Alla kategorier Elektriker Stockholms län Vallentuna Bällsta El AB

Okvistavägen 15, 186 40 Vallentuna — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bällsta El AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Bällsta El AB
    Blev inte som man tänkt.
    Behövde hjälp och installera ett spabad.
    Ringde och bokade tid för installation tre veckor fram fanns första lediga tid.
    Önskade även vid bokningen en offert på kostnad för det kommande jobbet.

Tiden gick men ingen kontakt togs för att kunna visa anläggning för offerten.
    efter att jag sökt kontakt med dem i två veckor får jag morgonen innan installationen ett sms med
    "- Hej Ja det borde kosta ca XXXX kr, och dessutom så ha jag ett event som jag skall på så jag kanske hinner färdigt idag..."

Kundbemötande.
    Detta kändes inte som ett kundbemötande under hela vägen fram till avslut. När jag påpekade avsaknaden i kommunikation detta fick jag till svar, "ja det är mycket nu."
    Må så vara men meddela att det är mycket kunden. En öppen dialog hade gjort att man minskat mycket oro/ovisshet.
    om man varit med så länge så måste man veta detta.

Utfört arbete.
    Arbetet är bra gjort och man har även lagt till en fin finess vid inkopplingen.
    dock så missade man lite i design tänket. Att sätta huvudbrytaren MITT på en vägg är en miss.
    Man kunde placerat den snyggare.

Betyget blir två duttar för jag tycker företaget har missat mycket i basdelarna i kontakten med kunden. Läs mer
  • mona n
    mona n skrev om Bällsta El AB
    Bästa Kenneth var hos oss idag, snabbt och proffesionellt utfärdade han uppdraget. Rekommenderas! (!) Läs mer
  • Hans R
    Hans R skrev om Bällsta El AB
    Snabba, duktiga, trevliga och dessutom bra priser.
    Jag har bara positiva erfarenheter av dem. Läs mer

Speditionsvägen 19, 14250, Skogås