Bar Normal

Bar Normal

Ring 073-510 62 23 barnormal.se
4.5

Mat. Sprit. Kaffe. Finns! Välkommen! Vi på Bar Normal är proffs på sallader, rå-mat, deli och grillade smörgåsar. Och dryck, såklart. Hit är du välkommen för att ta ett glas, eller fem. Oavsett vilket så är livet riktigt gott och härligt här. Vi har allt från mindre till större maträtter, mackor, chark, ost och sötsaker. Bar...

58 omdömen om Bar Normal

Rut N
Skrev om Bar Normal

Jag bokade bord via nätet, men då vi blev lite sena till bokningen ringde jag i förväg. Bar Normal gav mig ett trevligt bemötande och rådde oss att inte stressa dit. Baren var ett av de första förslagen på ställen att gå till för middag en fredag i Göteborg. Baren såg cool och mysig ut med härlig atmosfär, men vi hade inte så höga förväntningar på maten. När vi väl kom dit var personalen supergoa, vi fick i lugn och ro vänta in den sista i sällskapet tills vi skulle beställa. Servitören var väldigt behjälplig och rådde oss...

Anna P
Skrev om Bar Normal

Trevlig och uppmärksam personal. Väldigt god och prisvärd mat. Perfekt lokal för skönt och avslappnat häng. Bra atmosfär.

Nicole B
Skrev om Bar Normal

Trevlig personal och bra mat! Kan tänka mig gå dit igen!

Hanneke S
Skrev om Bar Normal

Trevlig miljö men lite väl ”grabbig” framtoning hos den manliga skäggprydda personalen. En känsla av experten som rekommenderar ”tanten” en bra IPA. Inte riktigt min grej. Det fanns vegetarisk mat vilket jag uppskattade. Tyvärr var flertalet rotsaker överkokta även om smakerna var bra. Saknade kanske lite ”finess”. Om jag skall vara ärlig hade jag förväntat mig mer - men andra sidan har jag alltid förväntningar dit jag går och jämför med andra ställen då vi under perioder går ut en del och äter. Långt hopp i betygssättningen...

Ann-charlotte M

Service var informell, godhjärtad och mycket uppskattad. Maten var fantasifull men den sydostasiatiska touchen lika ’ihopblandad’ som vanligt. Rekommendation om turordning att äta kött före fisk var korrekt. Vinutbud begränsat men spännande. Musik inledningsvis sublim ( Totta Näslund - dessutom vinyl) Kvaliteten på musiken dalade i den takt restaurangen fylldes på. Sannolikt anpassades musiken efter de allt yngre gästerna. Sammanfattning: Utmärkt.

Oskar H
Skrev om Bar Normal

För hög ljudnivå, ok mat och service.

Oscar L
Skrev om Bar Normal

Mycket bra bemötande av personalen och trevlig lokal.

Margareta S
Skrev om Bar Normal

Toppenbra ställe! Blev varmt välkomnade direkt när vi steg innanför dörren, fick frågan om vi ville starta med varsitt glas cava o det ville vi givetvis! Samma varma, trevliga, sympatiska omtande följde oss igenom hela besöket. Dessutom urmysig o hemtrevlig miljö o fantastiskt god mat gjorde att upplevelsen får högsta betyg! Det enda negativa var den relativt höga musiken som i kombination med fullsatt matsal gjorde att ljudnivån blev aningen ansträngd o svårt föra ett samtal. Kommer definitivt gå hit flera gånger!

Johanna R
Skrev om Bar Normal

Trevligt ställe med lagom mycket folk och trevlig personal. Passar både vardag och chill helg

Nathalie G
Skrev om Bar Normal

bemötandet va trevligt och maten var jätte god, dom borde utvidga de veganska på menyn till en rätt till, supergott!

Ulla B
Skrev om Bar Normal

Ett fantastiskt trevligt ställe. God mat, bra musik och underbar personal. Går gärna dit igen och igen.

Kristian S
Skrev om Bar Normal

Otroligt mysigt ställe. Grym personal som med trevligt bemötande. Kul att de serverar få enkla rätter men som smakade väldigt gott i en bra prisklass

Björn L
Skrev om Bar Normal

I min mening Göteborgs bästa helhetsupplevelse. Personalen är service minded uti fingerspetsarna och maten de komponerat ihop är ett urval maträtter som de själva tycker är goda. Och de har bra smak för maten är utomordentligt bra! Funkar lika bra som ölhäng med kompisgänget som det gör på dejten eller med familjen. Ett perfekt ställe att avsluta veckan på tycker jag! Heja Normal!

Katja S
Skrev om Bar Normal

Åt middag, det var gott och mysigt, supertrevlig personal. Inget att klaga på

Zahraa M
Skrev om Bar Normal

Mkt trevlig personal. Jag tog rätten med nötter och nudlar vilket va ok, det som slog mig var att den var äckligt söt.

Robin C
Skrev om Bar Normal

Bemötandet är helt fantastiskt och service under kvällen är underbar. Trevlig lokal och himmelsk mat!

Andreas A
Skrev om Bar Normal

God mat och trevlig personlig service.

Hans H
Skrev om Bar Normal

Avspänt och mycket trevligt. God mat. Personalen mycket social på ett okonstlat sätt. Jag är mycket nöjd med besöket och rekommenderar det till vänner.

Per L
Skrev om Bar Normal

Härlig stämning, bra service och otroligt goda mackor!!

Izabella K
Skrev om Bar Normal

Trevligt bemötande,skön stämning. Maten ok, osttallriken mycket liten, ej prisvärd.

Hanna N
Skrev om Bar Normal

Bra, men långsam service. Kyparen glömde bort oss flera gånger.

Dennis L
Skrev om Bar Normal

Tyvärr var jag tvungen att ställa in detta besök , men hoppas att få återkomma. MVH

Peter G
Skrev om Bar Normal

Trevligt besök på trendig krog, gillade bemötandet och atmosfären. Maten var också bra

Richard F
Skrev om Bar Normal

Linnestadens absolkut mysigaste häng, underbar mat med varm och hemtrevlig inredning. Sjukt trevlig och kunnig personal. En riktigt pärla!

Axel A
Skrev om Bar Normal

Bar normal är livets ställe! Skön personal och mycket god dryck🤘🏿🤘🏿🤘🏿

Herman K
Skrev om Bar Normal

Fantastiskt på alla sätt och vis.

Gustav H

Helt fantastiskt! Världens bästa ställe ❤️

Peter L
Skrev om Bar Normal

Bästaste bästa, maten är som tagen ur en saga

Cecilia B
Skrev om Bar Normal

Bästa restaurangen i Linné! Grym mat och skön stämning!

Philip A
Skrev om Bar Normal

Overkligt bra. På gränsen till religiös upplevelse. Fantastiskt!

Gustav M
Skrev om Bar Normal

Göteborgs i särklass bästa restaurang/bar.

Jonathan K
Skrev om Bar Normal

Strålande härlig och trevlig personal och väldigt god atmosfär!

Lisa J

En av de bättre barerna i Göteborg! Stämningen, personalen och maten är 10/10

Ander D
Skrev om Bar Normal

Riktigt bra mat och trevligt häng! Trevlig personal och bra musik gör att man gärna suger fast här!

Axel K
Skrev om Bar Normal

Bästa på länge! Avocado, avocado, avocado!! Han den store var lite otrevlig, annars bland de bättre upplevelserna jag haft!

Douglas E gillar detta
Jacob R
Skrev om Bar Normal

Personalen är ett riktigt gott gäng, känns som att vara hemma hos någon. Stenkoll på beställningar, snabb service och löser lätt specialbeställningar på mat vid allergier etc. Enkel meny, men riktigt bra sådan. Bästa krogen i Linnéstaden.

Zacharias H
Skrev om Bar Normal

Känns precis som att komma hem, om ens hem består av trevlig personal, kall öl och grymt god mat!

Ali M
Skrev om Bar Normal

Avslappnad miljö, förvånansvärt god mat och trevlig personal!

Felix S
Skrev om Bar Normal

Bar normal är en familjär och underbar restaurang där personalen bjuder på sig själva och exekuterar såväl mat som dryck med hög kvalitet.

Niklas S
Skrev om Bar Normal

Maten i magen och drycken i strupen gör sig gott i denna rofyllda och välkommnande atmosfär. Bra musik spelas i högtalarna och personalen är utomordentligt trevlig! Fullkomligt normalt

Oscar K
Skrev om Bar Normal

En av Göteborgs bästa restauranger, grymt mat men finns även möjlighet att bara ta ett glas med goda vänner och chilla Samt lyssna på bra musik!

Oscar L
Skrev om Bar Normal

En väldigt mysig, trevlig & bra resturang/bar! Alltid fantastiskt bemötande, bra service & väl utvalda råvaror Skulle starkt rekommendera vänner & bekanta att gå till Bar Normal!

Andreas P
Skrev om Bar Normal

Finns inget bättre vardagsrum i hela Göteborg!

Camilla A
Skrev om Bar Normal

En härlig upplevelse på många plan. Service, mat, musik, atmosfär - allt utsökt! Litet minus för små portioner. Längtar till nästa Bar Normal häng. Vi ses!

Monica J
Skrev om Bar Normal

Enkel och trevlig stämning och miljö

Gunilla A
Skrev om Bar Normal

Mycket trevligt,god mat o mysig stämning med bra service. Går gärna dit igen.

Björn E
Skrev om Bar Normal

Supergod mat, goa gubbar, skön atmosfär

Maria O
Skrev om Bar Normal

Trevligt bemötande när vi kom och bra servis från servitör! God mat

Annette A
Skrev om Bar Normal

Kliver in genom dörren och blir bemött av ett gäng supersköna killar. Stället får mig att vilja flytta till stan och hänga där en stund efter jobbet.... ...varje dag God mat med normala portioner. Skönt med en meny utan burgare. Har ätit Mixad delibricka, Macka, vännerna åt Laxsashimi och Asiatisk sallad vilket också var superfräscht och gott. Fick bra rekommendationer på val av dryck till maten. Toppen av allt... Det spelades vinyl!

Anna T
Skrev om Bar Normal

Trevligt bemötande, härlig atmosfär. Tyvärr var inte maten lika god som den varit tidigare. Hoppas bara det var en dålig dag! Vi testar gärna på nytt.