Bar Sergio Graci Italia AB

Läs vad 2 kunder tycker om Bar Sergio Graci Italia AB

• Qpaqex

2011-02-22

Qpaqex skrev om Bar Sergio Graci Italia AB
    Fast det är kallt ute när jag skriver detta, så dagdrömmer jag om en varm sommardag och malmös godaste glass. Ja, den finner man här!

Räkna med köer en solig dag. Fast det är det värt. Man kan inte säga annat än att det är svårt att finna bättre glass utan flera timmars resande. Så här hittar ni mig på sommaren. Sen så skall det så klart vara i bägare jag köper min glass!

Priserna är ok med tanke på vilken underbar glass vi talar om. Det är en hemlighet för många, men jag kan inte hålla det här guldkornet hemligt! Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Ami H

2008-02-03

Ami H skrev om Bar Sergio Graci Italia AB
    Malmös godaste glass! Malmös godaste kaffe! Malmös trevligaste personal! Malmös vackraste utsikt!
    En familjär känsla där omsorgen, snacket och maten känns äkta och italienskt. Här njuter man lika mycket under vinpinande januaridagar som soldallrande julieftermiddagar. Hade det funnits fler än fem`"ploppar" hade jag inte en sekund tvekat på att ge ännu fler.
    Detta är tillsammans med den underbara miljön på BO 01 och Turning Torso ytterligare en av Malmös "sju underverk" Läs mer