Ban Jamil Tandvård

Ban Jamil Tandvård

www.ptj.se
  • Badge2024

Varmt välkommen till Tandläkare Ban Jamil! Härligt att du hittar till oss. Kliniken är en av de mest charmiga och äldsta i Stockholm. Hos oss går flera generationer från små barn till över 100 år gamla! Kliniken ligger i hjärtat av Kungsholmen, Fridhemsplan. Den har bra kommunikation med kommunal busstransport och tunnelbana....

38 omdömen om Ban Jamil Tandvård

Sedan starten hos Reco 2024

Gunnar G

Professionellt, engagerat och vänligt

Svar från Ban Jamil Tandvård

Stort tack fina Gunnar.. du vet hur mycket vi älskar er 🌺

Elika B

Professionellt vänligt personligt

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Elika. Vi uppskattar din omdöme.

Jens L
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Ban Jamil är väldigt trevlig och professionell! När jag var tvungen att dra ut en tand så tog det inte mer än några minuter, och jag hade nästan ingen värk alls efter utdragningen. Jag kan starkt rekommendera henne och hennes team!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Stort tack Jens, vi uppskattar dig och de ord.

Carl-Åke P
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Trevliga, känns som att komma till familjen. Seriösa, talar klarspråk, numera går hela släkten här Ett bra betyg

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Carl-Åke.. ni vet hur mycket vi älskar er från er äldsta till er yngsta hos oss.

Ann Maria V
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Ban Jamil has been my dentist since 2021. She and all her team has a very professional approach, they are very kind and always try to help and find time asap for urgent matters. They really involved themselves in your case, listen your concerns and provide very good care. I 100% recommen Ban Jamil clinic.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Thanks dear Ana for your words and trust.. we appreciate it 🌺

Roberto G
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Competences, empathy and a huge smile. This is part of the service provided by the dentist. Only good vibes. Thanks to her experience and knowledge, my issue has been solved in a short time. Strongly recommended.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Thanks dear Roberto.. you know how much we like you and your amzing energy. Thanks for those words, appreciated 🌺

Torvald I
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Har alltid upplevt att man tar hand om mig som person. Fått alternativ för olika behandlingar Alltid väldigt vänliga och tillmötesgående när det tex gäller tider och dylikt. Har köpt tandstickor och el-tandborste

Du är bäst Torvald och du är så omtyckt hos oss. Tack för förtroendet 🌺

Ricardo B
Skrev om Ban Jamil Tandvård

My experience with Ban Jamil has been excellent. I needed several implants and teeth arrangements and she guided me through all the process. not only Ban is technically excellent as well as her staff but also she guided the best implantologists and orthodontists. I strongly recommend Ban Jamil and her services. regards Ricardo

Svar från Ban Jamil Tandvård

Appreciate all you kind word.. so happy to take care of you and you did so well through all the treatment. Thanks Ricardo 🌺

Salam A
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag rekommenderar Ban och hennes personal varmt då man får ett personligt och trevligt bemötande. Mycket professionell och vänlig personal. Hon bryr sig verkligen om sina kunder. Proffsigt behandling.

Stort tack Salam. Vi uppskattar förtroendet 🌺

Jan L
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Mycket bra och trevlig och lyssnar på vad man säger och respekterar det.

Tack bästa Jan.. uppskattar ert förtoende 🌺

Carina Ö

Proffsigt bemötande och behandling

Tack bästa Carina .. du är bäst 🌺

Lars D
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Snabbt och kunnigt bemötande. Bra rutin för kallelse och uppföljning.

Tack bästa Lars.. ni också är fantastiska vår patienter 🌺

Ilija V
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Ban is great, she always is helpful and really skilled as a dentist.

Thanks dear Ilija.. appreciate your words 🌺

Lennart L
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Trevlig och proffsig arbete, ban Jamil är en mycket bra tandläkare som vi kan rekommendera

Start tack bästa Lennart. Vi är så glada över att ta hand om er 🌺

Else-Marie P
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Bemött med vänlighet, proffesionellt, kände att jag var trygg. Hade helt vanliga förväntningar, Ban Jamil Tandvård levde mer än väl upp till dem. Fått två tandimplantat gjorda utan någon som helst tandläkarskräck, bara vanlig naturlig nevositet. Absolut ingen ångest.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Fina Else-Marie, stort tack för de ord. Ni är bäst hela familjen och vi uppskattar er och ert förtroende 🌺

Peter L
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag hade inte varit hos min tandläkare (numera Ban Jamil) på 13 år.. så jag blev något överraskad när det visade sig vara i ny regi. Mina tänder (6 av dom) visade sig vara i dåligt skick men trots att jag hade ca: 6 veckor ledigt innan jag skulle börja på ett nytt jobb lyckades mottagningen laga allting. Eftersom att jag var ledig så kunde jag komma till mottagningen med kort varsel så det blev totalt 5 besök. Det blev 1 lagning, 5 kronor, rengöring samt bettskena. Allting gjordes på kort tid utan komplikationer, jag är jättenöjd!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Vi tackar för förtroendet och för allt som vi gjorde tillsammans och lyckades med.. sitter och tittar på den enastående resultat som du fick och hur bra det blev.. du fixar det galant och vi är så glada för att ta hand om dig.

Pantelis P
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Mycket fint och trevlig miljö samt en professionell service från assistenten och tandläkaren Ban Jamil som jag litar helt på.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Pantelis för förtroendet. Vi uppskattar det!

Cristian B
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Bra, vänligt och proff tandläkarteamet

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Cristian.. vi uppskattar förtroendet som vi får. tack för de ord

Christer V
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Behåller Jamil som ansvarig för min tandvård

Tack bästa Christer för förtroendet

Pierre G
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Professionell och mycket trevligt bemötande. Jag byter aldrig tandläkare. Tar även hand om min dotter på ett mycket fint vis.

Tack fina Pierre. Vi uppskattar er stort

Björn H
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Kompetent personal som utför en perfekt behandling som jag verkligen kan rekommendera

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack vår bästa Björn för de ord. Vi uppskattar er.

Roger C
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Ban och hennes personal rekommenderas varmt då man får ett personligt och trevligt bemötande och tandvård av högsta klass. Hon bryr sig verkligen om att sina kunder får högsta omvårdnad.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack vår finast Roger för förtroendet. Vi är så glada för att ta hand om dig.

Britt Z
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Ett varmt välkomnande av kunnig tandläkare o hygenisk med modern utrustning o välkomnande väntrum

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack fina Britt för fötroendet!

Jan P
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Mycket professionell och vänlig personal. Man blir alltid vänligt bemött och får lättfattlig och pedagogisk information av tandläkaren. Toppfräsch praktik.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack för det fina svaret, käraste Janne!

Jesper M
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag uppskattar verkligen Ban och hennes medarbetares energi, engagemang och värme. Inte helt vanligt från en tandläkare. Det är nästan till och med kul att gå till tandläkaren numera!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Vi älskar också när du kommer till oss, finaste Jesper!

Bo S
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Skitbra! Seriös och noggrann med glimten i ögat!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Bo för de ord.. vi uppskattar förtroendet

Inger Ö
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Fick snabbt en tid för mitt akuta problem och blev av med mitt besvär. Tack.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Inger för att vi får ta hand om dig

Bengt G
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag blev väldigt vänligt och bra bemött av Ban Jamil Tandvård! Ban Jamil levde upp till alla mina förväntningar! Jag fick Tandvård och Ban Jamil är en väldigt trevlig, duktig, kunnig, intelligent och mänsklig tandläkaren!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack vår bästa Bengt för förtroendet och för att vi får ta hand om dig. Du är otrolig duktig och tålmodig

Erika U
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Min tandläkare Ban är super trevlig och hos henne känner jag mig trygg. Ban är väldigt proffsig , har bara gott att säga . Ban och hennes team får 1000 stjärnor om det fanans att dela ut. Rekommenderar Ban Jamil starkt

Tack bästa Erika, vi uppskattar er ❤️

Carolin L
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Att komma in i Bans mottagning så blir det ett lugn. Det är familjärt och hemtrevligt. Jag blir alltid välkomnad och känner mig alltid omhändertagen. Som tandläkare är hon professionell och riktigt duktig. Ser alltid till att göra det bästa för patienten. Som människa är hon varm och rolig.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Stort tack fina Carolin.. vi alltid har det trevligt vid dina besök ❤️

Katarina H
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Väldigt trevlig tandläkarmottagning. Det känns hemtrevligt rent och snyggt men framförallt känner jag mig lugn och trygg under behandling. Rekommenderar alla jag känner eller möter att besöka Ban Jamil Tandvård

Stort tack vår bästa Katarina för ert fortrående. Vi uppskattar er 🌺

Lillian F
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag blir alltid bemött på ett trevligt sätt som får mig på bra humör. Jag trodde det skulle vara en helt vanlig klinik första gången jag gick dit, men det var helt fantastiskt. Kliniken är så skön, när jag går dit för undersökning så känns det verkligen inte som att jag går till tandläkaren. Jag känner mig väldigt trygg hos Ban Jamil tandvård Jag brukar oftast gå till Ban Jamil tandvård för en undersökning eller pågrund av min tandställning. Jag är väldigt vårdrädd men jag känner mig trygg och säker i Bans händer och i Erikas.

Svar från Ban Jamil Tandvård

Vi är så glada för att ta hand om dig och för du känner dig trygg hos oss ❤️

Milad N
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Det var den bästa behandlingen och den bästa vården

Tack bästa Milad, vi uppskattar det 🌺

Håkan B
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Bästa tandläkarmottagningen jag varit på Man känner sig alltid välkommen Å dom ordnar dina problem med bravur Mina nya tänder funkar kanon Så stort tack 🥰

Tack själv bästa Håkan. Vi uppskattar dig också 🌺

Fadi S
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag blir alltid bemött med glädje och energi. Alltid roligt att vara där och bäst av allt väldigt duktiga och professionella arbetare. Allt går snabbt och smidigt med massa skoj och roligt. Jag har varit där på flera besök för olika behandlingar och det gick underbart! Denna klinik rekommenderas starkt!

Svar från Ban Jamil Tandvård

Tack bästa Fadi och vi är så glada för att ta hand om er 🌺

Shwan M
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Proffsigt tandläkare och personal, mycket bra och trevligt bemötandet. Väldigt nöjd med allt.

Tack bästa Shwan, vi uppskattar er också 🌺

Thg V
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Trevlig personal och bra service +++++

Svar från Ban Jamil Tandvård

Stort tack för de trevliga ord 🌺

Alicia H
Skrev om Ban Jamil Tandvård

Jag blir alltid vänligt bemött när jag kommer dit och vi småpratar och skrattar tillsammans vilket är så himla skönt för mig som tidigare varit livrädd för tandläkaren. Just nu har jag precis också startat min resa med tandställning och jag kan inte vara nöjdare med den hjälpen jag har fått från Ban och hennes team. Ban har till och med ringt mig efter sin arbetstid en gång så jag kunde ge mitt godkännande samt få lite information om min tandställnings plan. Detta är bara är ett bevis på deras engagemang till sina...

Svar från Ban Jamil Tandvård

Så glada är vi för fortråendet och allt kärlek. Vi är så glada för att vi tar hand om er ❤️