Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Järfälla Barkarby Wellness Kiropraktik

Barkarby Wellness Kiropraktik

RÖNNVÄGEN 12, 175 64 Järfälla — Visa karta

Med en vision att hjälpa familjer och individer till ett rikare och hälsosammare liv på ett naturligt sätt har Farah som ambition att ryggrad och nervsystem ska vara i optimal form.
Tegnérgatan 37, 11161, STOCKHOLM
Idrottsskadespecialisterna City
Cesar O:
Jag gick till idrottsskadespecialisterna i förhoppning om att slippa behöva operera mitt skadade knä, efter ett halvt år kan jag idag röra p...

Kiropraktorer nära Barkarby Wellness Kiropraktik:

Indalsbacken 2, Vällingby
Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Läs mer ›
Johan B:
Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt utbildad - satte hela...

Tingsvägen 17, SOLLENTUNA
På Öhrns Naprapatmottagning tar vi hand om dig på ett professionellt sätt i alla... Läs mer ›
Majken G:
alltid lika trevligt bemötande här! Mycket bra!

Läs vad 14 kunder tycker om Barkarby Wellness Kiropraktik

• Gunnar  E
    Gunnar E skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Anki L - Efter år av smärta i nacke o armar, även magen som värkt en längre tid, o mänga läkar besök, rekommenderade min son ett besök hos wellnes kiropraktik. Lite skeptisk gick ja dit, o bara efter några behandlingar kändes jag som en ny människa. Värk i nacke o armar nästan helt borta. Har några behandlingar kvar, känner att energin kommer tillbaks. Tröttheten o ingen lust att göra nått är borta, o magverken likaså. Nu orkar ja ta tag i saker igen tack vare fantastiska Farah! Kan varmt rekommendera Wellnes Kiropraktik!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Trevlig och engagerad personal. Jag har köpt behandlingspaket wellnesskiropraktik. Startade med undersökning och genomgång. Har genomgått ca 10 behandlingar och märker bra effekt på min kropp.
    Mycket nöjd
  • Alexis L
    Alexis L skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Alltid väldigt bra bemötande av Barkaby Wellnes praktik. Förklarar och går igenom kroppen på ett sådant sätt jag inte hade någon aning om innan. Hur hela kroppen hör ihop med ryggrad och nerverna. Dessutom är behandlingen väldigt bra och metodisk, så man mår mycket bättre efter besöket.

Har både hjälpt mig och min mamma :)
  • Anita B
    Anita B skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Jättebra proffsigt bemötande. Barkaby Wellness har hjälpt båda mina barn på deras besvär på ett utmärkt sätt!
  • Bauer Elektriska AB
    Bauer Elektriska AB skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Efter en grundlig genomgång av besvär och tänkbara efter orsaker gällande min nacke som jag haft kraftiga problem med i 8 månader så har jag blivit otroligt mycket bättre och kan leva ett normalt liv med 70% mindre smärta än innan och det blir dessutom bättre hela tiden gång för gång!
    Kan varmt rekommendera Farah för hennes engagemang och proffsighet
    Med Vänlig Hälsning Robert Bauer / Bauer Elektriska AB
  • Reena C
    Reena C skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Över 6 månaders regelbunden kiropraktisk behandling har jag slutat att ta värktabletter nu, helt fantastiskt. Kiropraktor Farah är bäst!
  • Karl P
    Karl P skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Önskar lite mer dialog i besöken. En sak jag personligen önskar veta är vad kan det vara för problem förutom nerver, utveckling sedan första besöken m.m.

Första besöken var jättebra och pedagogiska. Jag förstår att schemat ofta är späckat men att inte tumma på den saken. Sista gångerna kändes det som hej, (Knäck) hej då.

Men i det stora hela, mycket nöjd.
    4/5.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Mycket bra bemötande och yrkeskunnig behandlare. Jag rekomenderar starkt Barkarby Wellness
  • Usman R
    Usman R skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Bästa kiropraktorn med mycket erfarenhet och alltid uppdaterad med de senaste kunskaperna från hela världen. Jag var utbränt från jobbet och tog en hel behandlings program, känner mig som en ny person. Rekommendera starkt att alltid tag en hel behandlings program och följer för bästa resultat.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Barkarby Wellness lokaler är välkomnande och rogivande och du får ett fint bemötande av Rina när du kommer dit. Farah har en fantastisk holistisk kunskap om hela kroppen. Hon hjälper mig att bygga upp min hälsa både fysiskt och mentalt. Förutom den kiropraktiska behandlingen hon ger mig och tips om stretch- och styrkeövningar att göra själv hemma, så får jag övningar för att hitta mitt inre lugn och och att bygga upp min förmåga att hantera en stressig vardag på ett bättre sätt.
    Jag tar även med mig mina barn till Barkarby Wellness. De händer ju att de ramlar när de är ute och leker och sportar och Farah har hjälpt dem med både stukade fötter och handleder och hon ger dem kontinuerlig behandling av ryggraden. Om fler förstod hur mycket problem en subluxation/förskjutning i ryggraden kan orsaka i kroppen när nervsystemet inte kan göra sitt jobb fullt ut så skulle så många fler gå regelbundet till en kiropraktor för att hålla kroppen och knoppen i balans. Jag rekommenderar starkt Farah och Barakarby Wellness.
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    För mig som driver eget företag kan det ofta bli stressig och då är det jätteskönt att jag har en bra kiropraktor som jag kan ringa till när jag behöver. Barkarby Wellness har dessutom en mer långsiktig förebyggande vård som har hjälpt mig att kunna hantera stress mycket bättre. Jag hade tidigare migrän 1-4 gånger i månaden, nu har jag inte haft migrän alls på tre månader, tack vare att jag regelbundet får förebyggande behandling på Barkarby Wellness. Kort och gott så står de för ett trevligt bemötande, mätbara resultat och flexibilitet.
  • Alice D
    Alice D skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Är supernöjd med Barkarby Welness och rekomenderar verkligen alla att prova. Jättefin bemötande och hjälpsam personal. Jag hade inte klarat de stressiga och mörka månaderna om jag inte hade gått hit. Farah har hjälpt mig komma i balans med min energi och har mått mycket bättre med rygg och nacke. Har diskbråk i både nacke och rygg och varje gång jag kommer till Barkarby Welness känner jag mig mycket mjukare i kroppen med mindre ont. Jag kommer att fortsätta med min behandling även när jag kommer att vara frisk eftersom man får väldigt bra tips om hur man kan minska sin stress, hur man ska tänka för att må bra.
  • Gunnel M
    Gunnel M skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Jag har blivit väldigt väl omhändertagen och hjälpt med mina krämpor på Barkarby Wellness. Jag sökte för hjälp mot yrsel, knäproblem, nackproblem, huvudvärk, ryggproblem och har fått behandling ett antal månader. Nu mår jag bra, vågar köra bil igen eftersom yrseln är borta, har börjat dansa igen och mår bättre över huvudtaget. Jag kan verkligen rekommendera Farah & Rina på
    2015-01-22 Barkarby Wellness Kiropraktik svarar Gunnel M
    Tack Gunnel, det är alltid trevligt att hjälpa dig!
  • Zeeshan R
    Zeeshan R skrev om Barkarby Wellness Kiropraktik
    Bästa behandling för rygg och huvudvärk smärtor!

RÖNNVÄGEN 12, 175 64 Järfälla