar och också lyckas super bra på trafikskolan och jag är glad över att hela min familj får och kan lyckas!

Extra tack till Lasse!!!!!! Läs mer
    2017-08-17 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Sofia H
    Vi vill passa på att hälsa syskon nummer fyra varmt välkommen till oss i februari 2018. 😊
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Väldigt bra bemötande och oerhört hjälpsamma. Ordnade en snabb uppkörningstid till min hjälp. 5 av 5 stjärnor Läs mer
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har haft tre olika lärare varav bara en var så bra att jag skulle vilja komma på en ny lektion. Har inte känt att jag lärt mig något som varit värt de pengar jag spenderat och känner mig inte optimistisk till att ta körkortet. Läs mer
    2017-08-17 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Mattias R
    Hej! Hör av dig till kontoret så vi får titta på en lösning.
  • Melker B
    Melker B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    allting var precis som jag tänkte mig men det skulle ha varit ännu bättre om man fick lite mera hjälp en bara unde lektionen och inte när man pluggade på plats efteråt. Läs mer
    2017-08-17 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Melker B
    Hej! Hör av dig till oss så bokar vi in en tid för lite extra hjälp.
  • Elias T
    Elias T skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag valde att genomgå en intensivutbildning för B-körkort hos Axelsson Trafikskola i Eskilstuna under sommaren 2017. Körkortet tog jag på utsatt tid efter nästan tre veckor av övningskörning och teori. Trafiklärarna har varit föredömliga i att återkoppla på ens individuella utvecklingskurva, vilket har varit till stor hjälp under resans gång. På det stora hela har personalen på skolan varit väldigt hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer
  •  viktor P
     viktor P skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    De var väldigt trevligt bemötande. Dem levde upp till alla mina förväntningar och lite bättre än förväntat. Köpte ett par körlektioner samt risk ettan och tvåan, är inte det minsta missnöjd. Läs mer
  •  sofie C
     sofie C skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Helt klart den bästa i stan! Klarade allt på första gången (teori, uppkörning) och då kunde jag inte köra jättemycket hemma. Så verkligen några jag rekommenderar! Läs mer
  •  linus K
     linus K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bemötandet av körskolan har varit positivt och bra. Jag tog körkort för moped hos axelssons och under den tiden så tyckte jag att körskolan hade trevlig personal som brydde sig om hur vi körkortstagare utvecklades. Nu när jag har kommit tillbaka till axelssons trafikskola för att ta körkort till bil, så har jag upplevt att axelssons fortfarande har en bra personal och bra undervisning. Jag har inte slutfört körkorts processen än, vilket gör att jag inte kan göra en komplett bedömning eftersom att jag inte har varit med om alla moment och lektioner. Men hittills så känns det bra att ta körkort hos axelssons. Läs mer
  •  robert L
     robert L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var rent skit. Det där är bara för att mjölka folk på mer pengar! Jag fick inte lära mig nått som jag inte viste om. Hon som övningskör med mig somna. Så helt enkelt rent skit. Ren maffia verksamhet som allt annat som har med att ta körkort att göra. Inte så konstigt att det är så många som kör utan körkort. Värdelöst skit!!! Ursäkta min dåliga svenska. Läs mer
    2017-07-13 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar  robert L
    Hej!
    Hör gärna av dig till oss på kontoret så vi får veta mer, 016-130807.
    Ha en bra dag!
  •  caroline L
     caroline L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej super trevlig personal men lite seg på att skicka in till transportstyrelsen Läs mer
    2017-07-13 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar  caroline L
    Hej! Vi rapporterar in introduktionsutbildningen till Transportstyrelsen samma kväll som utbildningen genomförs.
    Hör gärna av dig på 016-130807 om du har några funderingar kring din inrapporterade utbildning.
    Lycka Till med ditt körkort.
  •  rebecka L
     rebecka L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker de var bra, jag lärde mig mycket! Läs mer
  •  robert A
     robert A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det har fungerat bra. Duktiga bilskollärare. Flexibla och kundorienterade. Läs mer
  • Erik D
    Erik D skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Fyra personer från min arbetsplats genomförde en gemensam utbildning till C-körkort på Axelssons trafikskola. Inledningsvis körde vi tillsammans två och två och efter totalt tre halvdagar gick vi vidare till uppkörning. Av oss klarade 3 uppkörningen på första försöket och det känns som den drillning vi fick på körskolan väl motsvarade vad som förväntades vid uppkörningen. Läs mer

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna