Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Södermalm Beauty Clinic by sisters

Beauty Clinic by sisters

Bergsunds strand 40, 117 38 Stockholm — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Beauty Clinic by sisters

• Jana E
    Jana E skrev om Beauty Clinic by sisters
    Kontakten innan var katastrof. Svåra att få tag på och allmänt pantade i sms.
    Personen som utförde behandlingen saknade kunskap om de olika kemikalierna, hade noll känsla för hur man behandlar kunder, skuldbelade mig för tex att mina ögon twitchade och vattnades.
    Behandlaren gav ett ointresserat och inkompetent intryck.

Spelar ingen roll om resultatet blev ok. Jag gick därifrån men en dålig känsla i kroppen efter att ha varit där. Läs mer
    eva h, Sara S gillar detta
  • Sara A
    Sara A skrev om Beauty Clinic by sisters
    Aldrig mer sätter jag min fot där, väldigt otrevliga och kalla!! Läs mer
  • Zara S skrev om Beauty Clinic by sisters
    Rekommenderar starkt! Proffesionella och trevligt bemötande 🌸 Läs mer
  • Kund K
    Kund K skrev om Beauty Clinic by sisters
    Jag är tyvärr missnöjd med mina 3d ögonbryn. Mitt ena ögonbryn sitter högre upp än det andra och de finns tomma fält mitt i brynet där det saknas strån. Jag känner att min behandlare inte lyssnade på mina önskemål utan gjorde som hon själv tyckte skulle bli bäst, och dessutom gjorde hon grova missar. Kan hända hon tycker sig ha bättre smak än jag, men det är ju jag som ska ha brynen i framöver så det borde vara viktigast att jag blir nöjd.
    Mitt önskemål om att rista i ett eller två strån kostnadsfritt där det saknades som en enklare justering möttes tråkigt nog av ett ett oproffecionellt upprört svar med idiotförklaringar.
    Har nu gått till en annan salong som försökt jämna ut brynen både i täthet och höjd. De gav mig ett bättre pris för att de tyckte synd om mig vilket känns som ett kvitto på hur inkompetent behandlaren på beauty by sisters var Läs mer
  • Maria A skrev om Beauty Clinic by sisters
    Rekommenderar starkt! Så fin och trevlig tjej! Hon vet verkligen vad hon gör. De som vill ha naturliga och fina läppar ska komma dit. Klumpar? Vad pratar ni om? Läs mer
  • Diana skrev om Beauty Clinic by sisters
    Skulle inte rekommendera den här kliniken till någon! När man som kund betalar o ger någon ansvaret att fixa läpparna lämnar man över ett ansvar, då ska de som jobbar sköta sitt jobb och om de eventuellt skulle behövas en justering så är det dom som ska stå för det. I Dehär fallet fick jag heeelt snea läppar, hon sa det själv till mig innan ja gick där ifrån men de skulle lägga sig, sen 2 veckor senare så hörde ja av mig igen o då var inte fallet ”akut” då de ända problemer var att de såg dåligt ut. Jag fick även en staark reaktion på läppen 3 veckor senare då den svullnade upp osv. Med massa tjat osv fick ja tillslut tillbaka Mina pengar så ja kunde ta ur minst läppar på en annan klinik då ja abslut inte vill lägga de i deras händer igen. Samma sak gällande en vän till mig, hon fick massa klumpar i läppen som hon inte ville ta tag i förens 3 månader senare o så sa hon att ba bara är att fylla ut de med mer fillers, när vi frågar andra kliniker så ska man absolut inte göra så. Tjejen har ingen kunskap i de hon gör helt enkelt o ingen förklaring på varför våra läppar reagerade som de gjorde Läs mer
  • Leyla S skrev om Beauty Clinic by sisters
    Såååå grymmmm! Älskar hur hon gör mina läppar :)) Läs mer
  • Jasmin P skrev om Beauty Clinic by sisters
    Jag tycker att hon är duktig på sitt jobb. Har ett öga för det och passion. Väldigt lojal. Skulle göra en justering hos henne hon gav det gratis :) både lyhörd och har empati. Folk vill allltid förstöra. Skaffa ett liv människor...

Xoxo

J. Läs mer
  • Amanda S skrev om Beauty Clinic by sisters
    Ni vet ej vad ni pratar om tjejer. Har vart hos denna behandlaren i 4 gånger nu, världens trevligast och väldigt vacker! Ibland får jag blåmärken och ibland inte men inget man hackar upp sig på :/ och tycker salongen är väldigt fräsh. Ni måste ha haft en dålig dag ni eller behandlaren 😂 Läs mer
  • eva h
    eva h skrev om Beauty Clinic by sisters
    Mycket otrevlig personal noll service känsla. Kall och robotlik. och kunden var knappast i fokus. Men till det viktigaste till resultatet......bedrövligt. Ser ingen skillnad.
    Gjorde samma behandling på en annan salong och fick ett strålande resultat. Då skall även sägas att ´det var första gången jag sprutade in fillers. Så man kan heller inte skylla på att det låg något kvar sen tidigare. Jag håller med tidigare omdömen när det gäller kränkningar smuts mm. Dessutom undrar även jag om jag fick 1ml då resultatet skiljer sig så enormt från förra salongen. Kommer aldrig gå till någon annan än ICLINIC!! Läs mer
  • Esma K
    Esma K skrev om Beauty Clinic by sisters
    Aldrig mer sätter jag min fot där, ändå är jag inte den kinkiga typen! Blåmärkena efter fillern är nu, fyra dagar efter behandlingen, fortfarande enorma. Har gjort samma behandling förr, på andra kliniker och på sin höjd fått lite röda prickar efter nålsticken, som dessutom försvunnit efter max en dag. Hon som utfört behandlingen nu skyller ifrån sig med att det kan variera från dag till dag hur känslig hud man har. Jag måste ha hamnat där en av mina allra sämsta hud-dagar i så fall. Eller så är hon oerfaren, hårdhänt som fan och inte alls lämpad för detta yrke. Testa själva på egen risk! Läs mer
  • Lisa M skrev om Beauty Clinic by sisters
    Har det på mitt samvete att varna andra för den här salongen. En skräckupplevelse helt enkelt! Gjorde en fillerbehandling där hon med nålen var ovanligt otrevlig och kom med märkliga kommentarer om mitt utseende. Kränkande och oprofessionell. Under behandlingen fortsatte hon med hetsig röst och skakiga händer kommentera hur hängiga mina kinder var och hur många fler behandlingar jag behövde göra. Riktigt skrämmande med så mycket opåkallad aggressivitet! Dessutom var lokalen riktigt smutsig och dammig, överdraget på britsen fläckig och jag fick lägga ytterkläderna på golvet, ingenstans att hänga dem! Det är fortfarande oklart för mig om hon använde de två ml filler som jag köpt el bara en ml. Jag fick aldrig se de förpackningarna, som man får göra på seriösa salonger. Hon med nålen hårdhänt och ovan, har fortfarande blåmärken i ansiktet efter två veckor. Jag är genuint glad att jag inte har större skador än blåmärkena efter den behandlingen. Men jag skulle aldrig sätta min fot på den salongen igen och har varnat alla jag känner för det stället. Läs mer
    eva h, Esma K gillar detta

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm: