Bakirdan Beauty Care

3.3

3 omdömen om Bakirdan Beauty Care

Jackie E
Skrev om Bakirdan Beauty Care

Jag har gjort nagelförlängningar på många olika ställen i Stockholm men har aldrig blivit mer nöjd än när jag gjorde en hos B-Beauty Care. Natalia är väldigt duktig och naglarna sitter jättebra. Jag har rekommenderat henne till alla jag känner, och jag kommer inte att gå till någon annan i framtiden! (om hon inte slutar förstås). Professionellt bemötande och mycket bra pris.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Åsa S
Skrev om Bakirdan Beauty Care

Oj vad olika man kan tycka! Jag har gjort nagelförlängning här ca 1 gång i månaden i drygt ett år, och jag är jättenöjd ! Hon är oerhört noggran, och jag har alltid förvånats över att hon kan få den franska manikyren så rak! Hon uppmanar en också hela tiden att man ska komma tillbaka, innan nästa inbokade tid, om någon nagel går sönder eller man är missnöjd, så fixar hon till det. Jag började gå hit på rekomendation från en i min familj, och jag har flera vänner som går och gör naglarna här och är mycket nöjda.

Jenny A
Skrev om Bakirdan Beauty Care

Gjorde misstaget att boka en tid för nagelförlängning här.. Tjejen var supergullig men naglarna såg förjäkliga ut. Tjocka och med ojämn fransk manikyr. Jag var dock för feg för att säga till och var rädd att hon skulle göra om från början, vilket säkert skulle ta flera timmar till.. När jag ska gå så informerar hon mig att det är en typ av gelé som inte går att lösa upp utan att den måste filas bort. Mina (egna) naglar är nu helt förstörda av all filning (som en annan nageltjej fick slita med) och det kommer ta en jäkla...

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen