Becko Bil AB

Becko Bil AB

www.beckobil.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Becko Bil! Sälj din bil till oss genom att låta oss värdera den. Tycker du att priset är bra så köper vi den och du har pengar direkt in på kontot. Du kan förstås även byta din gamla bil mot en ny hos oss. Väljer du att köpa bil av oss får du bilen hemkörd till dig eller ditt jobb. Varför Becko bil? - Vi har...

172 omdömen om Becko Bil AB

Sedan starten hos Reco 2020

Rostedt Per R
Skrev om Becko Bil AB

Bra service och trevligt bemötande

Joe J
Skrev om Becko Bil AB

Snabb o smidig affär, bra bemötande vid fel som uppstod efter köp av bil

Mikael L
Skrev om Becko Bil AB

Är riktigt nöjd med bil köpen vi har gjort genom åren. Aldrig något krångel om det uppstår något fel.

Joan Alexandre G
Skrev om Becko Bil AB

They contacted to buy my car. The person who contacted me, when I mentioned that I was not fluent in Swedish to have a conversation about selling a car, changed to English and that helped a lot. Only for this small detail, it's enough to valuate their customer service, adapting to their needs. We did not reach an agreement on the price but it's worth to mention and review the good service and attention.

Joel Myrberg A
Skrev om Becko Bil AB

Bra service, besvarar alla funderingar ärligt och tillmötesgående

Åkeborg Kenneth H

Mycket bra bemött, bra ordning i bilhallen. Den bil jag köpte var i mycket bra skick. Sammantaget en lyckad affär,

Leona K
Skrev om Becko Bil AB

Jättebra företag, seriösa och bra satt servicekänslq

Mohammed Bashar H
Skrev om Becko Bil AB

Väldigt bra bemötande och trevliga personal. Bra och smidigt affär. Jag rekommenderar verkligen

Sjöberg Carola Susanna V

Väldigt trevlig försäljare, visade och förklarade vissa saker. Serviceinriktad, finns inget att klaga på.

Talal A
Skrev om Becko Bil AB

Allt gick väldigt smidigt från start till avslut. Jättetrevlig personal som också var väldigt hjälpsam och tillmötesgående.

Devon D
Skrev om Becko Bil AB

Bra service och bemötande. Begagnade bilen som köptes var i bra skick .

FILIPPA B
Skrev om Becko Bil AB

Snabbt, smidigt och enkelt att sälja bilen till er. Tack för proffsigt och trevligt bemötande Samir👍🏻

Kennet H
Skrev om Becko Bil AB

Trevligt bemötande med god service! Snabb och smidig affär

Haglund M
Skrev om Becko Bil AB

Väldigt trevlig och inte påtvingande personal som fick en att känna sig lugn och trygg. Tror dom vinner på att inte vara så svåra heller, utan allt gick snabbt och inga konstigheter. Kan starkt rekommendera dom. Bra pris på sina bilar och en kunnig verkstadspersonal som gör det där lilla extra

Nahel Kamal B
Skrev om Becko Bil AB

jag rekommenderar. jättebra service och helt säker.

Emir V
Skrev om Becko Bil AB

Det var jätte bra service jag fick av Mårten 👍 ………………………….

Aida M
Skrev om Becko Bil AB

Trevligt och proffesionellt köp. Smidig och seriös affär.

Robert L
Skrev om Becko Bil AB

Allt fungerade jättebra, inget tjafs eller strul.

Jagoda P
Skrev om Becko Bil AB

Rekommenderas starkt! Jag blev kontaktad via Blocket av Samir som la ett bud på min bil. Fick mycket bättre pris än från övriga bilhandlare. Det var en snabb och smidig affär. Från kontakt till avslut dagen efter. Pengarna kom in på mitt konto direkt. Jag kände mig lugn och trygg under hela processen. Samir var tydlig, engagerad o riktigt professionell. 10/10!

Karl Jens Gustav D

Sämsta företaget ever. Köp inte bil här!

Svar från Becko Bil AB

Hejsan Jens. Förstår att du är upprörd över att bilen du var intresserad av blev såld till en annan kund före dig men som jag sa på telefonen så kan vi tyvärr inte reservera en bil utan handpenning. Då är det fortfarande först till kvarn som gäller. Såklart tråkigt för dig att någon annan hann före och köpa bilen men det är tyvärr ingenting vi kan göra något åt, vi har ingen rätt att neka någon kund om vi inte har en reservation på bilen. Lycka till i fortsättningen med billetandet.

Ismir K
Skrev om Becko Bil AB

Mycket smidig affär med Samir, kan inte bli bättre! Håller det han lovar. Allt gick smidigt till från första kontakten till upphämtning av min bil. Rekommenderar Samir och Becko Bil starkt.

Peter N
Skrev om Becko Bil AB

Fantastiskt bra och trevligt bemötande! Allt fungerade utan problem vid vårt bilköp.

Ronny R
Skrev om Becko Bil AB

Fantastiskt smidig affär med Samir, kunde inte bli bättre! Rekommenderar starkt. Håller allt han lovar och gör sitt bästa för att allt skall gå så smidigt som möjligt. Från första kontakt till upphämtning av bil var fläckfritt! Full pott ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Robin Matthias N
Skrev om Becko Bil AB

Väldigt smidig och trygg affär. Samir gav ett proffsigt intryck och stort förtroende.

Alexander L
Skrev om Becko Bil AB

Enkelt o mycket smidigt med hela processen från kontakt till ägarbyte

Jonas H
Skrev om Becko Bil AB

Becko Bil AB Köpte min på Bmw och vi kom överens om ett pris och lovade en smidig affär med pengarna på kontot innan vi skrev över den. Säljare kom och tittade så det stämde och nästa dag kom bud och hämtade den först efter pengarna satt på kontot. Som dom lovade. Mycket smidig affär.

Veliz Fuenzalida A

Jag är väldig besviken på Becko bil och killen som jobbar där Samir. Först när han värderar min bil som jag ska lämna in som inbyte tycker han att sommardäck var lite dåliga, så fick gå ner i priset. Nu när jag ser annonsen på bilen på Blocket märker jag att de säljer bilen med samma dåliga sommardäck... Sedan rekommenderar jag att avvakta med att köpa den extra garanti Gosafe som de erbjuder, kolla först om bilen du köper har blivit servad enligt serviceboken annars gäller den inte men han bil sälja den oavsett, jag...

Amanda A
Skrev om Becko Bil AB

Så trevligt bemötande, snabba att rätta till när det blir fel och inga problem alls att prata med eller krångel med massa prutande när jag lämna in min bil, är helnöjd med både köpet av min nya bil och försäljningen av den gamla. Kommer absolut vända mig hit om jag vill byta igen !

Emil Viktor S
Skrev om Becko Bil AB

Köpte en bil från becko bil. Reste ca 30 mil enkel resa och bil stämde överens till 100% med beskrivningen jag fått på telefon. Bra bilar till bra priser. Och super trevlig personal.

Sandra M
Skrev om Becko Bil AB

Bilen är jättefint skick… Jag är mycket nöjd….

Fredrik H
Skrev om Becko Bil AB

Sålde min bil till denna firma. Bra bemötande och gav rättvist pris. Tack för en bra affär!

Kristian A
Skrev om Becko Bil AB

Mycket trevlig och kunnig säljare!

Christer O

Lättvindigt, smidigt, hjälpsamma

Santosh Kumar N
Skrev om Becko Bil AB

I sold my Audi A6 , really good deal .Samir handled very well with payment and transfer Really happy to deal with Becko Bil . I really recommend my friends also to deal with Becko bill.

Filip H
Skrev om Becko Bil AB

Bra bil till marknadsmässigt pris. Bra garanti och trevlig personal!

Elin Greta F
Skrev om Becko Bil AB

Toppenaffär. Eneklt och smidigt. Gullig och trevlig man som kom och hämtade bilen.

Karlsson Kenneth Sören E

Mycket bra bemötande Kände mig välkommen Fick ett bra förtroende av bilförsäljaren Allt mycket bra

Mattias G
Skrev om Becko Bil AB

Sålde min bil till Becko bil, en mycket smidig affär med snabb banköverföring.

Adam Sten Erik B
Skrev om Becko Bil AB

Smidig och snabb affär. Mycket nöjd med uppgörelsen. Trevlig och proffsig personal.

Ratree S
Skrev om Becko Bil AB

Trevligt och bra bemötande då vi köpte en Toyota Yaris och en smidig affär som vi är nöjda med

Robert A
Skrev om Becko Bil AB

Samir som jobbar som inköpare köpte våran bil smidigt snabb affär och pengarna på kontot snabbt.

Mahmoud A
Skrev om Becko Bil AB

Vi är så nöjda med samtal via telefon och med leverans på den bilen som vi köpte och vänlig mötande personal tack för allt

Masood T
Skrev om Becko Bil AB

Jag ger idag min mest hjärtliga rekommendation för Samir Akbari. En säljare utöver det vanliga. Det som imponerade mig mest med Samir Akbari på Becko Bil AB är hans förmåga att värdera bilen korrekt och haft ett mycket väl bemötande samt professionellt. Allt gick väldigt smidigt. Jag rekommenderar starkt Samir Akbari och Becko Bil AB både som säljare och värderare

Mohammad Javad H
Skrev om Becko Bil AB

Trevlig bemötande, snabbt och smidigt affär. Jag sålde min bil till de och det gick väldigt lätt och betalningen skedde på samma minut Tack Samir! Vå återkommer när vi behöver köpa eller sälja vår bil

Therese W
Skrev om Becko Bil AB

Bilen var i det skick som beskrivits i annonsen. Kom dit på en lördag, även om inte säljaren var där så löste dem så att jag kunde köpa bilen den dagen.

Wohlfarth Karl G
Skrev om Becko Bil AB

Mycket trevligt bemötande! Jag upplever att Beckobil skötte sina åtaganden till fullo. Vi köpte en begagnad Volvo XC60, som fick lite extra ombesörjande innan leverans.

Adrian K
Skrev om Becko Bil AB

Ingen bra upplevelse efter ett dåligt bilköp.

Ali H
Skrev om Becko Bil AB

Trevligt och smidigt affär, tack Samir :) Nöjd kund.

Michelle B
Skrev om Becko Bil AB

Seriös snabb smidig trevlig och bra service! 👌

Ina P
Skrev om Becko Bil AB

Enkel och smidig affär från start till slut. Trevliga medarbetare!