BARKLUNDA Flyttbolag AB

Välkommen till BARKLUNDA Flyttbolag!

När det är dags att flytta är det mycket som kan behöva planeras. Men vi på BARKLUNDA Flyttbolag tycker inte att din flytt ska behöva vara stressig. Du kan lugnt luta dig tillbaka så tar vi hand om din flytt på bästa sätt.

Vi kan hjälpa dig som privatperson att flytta såväl som att hjälpa företag att flytta hela kontor eller montera möbler.

Med över 15 års erfarenhet inom branschen tar våra professionella medarbetare hand om din flytt. Varmt välkommen till oss på BARKLUNDA Flyttbolag!

Läs vad 129 kunder tycker om BARKLUNDA Flyttbolag AB 2

2022-09-19 Verifierad kund
    Ett flyttbolag jag verkligen kan rekommendera. Noggrannhet i rätt tid med aktsamhet om vårt möblemang och övrigt. Smidigt med lånade flyttkartonger vilket ingick i offert.
    Det absolut bästa flyttbolag jag genom åren anlitat.
    Deras bemötande tillhör det bästa man kan få!
    2022-09-13 Verifierad kund
    Bra kommunikation. Överenskommelser infriades.
    Tack för toppbetyget, Lotta! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet från Barklunda Flyttbolag. Maria var alltid tillmötesgående vid min kontakt med henne. Flyttkarlarna jobbade hårt med att bära upp allt mitt bohag denna dag, få hissen råkade vara ur funktion. Jag rekommenderar varmt Barklunda Flyttbolag.
    Stort tack för ditt fina betyg, Ann-Katrin! Det värmer :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-09-08 Spontant omdöme
    Vi flyttade från en lägenhet i Uppsala till hus i Storvreta med hjälp av Barklunda Flyttbolag. De gjorde ett utmärkt jobb, var trevliga, hjälpsamma och professionella. Kommunikationen via mejl innan och via munnen (på svenska) på flyttdagen fungerade klockrent.

Skulle rekommendera dem alla dagar i veckan!
    Tack för din fina rekommendation av oss, Markus!
    Hoppas ni trivs bra i nya bostaden!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och funkade som uppgjort
    Tack för toppbetyget, Thord! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra service och snabb återkoppling!
    TACK :)
    Hoppas vi får chansen att hjälpa ert företag igen!
    2022-08-21 Verifierad kund
    Trevligt och positivt bemötande i alla led. Allt vi oroat oss för blev snabbt problem som kunde lösas. Vi hade ingen rutin på flyttning så vi var lite spända att allt kunde packas med under en dag vilket det gjordes med marginal. Avlastningen gick smidigt med några lokala kollegor på plats. Fin stämning och mycket servicekänsla rakt igenom. Vi kan rekommendera företaget utan minsta tvekan!
    Tack snälla Leif för att ni tog er tid att skriva ett så fint omdöme om oss, det värmer!
    Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Mycket nöjda med allt från bemötande till utförande
    Tack för fint betyg, Anna! Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen ;) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-08-15 Verifierad kund
    Glada, lösningsorienterade människor. Jättebra att ha att göra med.
    Tack för toppbetyget, Maria!
    Hoppas ni trivs bra i nya bostaden.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Fenomenalt trevliga och pålitliga. Man blir nästan sugen på att flytta igen!
    Flytten gick från Gamla stan i Stockholm till Gotland, ganska komplicerat, men Barklunda löste allting briljant"
    Stort tack!
    Tack för fina ord, Håkan! Det värmer :)
    Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen.
    Hoppas ni får en fortsatt fin sommar!
    2022-07-31 Verifierad kund
    Inga problem, de kom, flyttade mitt bohag, inget gick sönder, de var trevliga, fick låna flyttkartonger, allt till ett bra pris.
    Tack för att du tod dig tid att betygsätta oss!
    Stort lycka till i nya bostaden.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Flytthjälp. Otroligt bra och trevligt bemötande både vid bokning och vid själva flytten. Kan varmt rekommenderas.
    Tack för ditt fina betyg, Eva! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-07-29 Verifierad kund
    Med kort varsel löste Barklunda en flytt från Stockholm till Gotland. Trevligt bemötande och proffsig hjälp.
    Rekommenderar dem varmt.
    Tack för toppbetyget, Bengt!
    Hoppas ni får en fortsatt fin sommar på Gotland :)
    2022-07-17 Verifierad kund
    Glad och trevlig ägare (kvinna). Bra att jag i detalj fick beskriva vad som skulle göras. Flyttgängets ledare var jätte bra.
    Det handlade om flytt från Uppsala till Ängskär i Hållnäs.
    Tack snälla Erja för fina ord, det värmer!
    Hoppas du får en fin sommar på nya orten.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Mycket bra service , nöjd o belåten och kommer varmt rekommendera andra 👍
    Tack för fint beröm!
    Önskar dig en skön sommar.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Punktliga, snabba, trevliga, bara säga vart du vill ha grejerna så bärs dom dit
    Tack för toppbetyget, Robin!
    Hoppas du trivs bra i nya bostaden.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jag köpte flyttning på 22 mil. Jag blev bra bemött före flytten både via mail och telefon. På flyttdagen hade firman bokat till fel adress men de löste det mycket bra. Två män kom och bar in allt snabbt. Ordentligt gjort och trevliga personer. Ingenting verkar ha gått sönder eller blivit skadat. Vi är mycket nöjda.
    Tack Tina för att du tog dig tid att skriva en sånt fint omdöme av oss!
    Hoppas du får en skön sommar på nya orten :)
    2022-07-09 Verifierad kund
    Trots kort varsel toppen service 👍
    Tack snälla för fint betyg!
    Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Färja Nynäshamn-Visby inte bokad, så omplanering i sista minuten. Ledde till att jag inte var på plats när flyttlasset lossades, flyttkartongerna lämnades i "oordning" trots att de var väl uppmärkta. Överenskommelse om kompensation hölls inte.
    Oproffsigt genomförd flytt och tråkigt bemötande, jämfört med den hjälp och det bemötande jag tidigare fått från andra flyttfirmor./Ann Cathrine Pettersson
    Hej Ann-Cathrine!
    Vi är väldigt ledsna över att du upplever att vår service inte nådde upp till dina förväntningar och det är alltid tråkigt när meningsskiljaktigheter uppstår kring vad som var överenskommet.

Vi önskar dig stort lycka till på Gotland
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastiskt trevligt bemötande och skickligt genomförd flytt utan stress. Jag hade läst många fina recensioner på webben om företaget före, och kan bara hålla med. Flytten från norra till södra Uppsala flöt över förväntan bra. Allt packades in noggrant och placerades ut på ett sätt som gjorde det lätt att packa upp kartongerna i skåp och lådor. Personalen var kompetent och hjälpte till att lösa oklarheter som dök upp under flyttdagen, och det var en fin bonus att kunna låna extra flyttkartonger. Kan varmt rekommendera dem!
    Tack snälla för din fantastiska rekommendation av oss, Kristina!
    Hoppas du trivs bra i nya bostaden och trevlig sommar!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Utmärkt service och trevligt bemötande. Proffsigt 😀
    Tack för toppbetyg, Lena!
    Hoppas du får en fin sommar i nya bostaden.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Smidig och enkel flytthhälp! Bra bemötande och enkla att få tag på
    Tack Therése! Hoppas ni trivs bra och har börjat komma iordning i huset :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    Inte billigast
    Inte dyrast
    men
    Bästa flytten
    TACK Helena! Hoppas vi får chansen att flytta dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag bokade Barklunda flyttbolag för hjälp med att flytta mina flyttkartonger mm från den gamla lägenheten till den nya. Flyttmännen var superbra, effektiva, snabba, starka, men också ordningssamma och försiktiga om våra saker utöver att de var trevliga också. Det gick jättesnabbt i flytten, var så otroligt värt att boka flytthjälp. Även kontaktpersonerna på telefon var jättetrevliga och hjälpsamma med olika frågor osv. Jag är supernöjd med allt och rekommenderar verkligen det här företaget!
    Tack för din jätte fina recension av oss, Haddis! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-05-28 Verifierad kund
    Glada trevliga i extremt hjälpsamma
    Köpte tjänst för flytt av bohag
    Tack för fina ord, Marie! Det slukar vi med hull och hår ;)
    Hoppas du trivs bra i nya hemmet!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Väldigt effektiva och bra service i all kontakt! Kommer anlita dem igen vid framtida flytt.
    Tack för toppbetyget, Henrik! Hoppas vi får chansen att hjälpa er även i framtiden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    Så oerhört professionella, vänliga och varsamma. Vi hade inte kunnat vara nöjdare!
    Tack Tamineh! Det tar vi till oss :) Hoppas ni trivs bra i nya hemmet! BARKLUNDA Flyttbolag AB
  • Ann S
    skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jag blev bra bemöt att av företaget dom hjälpte mej med en flytt
    Tack för att du tog dig tid att sätta betyg på oss! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    Flyttade två mycket tunga pianon upp respektive ner från fjärde våningen. Barklunda flytt gjorde flytten på bästa sätt!
    Tack för fina ord, Anders! Hoppas vi få chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-05-04 Verifierad kund
    Enkla att få tag i. Svarade snabbt. Trevliga och tillmötesgående både före och under flytten. Snabba och utan något strul.
    Perfekt helt enkelt :-] / Nina flytt inom Uppsala
    Tack för ditt fina omdöme av oss, Nina!
    Hoppas du trivs bra i nya bostaden
    2022-04-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och kanonservice från start till mål.
    Tack, Johan! Det tar vi verkligen till oss. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-04-22 Spontant omdöme
    Professionella, trevliga och noggranna! Rekommenderar varmt vid flytt!
    Tack för din fantastiska rekommendation, Anna! Det gav oss en bra start på helgen :)
    Hoppas ni trivs i nya bostaden.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Proffsigt och effektivt bemötande! Dessutom jättetrevliga! Vi skulle absolut anlita dem igen.
    Tack snälla för fina ord! Det tar vi till oss :)
    Stort lycka till på Medelhavet!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Positivt överraskad !! Proffsiga , trevliga o snabba killar . Kan inte klaga på någonting . Utförde flytten på ett snabbt och smidigt sätt till ett rimligt pris . Kommer absolut att rekommendera BARKLUNDA Flyttbolag !

MVH/ Anders Bylund
    Tack för toppbetyg, Anders! Stort lycka till i nya bostaden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-04-18 Verifierad kund
    Bra kommunikation och flytten gick snabbt och smidigt. Jättetrevliga personer.
    Tack för att du tog dig tid att skriva om oss! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-03-21 Verifierad kund
    Supersmidigt, bra kontakt samt väldigt prisvärt. Kommer använda mig av dom igen nästa gång jag flyttar
    Jätte kul att höra, Tommy! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-03-08 Verifierad kund
    Alltigenom perfekt!

Vi anlitade Barklunda för att få hjälp med ett första flyttlass från Stockholm till Uppsala. Som 70-åringar ville vi genomföra vår flytt utan stress och tyckte att beskrivningen på företagets hemsida såg lovande ut. Vi anlitade firman på timpenning just för att både vi och de skulle kunna jobba utan onödig tidspress. Vi bokade även in monteringshjälp dagen därpå.

Lastning, lossning och uppbärning till lägenheten fungerade mycket smidigt. Likaså monteringen av några nyinköpta möbler dagen därpå. Extra plus för bortfraktning av förpackningsmaterial!

Vi möttes genomgående av proffsigt engagemang, effektivitet, flexibilitet, energi, hjälpsamhet, vänlighet. En alltigenom positiv erfarenhet, där vi även hann med trevliga samtal! Vi kommer givetvis att anlita Barklunda när det om några veckor blir dags för vårt andra och sista flyttlass till Uppsala! (Suveränt system med lånekartonger!)
    Tack för din fantastiska recension av oss, Rolf! Det värmer i företagarhjärtat. Vi ser jätte mycket fram emot nästa flytt :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-03-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och service och genomförande av flytten.
    Tack snälla för att du tog dig tid att sätta betyg på oss, Robert! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-03-06 Verifierad kund
    Bra flyttbolag. Flyttade snabbt och smidigt utomlands.
    Tack för toppbetyget, Jes! Hoppas ni trivs bra i nya hemlandet :) BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-03-05 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Barklunda Flyttbolag från start.
    Mycket vänligt bemötande i telefonen, då jag med kort
    varsel fick stor hjälp med att lyfta ner en tung ekmöbel
    från 3 trappor utan hiss av två starka killar en söndag morgon!
    Proffsigt varsamt lugnt rekommenderar varmt denna firma.
    Lisa Gulliksson Karlsrogatan
    Hej Lisa! Tack för dina fina ord, det värmer :)
    Det är bara att höra av dig nästa gång du behöver hjälp!
    2022-02-24 Verifierad kund
    Helt fantastiska. Hade aldrig klarat flytten utan deras hjälp! Så otroligt trevliga och lättsamma att samarbeta med.

TACK!
    Tack, nu gjorde du vår måndag :) Hoppas ni trivs i nya bostaden! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-02-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött, lyhörda.
    Allt gick smidigt och snabbt.
    Omtänksamma.
    Kan verkligen rekommendera gänget!
    Tack, vad kul att höra! Hoppas vi får chansen at hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-02-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidigt hela vägen. Flytten gick som på räls!
    Vad roligt att ni var så nöjda med oss! Hoppas vi får chansen att hjälpa er igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-29 Verifierad kund
    Superbra service och väl genomförd flytt med genomgående mycket trevlig personal!
    Kan varmt rekommendera Barklunda!
    Tack för toppbetyget, Angelica! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-26 Verifierad kund
    Vi flyttade från villa och stort förråd till villa. Mycket nöjd med snabb offert och trevligt bemötande både på mail, telefon och vid flytten. Toppen att få låna flyttkartonger. Kan varmt rekommendera Barklunda!
    Tack för att du tod dig tid att skriva så fina ord om oss, Jin! Hoppas ni trivs bra i huset! BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande av alla inblandade. Lätta att kontakta. Snabbt och smidigt som det bara går. Wow!!
    Tack för ditt fina betyg, Linda! Hoppas ni trivs bra i nya bostaden. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    1) Utmärkt, mycket trevligt

2) Över mina förväntningar

3) Vi fick hjälp med att tömma vår släktings rum på Myrbergska gården. Allt ordnades lugnt och smidigt utan att de boende blev störda och vi blev i god tid varskodda när ni skulle komma så att vi kunde möta upp vid hemmet.
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fint omdöme om oss, Görel! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig personal vid bokning och på flyttdagen. Proffsigt över lag! Mycket nöjd och kan varmt rekommendera.
    Tack för toppenbetyget, Helena! BARKLUNDA Flyttbolag AB
  • Sanna K
    skrev om BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-12 Verifierad kund
    Fick hjälp med pianoflytt. Är supernöjda över både tjänsten och servicen. Tack snälla!
    Tack för din rekommendation av oss! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen. BARKLUNDA Flyttbolag AB
    2022-01-08 Verifierad kund
    Ytterst proffsig hjälp vid byte av lägenhet. De jag byte med anväde samma flyttfirma.
    Jag fick hjälp med nedpackning dagen innan flytt.
    Utflytt från gamla lägenheten och inflytt i nya skedde utan några som helst problem.
    Jag rekommenderade de jag skulle byta med att använda Barklunda och skulle rekommendera dem igen.
    Hej Anders! Trevligt att höra :) Hoppas vi får chansen att hjälpa dig även i framtiden! BARKLUNDA Flyttbolag AB