Alla kategorier Trafikskola Södermanland Eskilstuna Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Axelssons Trafikskola Eskilstuna

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Axelssons trafikskola är en av sveriges äldsta trafikskolor. Efter att ha startat verksamheten redan 1913 i Köping är vi nu en av Sveriges, och framförallt Eskilstunas mest erfarna trafikskolor. Här erbjuder vi körkortsutbildningar för alla, oavsett om du vill ta B-körkort eller om du vill utbilda dig till yrkesförare. Vi lär ut EcoDriving under våra kurser där vi lär dig köra ekonomiskt och där miljön ligger i fokus.

För att få ta körkort krävs det att man gör, dels ett praktiskt prov och dels ett teoretiskt prov hos Trafikverket, man måste även genomföra risk 1 och risk 2 utbildningar. På Axelssons Trafikskola hjälper vi dig att komma igenom detta på ett snabbt och säkert sätt. Vi har även introduktionsutbildningar för handledare vid övningskörning. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:30

Tydlig förklaring
    Tryg miljö Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker att Axelssons är en riktig bra trafikskola. De bemöter folk mycket bra och är trevliga. De förklarar mycket bra till dig om det du ska lära dig om. Allt man behöver kunna lär man sig där. Läs mer
  • Elsa L
    Elsa L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Väldigt bra lärare och dom förklara så man förstår Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra service! Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Önskade ett komplett paket om B96.Komtaktade dom i Köping och där blev jag skickad till Eskilstuna pga lång väntetid. Dom ordnade bil, släp och allt vad jag skulle genomföra. Kort och gott, smidigt och enkelt. Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Ut ökat körkort för släp. Blev mycket väl be mött av lärare och den jag körde upp för . Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Körde för tung lastbil behörighet C, gick utmärkt bra. Trevlig lärarina, kunnig.
    Tar nog CE där när det är dags. Läs mer
  • Mia K
    Mia K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har blivit bra bemött av personalen och de ser till att jag får den bästa utbildningen för att klara sv mitt slutmål.
    Mina förväntningar på en bra utbildning har dom verkligen levt upp till. En toppen skola. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det är (precis alla gånger jag gjort denna kurs på olika ställen) väldigt lång tid för att få ut så lite information. Går att läsa sig till allt på väldigt kort tid. Lågt tempo. Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Handledare utbildning
    Mycket bra bemött
    Välorganiserad utbildning som
    Uppfyller förväntningar
    Lokalen lite trång mening övrigt bra. Läs mer
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bemötandet var jättebra. Jag har inte varit där förutom när jag skrev in mig för att ta C-kort. Men jag är nöjd med Axelssons Trafikskola i Eskilstuna 👍 Läs mer
  • Felix J
    Felix J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Extremt bra lärare. Lärde mig mycket och han fick mig att tro mer på mina egenskaper. Läs mer
  • Axel R
    Axel R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Övningkörde inför CE uppkörning och tack vara Axelssons duktiga lärare var det inga problem alls. Läs mer
  • Sedik M
    Sedik M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej tycket de jätte bra utbildning rekommenderar stråk att gå till Axelssons m h sedik Läs mer
  • Pia K
    Pia K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra pedagogisk och lättsam lärare Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Min ena son tog mopedkort och är mycket nöjd. Med en andra son gick vi handledarutbildning. Är nöjd men hade önska mer handfasta exempel på var och hur man ska mängdträna, vad är bäst att börja med? Läs mer
  • Frida R
    Frida R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra och rolig föreläsare. Fick med det viktigaste och bra exempel. Läs mer
  • Suheyb M
    Suheyb M skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var en bra föreläsning med mycket intressant och bra föreläsare Läs mer
  • Jörgensen R
    Jörgensen R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Adr utbildning. Det enda som inte funkade var webbfrågorna. Allt annat var helt perfekt upplagt Läs mer
    2018-04-16 Axelsson Trafikskola Eskilstuna svarar Jörgensen R
    Hej! Jag beklagar att dina webbfrågor inte fungerade. Jag hoppas att det har löst sig ändå. Allt gott!
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har varit på två andra förskolor förut och detta är absolut min favorit. Hanna är superduktig som körlärare. Läs mer
  • Lukas S
    Lukas S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker bemötandet har vart väldigt bra. Jag tycker det har vart bra att man har kunnat gå dit och plugga när som helst, när dem har öppet. Jag är nöjd! Läs mer
  • Max L
    Max L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Väldigt bra körskola, ger bra tips i annat Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det har överlag varit bra, riskettan var bra och lärorik, dock så känner jag att jag inte fick ut så mycket av min körlektion men det ändras det förhoppningsvis på i framtiden när man får köra med andra körlärare. Läs mer
  • Kamondi U
    Kamondi U skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket trevligt bemötande vid bokning av kurs, ADR-handledare/utbildare Sebastian från Strängnäs trafikskola är en mycket kompetent person för denna uppgift. Rekommenderas. Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Tagit behörighet BE körkort (tungt släp) och från början till slut har mottagningen och servicen o kunnandet varit det bästa man kan tänka sig. Topp ! Läs mer
  • Persson S
    Persson S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra bemötande av läraren.
    Han var både pedagogiskt och metodiskt i alla lägen.men skulle gärna fördjupa sig en smula att hitta svaren. Annars så är jag helnöjd med utbildningen 👍👍👍

Mvh Sten.p Läs mer
  • Anton A
    Anton A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Riktigt rolig personal och schyssta som hjälper en och ger ut mycket info om att ta körkort. Bra mopeder både på bana och i trafik Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag är så nöjd med allt med axelssons. Jag tog en intensivkurs och tre veckor senare sitter jag med körkortet i handen. Så otroligt glad och tacksam till alla som jobbar på axelssons i Eskilstuna som har hjälpt mig till mitt körkort. Stort stort tack!! Läs mer
  • Mandalie S
    Mandalie S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag kan varmt rekommendera Axelssons trafikskola i Eskilstuna. Jag fick bra hjälp med att göra en planering anpassad efter mina behov och min inlärningstakt. Jag tog ganska många lektioner, ca 12-14 st, vilket då blev ganska dyrt men ändå var värt det i slutändan eftersom det gjorde mig mycket mer säker inför uppkörningen (klarade det på första försöket tack vare all hjälp och tips från trafikskolan!).

På lektionerna fokuserade vi mycket på det som just jag behövde jobba med och utbildningen kändes väldigt personlig och nyttig. Här lär man för livet och får veta anledningen till varför man gör som man gör i trafiken och inte endast ”gör si, gör så”.

Även ett stort plus för lättillgängligheten, att det är enkelt att kontakta dem och omboka/ställa frågor etc. Har alltid fått ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej!
    Bemötandet från företaget har varit jättebra från början till slut.
    Jag har köpt 2 lektioner för utökat b kort samt lån av bil och släp för uppkörning.
    Allt på körskolan har left upp till mina förväntningar och lite till, axelssons trafikskola kan varmt rekommenderas.

Bengt Läs mer
  • Paul L
    Paul L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Schyssta och väldigt tillmötesgående! Tog körlektioner för C och CE och lyckades ta båda dessa körkort på första uppkörningen. Läs mer
  • Toboloa B
    Toboloa B skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    I was satisfied. My teacher prepared me really well for my exam. Läs mer
  • Nicole U
    Nicole U skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jätte trevliga, fullt förstående för att man har sin bäbis med, även fast hon lät så sa dem inget om det, väldigt nöjd 😊 Läs mer
  • William H
    William H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Bra bemötande vid kursstarten av AM kortet. Har fått den hjälp jag behövt hittills. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jättebra utbildning inför att ta körkort Läs mer
  • Kevin J
    Kevin J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag har gått på teori och kör kurser flr AM kort, jag har fårr hjälp med det jag vill och har fått svar på frågor, jag är nöjd Läs mer
  • Felicia R
    Felicia R skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag tycker att det va bra för att dom gav bra information och jag lärde mig mycket. Läs mer
  • Said K
    Said K skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag gick handledarutbildning på Axelssons körskola Läs mer
  • Therése W
    Therése W skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Jag hade superproffsiga, oerhört trevliga och kunniga Annika som min instruktör för C-körkort. Jag är så otroligt nöjd och rekommenderar henne varmt liksom er körskola! Enda kritiken är att kontoret hörde av sig mkt ofta om banala saker under våra lektioner. Det störde lite tyckte jag! Läs mer
  • Sera E
    Sera E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    De är verkligen bästa! Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra rakt igenom allt fungerar bra hejdå 30 tecken nu mvh Läs mer
  • Serag A
    Serag A skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Det var en riktigt bra trafik skola, där fåt jag hjälp och allt som jag behövde för att det ska bli godkänd i uppkörning Läs mer
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra! Handledarkursen var mycket lärorik. Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Företaget bidrog med en ADR utbildning. Jag upplevde att läraren hade ett trevligt bemötande dock tyckte jag att utbildningen i sig skulle behövt ett mer lättförståligt/pedagogiskt vad det gällde material och presentation. Läs mer
  • Thilina W
    Thilina W skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket nöjd med hjälp jag får från de. Läs mer
  • Carl E
    Carl E skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Superbra mot mig som kund och jag är väldigt nöjd med hur pedagogisk och hjälpande trafiklärare jag hade. Oerhört tacksam för deras hjälp i min jakt på ett körkort. Läs mer
  • Erika S
    Erika S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Mycket bra!!!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Keiji Y
    Keiji Y skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Har tagit körkort på Axelssons trafikskola. Det var väldigt bra, väl strukturerade schema från början till slut så att man kunde enkelt följa själv vad som ska behöva gå igenom inför varje lektion. Läs mer
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Super bra, bästa tragikskolan men superbra lärare! Läs mer
  • Eqbal S
    Eqbal S skrev om Axelssons Trafikskola Eskilstuna
    Hej! Jag heter Eqbal Saleh och jag är 18 år gammal. Jag har varit Axelssons trafikskola eftersom jag hade en handlederkurs så jag måste säga att jag har fått hjälp. Nu har mycket information om allt som dem har berättat för mig. Jag tackar Axelssons trafikskola.
    Hälsaningar Eqbal. Läs mer

Rademachergatan 18, 633 40 Eskilstuna