Alla kategorier Trafikskola Södermanland Eskilstuna Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Axelssons trafikskola är en av sveriges äldsta trafikskolor. Efter att ha startat verksamheten redan 1913 i Köping är vi nu en av Sveriges, och framförallt Eskilstunas mest erfarna trafikskolor. Här erbjuder vi körkortsutbildningar för alla, oavsett om du vill ta B-körkort eller om du vill utbilda dig till yrkesförare. Vi lär ut EcoDriving under våra kurser där vi lär dig köra ekonomiskt och där miljön ligger i fokus.

För att få ta körkort krävs det att man gör, dels ett praktiskt prov och dels ett teoretiskt prov hos Trafikverket, man måste även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. På Axelssons Trafikskola hjälper vi dig att komma igenom detta på ett snabbt och säkert sätt. Vi har även introduktionsutbildningar för handledare vid övningskörning. Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:30
Fre: 09:00-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Axelssons Trafikskola Eskilstuna

• Ton R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Axelsson i eskilstuna är en liten och bra trafikskola då de erbjuder bra service och intresse väckande teori lektioner, Rekomenderar teori lektionerna. Läs mer
  • Sköld A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Trevligt bemötande och en underhållande intro kurs för handledare. Läs mer
  • Iman A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    EN riktig bra skola,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Mohamed H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var jätte bra upplevelse och jag är super nöjd. Tack för allt. Läs mer
  • Karlsson B
    Karlsson B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Handledarutbildning !
    Det var ett bra bemötande !
    Kanske att jag trodde att det skulle vara lite mera trafik situationer !

För övrigt helt okej ! Läs mer
  • Jakobsson K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Paket erbjudande + extra kör lektioner. OK bemötande. Inga speciella förväntningar. På det stora hela har det varit OK upplevelse. Läs mer
  • Andreas K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Köpte ett mindre antal extralektioner innan uppkörning för B-kort. Skulle sammanfatta bemötandet som hjälpsamt, okomplicerat, pedagogiskt och strukturerat. Mycket bra! Läs mer
    Axelsson Trafikskola Eskilstuna gillar detta
  • Shadi A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Axelssons trafikskolan Är ett företag som vill bara att dra ut pengar från sina kunder, o dem behandlade mig på ett hemskt o elakt sätt Läs mer
  • Nathalie W
    Nathalie W skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra service, duktiga instruktörer och väl planerade lektioner! Jag är jättenöjd! Läs mer
    Axelsson Trafikskola Eskilstuna gillar detta
  • Keijo L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Först startpaket sen handledarutbildning. Bemötandet vid bilskolestart var sådär, ev en sommarjobbare just då. Utbildningen ges betyget medel, kunde varit bättre, vissa brister enligt mig. Företaget ges högsta betyg, det var mitt första val och förväntar mig bra resultat som leder sonen till körkortet. Läs mer
    2018-09-29 Mathias A svarar Keijo L
    Toppen. Tack för feedback, tar till mig och kollar över det!
  • Nanna E
    Nanna E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag gick utbildningen för B-körkort, jag tycker man fick hjälp med det man behövde och de försökte se till att man gjorde så bra ifrån sig som möjligt vilket var bra. Det som kunde vara lite jobbigt var att få lektioner bekväma tider om man inte bokade långt i förväg men annars har jag inget att anmärka på. Jag lyckades ta körkort vilket var målet så jag är väll nöjd. Läs mer
  • Adam B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker att det är en bra skola. Bra läge mitt i stan och trevlig personal. Läs mer
  • Debesay M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag är väldigt nöjd med Axelsson trafikskola 100% Läs mer
  • Sigrid A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag köpte intensiv kurs på 20 lektioner och 10 extra och mest får att de har uppmärk personal, trevliga lärare och professionella Läs mer
  • John L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Allt var utmärkt. Bra personal och bra upplägg på kurserna. Man blev väldigt bra bemött och det är helt enkelt fantastiskt. Läs mer
  • Niklas M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Körlektioner + kurser
    Bra bemött med schysst personal. Duktiga lärare som är väldigt bra pedagogiskt och utvecklar en. Höga förväntningar som också möttes. Läs mer
  • Alice B
    Alice B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket nöjd med företag och dem flesta lärare. Läs mer
  • Jessica F skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har gått riskettan.
    Jag har alltid tyckt att jag blir bra bemött, väldigt trevlig och samtidigt tydlig personal! Läs mer
  • Thomas B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    B96. Trots dålig timing från min sida så fick jag hjälp med kort varsel.
    Tackar å bockar.
    Thomas. Läs mer
  • Thomas T skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    B-körkort,,
    Helt enkelt,, den bästa trafikskolan,, trevlig personal, Läs mer
  • Emma M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Positivt överraskad då jag alltid kände mig välkommen och omhändertagen. Alla på trafikskolan gjorde sitt yttersta för att det skulle bli så bra som möjligt för mig Läs mer
    Axelsson Trafikskola Eskilstuna, Mathias A gillar detta
  • Max L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag köpte ett paket med 10 teorilektioner och bokade deras bil till uppkörning. Jag rekommenderar det paketet för lektionerna var väldigt lärorika och bra personal som hjälpte till mycket.
    Jag hade som förväntningar att jag skulle lära mig tillräckligt så att jag klarar uppkörningen direkt och det blev uppfyllt.
    Sammanfattningsvis så tycker jag att Axelssons trafikskola sköter sig väldigt bra och är väldigt hjälpsamma, en trafikskola jag starkt kan rekommendera! Läs mer
  • Anders S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tog mitt B-körkort hos Axelssons och hade bara positiva upplevelser av körlärare och annan personal, det var alltid okej att fråga saker och jag kände mig väl förberedd vid förarproven. Studierna lades upp på ett sätt som passade bra för mig och allting rullade på bra. Det enda som drar ner betyget lite är att administrationen var lite rörig, med tillfälliga köer vid receptionsdisken, men det påverkade aldrig utbildningen. Läs mer
  • David B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Tipptopp väldigt bra utbildning Läs mer
  • Simon S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Allt förutom lokalen var bra
    ............. Läs mer
  • Isabelle O skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag gick på risk ettan, väldigt härlig och pedagogisk personal! Förväntade mig tre långa tråkiga timmar, men tiden gick fort och det var väldigt intressant. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Julia P skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Allt ar grymt bra! Lärarna berättade utförligt osv vilket var bra, dem var även trevliga vilket jag gillar. Lektionerna var lugna och ganska bra, bankörningen var jätterolig osv Läs mer
  • Entoanet A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag gjorde Handlädarekunskap kurs och jag fick väldigt bra kunsap som passar mina förväntningar . Personalen är duktiga och de träffade mig med ett leende på lapparna.
    Tack för ert jobb!
    m.v.h Läs mer
  • Adela S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var välkomnande personal men själva kursen var ganska långtråkig. Eftersom de ibland prata om oväsentliga ämnen, det kändes som att se bara ville dra ut på tiden. Men att se filmer om ex alkohol och användningen av mobiler under körning var viktigt och intressant att se. Läs mer
  • Albin B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag köpte fyra teoretiska intensivlektioner på AM körkortet och två med körning

Jag blev bemött bra, trevliga lärare.

Jag förväntade mig att jag skulle lära mig mycket på dessa 8 timmar, och det gjorde jag läraren gav oss råd att plugga i diverse pärmar och det lärde jag mig mera av. Känner att jag förhoppningsvis klarar teoriprovet på första försöket :).

En körskola att rekommendera! Läs mer
  • Maria G skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Handledarkurs
    Bra bemött
    Det lilla att klaga på är att dörren upp inte va stängd så det störde undervisningen

Sammanfattningen av kursen var bra Läs mer
  • Lars-åke L
    Lars-åke L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra, intressant genom gång av vad som förväntas som handledare, Han som höll i kursen var mycket trevlig och kunnig . Läs mer
  • Hans E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    B 96.Allt var helt ok. jag ibland Läs mer
  • Hugo L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har köpt klass 2 moped utbildning,jag blev bemöt väldigt bra och mina förväntningar var att jag skulle få reda på bra information under de lärarledda teori lektionerna och det fick jag.
    Min sammanfattade upplevelse var att all personal var trevlig. Läs mer
  • Gordon A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej lärde mig det jag behöver Läs mer
  • Rolandas J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Trevlig bemötande
    Tydlig förklaring
    Tryg miljö Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker att Axelssons är en riktig bra trafikskola. De bemöter folk mycket bra och är trevliga. De förklarar mycket bra till dig om det du ska lära dig om. Allt man behöver kunna lär man sig där. Läs mer
  • Elsa L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Väldigt bra lärare och dom förklara så man förstår Läs mer
  • Kent B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra service! Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Önskade ett komplett paket om B96.Komtaktade dom i Köping och där blev jag skickad till Eskilstuna pga lång väntetid. Dom ordnade bil, släp och allt vad jag skulle genomföra. Kort och gott, smidigt och enkelt. Läs mer
  • Tomas K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Ut ökat körkort för släp. Blev mycket väl be mött av lärare och den jag körde upp för . Läs mer
  • Jonas E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Körde för tung lastbil behörighet C, gick utmärkt bra. Trevlig lärarina, kunnig.
    Tar nog CE där när det är dags. Läs mer
  • Mia K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har blivit bra bemött av personalen och de ser till att jag får den bästa utbildningen för att klara sv mitt slutmål.
    Mina förväntningar på en bra utbildning har dom verkligen levt upp till. En toppen skola. Läs mer
  • Håkan H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det är (precis alla gånger jag gjort denna kurs på olika ställen) väldigt lång tid för att få ut så lite information. Går att läsa sig till allt på väldigt kort tid. Lågt tempo. Läs mer
    2018-07-03 Mathias A svarar Håkan H
    Hej Håkan! Förstår din synpunkt. Det är dock ett krav från Transportstyrelsen att vi måste hålla på i 3 timmar men jag kan hålla med dig om att det går att effektivisera. /Mathias
  • Stefan J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Handledare utbildning
    Mycket bra bemött
    Välorganiserad utbildning som
    Uppfyller förväntningar
    Lokalen lite trång mening övrigt bra. Läs mer
  • Andreas J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bemötandet var jättebra. Jag har inte varit där förutom när jag skrev in mig för att ta C-kort. Men jag är nöjd med Axelssons Trafikskola i Eskilstuna 👍 Läs mer
  • Felix J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Extremt bra lärare. Lärde mig mycket och han fick mig att tro mer på mina egenskaper. Läs mer
  • Axel R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Övningkörde inför CE uppkörning och tack vara Axelssons duktiga lärare var det inga problem alls. Läs mer
  • Sedik M
    Sedik M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej tycket de jätte bra utbildning rekommenderar stråk att gå till Axelssons m h sedik Läs mer

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna