BARKLUNDA Flyttbolag AB

Välkommen till BARKLUNDA Flyttbolag!

När det är dags att flytta är det mycket som kan behöva planeras. Men vi på BARKLUNDA Flyttbolag tycker inte att din flytt ska behöva vara stressig. Du kan lugnt luta dig tillbaka så tar vi hand om din flytt på bästa sätt.

Vi kan hjälpa dig som privatperson att flytta såväl som att hjälpa företag att flytta hela kontor eller montera möbler.

Med över 15 års erfarenhet inom branschen tar våra professionella medarbetare hand om din flytt. Varmt välkommen till oss på BARKLUNDA Flyttbolag!

Läs vad 52 kunder tycker om BARKLUNDA Flyttbolag AB 2

• THERESE V
    2021-09-19
    Vi anlitade Barklunda för både packning och flytt. Allt gick hur smidigt som helst. De är superproffsiga, flexibla, snabba och trevliga att ha och göra med. Bra pris dessutom. Rekommenderar verkligen företaget.
    Tack för din fina recension av oss, Therese!
    Hoppas ni trivs i nya bostaden.
    2021-09-16
    Jag anlitade Barklunda flyttbolag för en bostadsflytt. Flytten utfördes snabbt och smidigt och professionellt. Jag kan varmt rekommendera flyttbolaget för bostadsflytt.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme, Per!
    Stort lycka till i nya boendet.
    2021-09-15
    Otroligt trevliga och effektiva killar!
    Tack för fint betyg och fina ord :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-14
    Mycket nöjda! Tack så mycket!
    Tack för betyget, Malin! Hoppas ni trivs bra i nya huset :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-13
    Trevlig bemötande och mycket snabb och tydlig kommunkation. Flytten gick otroligt smidigt. Väldigt prisvärt. Kan starkt rekommendera Barklunda Flyttbolag!
    Tack för ditt fina betyg och omdöme av oss, Anne-Marie! Hoppas ni trivs i nya bostaden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-09
    Trevligt bemötande och flytten gick snabbt och smidigt. Dessutom väldigt prisvärt jämfört med andra bolag som vi kontaktade. Barklunda rekommenderas starkt!
    Tack för toppbetyg Rafael! Hoppas du trivs i den nya staden :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-06
    Bästa flyttbolaget! Jättetrevliga personer och väldigt snaba och försiktiga.. rekommenderas varmt!
    Tack snälla Nikoleta! Detta tar vi stolt till oss. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-06
    Fantastiskt bemötande och flexibla! Vi är jättenöjda och väldigt tacksamma över allt de ställt upp med! Enbart ros och inget ris, kan verkligen bara säga gott.
    Tack för dina fina ord om oss, Nina! Det värmer :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-06
    Snabb och smidig flytt. Trevlig personal och prisvärt. Rekommenderas!
    Tack för att du tog dig tid att betygsätta oss, Johanna! Det uppskattas verkligen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
  • Filip M
    2021-09-05
    Mycket effektivt och professionellt.
    Tack för toppenbetyget, Filip! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-05
    Prisvärda och snabbba. Bra kommunikation under hela förloppet. Kunde även lösa nyckel överlämningen under helgen.
    Tack för fina ord om oss, Kristina! Hoppas ni har hunnit installera er i nya boendet :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-09-03
    Riktigt schysst och hjälpsam! Ett företag man känner att man kan lita på.
    Tack för jättefint betyg, Lovisa! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-08-31
    Snabb återkoppling efter offertförfrågan, vänligt bemötande i telefon, mycket bra service.bra pris och mycket bra jobb gjort.
    Flytttjänst
    Tack för din fina recension av oss, Thomas! Detta tar vi till oss med värme :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-08-29
    Jag är mycket nöjd med hur stylingen och transporten av möblerna utfördes och kan verkligen rekommendera Barklunda Flyttbolag.
    Tack för din recension och betyg Bo! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-08-29
    Barklunda flyttbolag tog hand om min flytt över förväntan! De var supertrevliga hela vägen från att de skickade ut offerten tills dess att det var dags för själva flytten.

När väl alla möbler skulle bäras ut valde jag att möta upp dem och fick då se hur snabba och försiktiga de faktiskt var med både möblerna och kartongerna. Jag kommer definitivt anlita dom nästa gång det är dags för mig att flytta igen. Det är värt varenda krona och även om det kostar en slant gav dom ett väldigt bra pris i jämförelse med övriga offerter jag tog del av.

Jag rekommendera Barklunda flytt till alla som ska flytta, låt dom sköta jobbet och bespara dig själv och dina vänners tid och ryggar.
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin recension, Camilla!
    Det tar vi verkligen till oss och hoppas på att få hjälpa dig igen med nästa flytt :)
    Hoppas du trivs i nya boendet.
    2021-08-26
    Vi fick hjälp av Barklunda i början av juni, med flytt av möbler mellan lägenheter inkl. tunghantering. Vi var vänligt bemötta från första kontakten, och Barklunda skötte själv all byråkrati med Skatteverket. De gjorde ett bättre jobb än vad jag skulle kunna önskat mig, trots att vi inte kunde närvara under själva flytten. Jag rekommenderar varmt deras tjänster!
    Tack för ditt fina betyg och recension, Leonardo!
    Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen i framtiden.
    2021-07-14
    Professionellt och väldigt trevligt bemötande. Allting funkar smidigt och vi kan varmt rekommendera de!
    Tack för toppbetyg, Michael! Det glädjer oss. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-07-14
    Supernöjd med flytten! Professionella och hjälpsamma. Gjorde det lilla extra som man inte förväntar sig.
    Tack Kristina! Detta värmer :) Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-07-11
    Barklunda flyttbolag rekommenderar jag till 100%. Trevligt bemötande från början och under hela flytten. Gjorde allt jag bad om. Flytten blev enkelt för mig. Kommer alltid anlita dom för framtida flyttningar. Prisvärt, trevliga, gör jobbet perfekt och kan inte annat än säga ett stort TACK!
    Tack för fantastiskt omdöme, Tina!
    Detta tar vi verkligen till oss. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen!
    2021-07-10
    Snabbt, vänligt, trevligt och så väl värt pengarna. När det blir dags igen kommer jag definitivt att anlita samma bolag.
    Stort tack för omdömet, Johan! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2021-07-10
    Har bara positivt att säga om Barklunda Flytt och kan rekommendera dem varmt. Från första kontakten fick vi ett trevligt och proffsigt bemötande och själva flytten gick väldigt smidigt. Priset var mycket bra och vi fick dessutom låna lådor utan extra kostnad. Högsta betyg.
    2021-07-05
    Lyckades styra upp en flytt av säng och kylskåp med bara 2 dagars varsel. Jätte trevliga och snabba! Rekommenderar varmt
    2021-07-01
    Väldigt tillmötesgående och kunnig hjälpsam personal!
    Fick hjälp med bla hämtning vid affären samt montering av nyinköpta möbler i samband med flytt. Alla mina önskemål löste de!

Bokade flytt med överenskommelse om hjälp med nedmontering av hyllor skåp mm samt montering i nya boendet. Allt skedde smidigt och enligt ö k och priset var dessutom rimligt.
    Kan verkligen på det varmaste rekommendera företaget !
    2021-06-03
    Skickade förfrågan till fler flyttfirmor. Fick första svaret från Barklund. Trevligt vänligt skrivet och snabbt svar och det gillar jag.
    Sedan vid samtal med Erik och Maria så blev så proffsigt och trevligt bemött och varma personer.
    Vi fick ändra datum för flytt och det var inga problem att lösa för dem. Det var en stor oro då man blev tvungen byta datum, men de fixade.
    De frågade om det gick komma kvällen innan och inga problem för oss förutom då vi ej hade boende en natt. De erbjöd oss då boka 1 hotellnatt. Så trevligt och generöst.
    Jag vill verkligen tipsa alla som funderar på flytta att sluta leta flyttfirma. Ring och boka Bästa Barklund direkt.
    2021-06-03
    Trevlig personal och bra service .
    Flytten gick mycket smidigt .
    Kan varmt rekommenderas.
    2021-05-30
    Erik och Ahmed var fantastiska att hjälpa till med flytten! Två lägenheter som skulle slås ihop vilket innebar massor av lådor och prylar. Trots att det dök upp hinder på vägen som att exempelvis hissen slutade fungera pga elavbrott var det aldrig några problem. Erik hade extra flyttlådor med vilket räddade många turer med småpaket. Det är svårt att få en flytt att kännas trevlig och obesvärande men Erik och Ahmed fick det att kännas bra och socialt hela vägen!
    2021-05-08
    Kunde hjälpa till med långflytt på kort varsel, trevligt bemötande bra pris och flyttarna va väldigt trevliga och effektiva.
    Kan stark rekommendera om ni vill ha en professionell flyttfirma
    2021-05-06
    Flytt av bohag. Punktliga och smidiga. Bra bemötande!
    2021-04-23
    Hyrde flytthjälp av två bohag när vi skulle byta lägenhet och de var väldigt hjälpsamma och duktiga. Inget att klaga på.
    2021-04-05
    Genom bekanta fick jag tips om Barklundas flyttfirma.
    Från första kontakten har jag varit mycket nöjd. Trevlig personal som svarade snabbt på mina frågor om allt från packning till själva flytten. Allt gick hur smidigt som helst och var mycket prisvärt. Vill varmt rekommendera Barklundas flyttfirma.
    2021-03-29
    Mycket snabba och trevliga svar vid förfrågningar och allmänt god ton överlag. Kunnig, noga och starkt tillmötesgående personal!
    2021-03-28
    När vi nyligen flyttade från vårt radhus på 135 kvm i Ekeby till en lägenhet på 110 kvm i Rickoberga Backe i Uppsala, valde vi att anlita Barklunda Flyttbolag AB.
    Det visade sig vara ett mycket bra val. Vi blev väl mottagna av trevlig personal, som efter hembesök, snabbt återkopplade med prisuppgift och utförlig information om flyttuppdraget.
    Allt har fungerat mycket bra med vår flytt. Erik och hans personal har vi upplevt som mycket proffsiga, säkra, snabba, flexibla och seriösa. Erik med team ordnade allt till det bästa för oss. Där fanns alltid ett leende, även vid de tyngsta lyften. Därför kan vi varmt rekommendera Barklunda Flyttbolag AB till er alla som nu går i "flyttankar".
    Marie-Louise & Christer
    2021-03-22
    Superproffsigt utfört arbete, från första kontakten till genomförd flytt!
  • Jeanette C
    2021-03-14
    En ”delad flytt”, dvs allt skulle inte med flyttlasset, lite krångligt tänkte jag men det var inga problem, gick perfekt! Sen var killarna hjälpsamma och supertrevlig! Kan varmt rekommendera Barklunda!
    2021-03-05
    Ett riktigt trevligt flyttföretag. Väldigt personligt och trevligt bemötande. De lånar ut flyttlådor vilket var till stor hjälp med packningen. Själva flytten gick väldigt smidigt och snabbare än vad jag trodde den skulle göra.
    2021-02-27
    Jätte bra service! Tack så mycket
    2021-02-11
    Jag flyttade från fjärde våningen, utan hiss, men det gick otroligt smidigt och snabbt ändå.
    Väldigt bra bemötande.
    De levererade allt material i god tid innan så att vi kunde packa i lugn och ro.
    Barklunda överträffade alla mina förväntningar, jag kunde inte varit nöjdare. Tack!
    2021-01-28
    Väldigt nöjd med flytten! Snabbt, effektivt och tillmötesgående bemötande. Helt felfritt, skulle definitivt rekommendera!
    2021-01-20
    Toppen hjälp! Snabba och professionella.
    2020-12-29
    Jättebra service och trevlig personal. Rekommenderas varmt!
    2020-12-29
    Jag betalade för att få mitt bohag flyttat från Uppsala till Gotland, och det hela gick snabbt och smärtfritt. Barklunda ordnade inflytt innan jul, helt enligt våra önskemål.

Helhetsintrycket är att Barklunda är professionella, lyhörda för sina kunders önskemål och trevliga att ha att göra med.
    2020-12-18
    Beställde flytthjälp m kort varsel och trots att jag ändrade datum för flytten några dagar innan flytt gick det att ordna. Supertrevliga o hjälpsamma killar hjälpte till m flytten. Är jättenöjd m Barklunds service o rekommenderar dem m glädje :-)
    2020-12-10
    Utmärkt, frågar mycket gärna om hjälp igen.
    2020-12-10
    Vi är så glada att vi valde Barklunda flyttbolag, allt var över förväntan! Kan verkligen rekommendera att anlita dom, vi är super nöjda!
    2020-12-07
    Vi valde Barklunda som vårt flyttföretag. Vi fick en effektiv och vänlig service redan från första kontakten till slutet av flytten. De tog väl hand om våra artiklar och levererade på deras promis både i tid och pris.
    2020-12-03
    Jag bokad en flytt med Barklunda Flyttbolag. De utförde uppdraget snabbt och smidigt. De var lätta att kommunicera med och jag är väldigt nöjd. Det var även ett bra pris. Rekommenderas!
    2020-11-25
    Vi anlitade Barklunda för en flytt från Tierp till Gävle. Flytten gick väldigt smidigt och vi är supernöjda!
    Vad roligt att höra, Jonas!
    Hoppas vi får hjälpa er igen :)
    2020-11-24
    Snabba , proffsiga och prisvärda ! Stort + för familjekänsa i företaget
    Tack för toppbetyget, Mattias! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2020-11-21
    Flytt när det går som smidigast & Bäst.
    Kan varmt rekommendera.
    Tack för din fina rekommendation, Roger!
    Hoppas vi får hjälpa er igen i framtiden.
    2020-11-21
    Dom hjälpte oss att flytta, allt gick fort och smidigt.
    Trevlig personal.
    Tack för ditt fantastiska betyg, Malin!
    Det värmer :)