Becko Bil AB

Välkommen till Becko Bil!

Sälj din bil till oss genom att låta oss värdera den. Tycker du att priset är bra så köper vi den och du har pengar direkt in på kontot. Du kan förstås även byta din gamla bil mot en ny hos oss. Väljer du att köpa bil av oss får du bilen hemkörd till dig eller ditt jobb.

Varför Becko bil?
- Vi har bilen som passar dig
- Du får ett bra pris för din nuvarande bil
- Vi är bara nöjda när du som kund är nöjd

Varmt välkommen att värdera din bil eller kontakta oss om du har några frågor!

Läs vad 101 kunder tycker om Becko Bil AB 2

2022-08-29 Verifierad kund
    Trevliga men idiotiskt snåla. Vinterdäcken på köpet var utan fälgar och från 2019. Köper bil över 12000 kr och får en tom bil på diesel. Dessutom var de gamla däcken utan fälgar och fick själv beställa däck ( 7269 kr) och påkrängning av slitna vinterdäck som inte kommer gå en säsong. Lagom att jag tog sig till en mack för att fylla på diesel när jag lämna firman. Bilen var inte städad och klibbig vilket jag kommer få göra också. Kompensation var 1000 kr pga ingen städning. Men resten? Missnöjd för nu svarar de inte på firman. /Pamela
    2022-08-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande! Enkel o bra affär!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Jättebra service och väldigt snabb och smidig affär. Mkt nöjd med bil och bemötande. Proffsigt!
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevlig personal och smidigt köp.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Vid köpet va bemötandet helt ok, men vid lite strul efter visar dom inte så stort intresse av att visa lite god vilja att hjälpa till.fick köra ca 30mil för att reparera ett fel men inget dom vill ersätta 👎
    Hej Håkan,
    Vi tycker inte att vi förtjänar det här omdömet. Vi hade lovat att stå för kalibrering av ventiler som ni hade problem med och bokade en tid hos Holmgrens Bil. Sedan har Holmgrens Bil skickat er till en annan verkstad utan vårt godkännande. Överenskommelsen för kalibreringen gäller fortfarande och vi står självklart för den kostnaden.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från säljaren.
    Mycket nöjd
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande, väldigt nöjd
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande och snabb hantering av hela affären. Rekommenderar Reco Bil för positiva bilaffärer 😃
  • 2022-06-30 Spontant omdöme
    Becko Bil AB överträffade mina förväntningar! Servicen var på topp och bemötandet var exceptionell! Jag upplevde säljaren som mycket professionell och intresserad av att hjälpa mig på bästa möjliga sätt. Under hela samtalet var han uppmärksam, tillmötesgående och engagerad för att hjälpa mig hitta den bilen som är mest lämpad för mig. Fick även bilen levered till Malmö av Kjell-Inge, mycket trevlig man. Det kommer med stor sanolikhet att bli fler framtida affärer med Becko Bil 😊.

/ Avdil
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mer engagerad säljare än Viktor får man leta efter. Affären gick smidigt, och jag fick svar på mina frågor och hjälp med allt jag behövde. Jag kan varmt rekommendera Becko Bil.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Jag är nöjd.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande av alla inblandande vid köpet en vår bil.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och bilen levde upp till mina förväntningar.
    2022-04-28 Verifierad kund
    trevligt bemötande 2:a bilen vi köper där ;)
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidig affär
    2022-03-11 Verifierad kund
    Enkel och smidig affär. Kan rekommendera andra att köpa bil här. Bra service och håller vad de lovat.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Säljaren Henrik gav mig fantastisk service. Kunde inte önskat en smidigare och mer njutbar affär.

Bakre vindrutetorkare fungerade inte och även i motgång bemöttes jag av bästa service. Serviceteknikern såg genast till att jag kunde få tid på verkstad, de stod för kostnaderna.

Jag som kund upplevde att Becko Bils prioritet var ärlighet, ansvar och kvalité i med och motgång. Vad mer kan man önska?

Tack!
    2022-02-26 Verifierad kund
    Företaget svarade omedelbart på min skriftliga förfrågan. All kontakt var positiv och kompetent. När jag besökte butiken blev jag bemött på ett mycket vänligt och kompetent sätt. Vi fick en mycket bra affär. Jag kan till 100% rekommendera Becko Bil AB.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Fick syn på en snygg A3 på blocket. Ringde säljaren på Becko Bil, la handpenning och vips var den min. Mycket bra bemötande av säljaren, fick även bilen levererad i Norrköping av en trevlig man.
    Rekommenderar varmt Becko Bil när man är i bilbytartankar.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Snabb och smidig försäljnig och bra leverans fram till dörren
    2022-02-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och enkla att ha att göra med!
    2022-01-28 Verifierad kund
    Hej
    Fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Carl. Tack för en bra bilaffär
    2022-01-24 Verifierad kund
    Blev trevligt bemötta. Kommunikationen mellan bilfirman i Mjölby och den i Linköping fungerade inte så bra och leveransen av bilen blev därför inte bra.
  • Rasmus H
    2022-01-21 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, tillmötesgående.
  • 2022-01-20 Spontant omdöme
    Ännu en smidig , snabb och trevlig bilaffär med Rasmus och Kjell Inge på Becko Bil// Helena och Anders
    2022-01-02 Verifierad kund
    Utmärkt kommunikation och bemötande hela vägen!
    Becko Bil överträffade faktiskt mina förväntningar; främst på det sättet att ingen var "påstridig" på något sätt.
    Jag upplevde hela tiden att de lyssnade på mina önskemål.
    Inget extra knussel - jag fick både besiktning och bensin på köpet, vilket verkligen uppskattades. Är mycket nöjd med köpet.
    Jag rekommenderar verkligen Becko Bil AB, å det varmaste!
    //Christian N.
    Örebro
    2021-12-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb och smidig affär.
  • Monica R
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och god service. Trevliga och glada
  • PER J
    2021-11-24 Spontant omdöme
    Snabbt, enkelt och tryggt att sälja bilen till Becko Bil.
    Stor affär och man är orolig men inget hände förrän jag fått betalt för bilen.
    Detta var de väldigt måna om.
    Hej Per,
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss!
    Ha en fin dag.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Snabba, tillmötesgående, och lyhörda för mitt önskemål. Hög service. Har köpt 3 bilar under åren och är jätte nöjd.
    Hej,
    Tack för din recension, och stort tack för återkommande affärer.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb affär
    Hej Emil,
    Tack för din recension.
    Lycka till med fina bilen nu.
    2021-10-17 Verifierad kund
    Fick en Nissan Pulsar levererad 21/08/10 upptäckte direkt att den hade elektronikfel. Enligt företagets varudeklaration var allt i normalskick trots att felet var gammalt. Hela elkabelaget måste bytas ut och jag kunde hämta bilen 21/10/13. Har varit utan bil i två månader under denna tiden har Beckor Bil inte hört av sig en enda gång och frågat hur det går. USELT!!!!!
    Hej!
    Tråkigt att verkstaden dragit ut på tiden, vi kan bara beklaga det. Vi anser att vi gjort vad vi kan då vi godkände reparationskostnaden direkt när du ringde in till oss. Hade det varit vår egna verkstad hade vi kunnat agera på annorlunda sätt, men tyvärr svårt för oss att påverka andra verkstäder, men vi hörde att du haft
    lånebil under 2 månaders tid så att du ej varit utan. Tråkigt att du känner dig missnöjd med vår återkoppling vår avsikt var att göra dig nöjd eftersom vi direkt godkände reparationen hos verkstaden.
    Vi tar med oss din kritik och arbetar aktivt med förbättringsområden för att kunna ge så bra service
    som möjligt.
    Mvh Becko Bil AB
    2021-10-07 Verifierad kund
    Den dagen som va bestämd att bilen skulle komma
    , dök den upp 2 dagar senare.
    Chichi.
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme, vi ber om ursäkt för förseningen av leveransen.
    Ha en fin helg.
    2021-10-03 Verifierad kund
    Inget extra. Snabba och trevliga att göra affär med.
    Men talade om flera gånger att det fanns andra som var intresserade av bilen så det gick inte att göra något på priset även att rutan var prickig av stenskott. Skrapad lack vid hjulhuset som han påstod att de inte sett fast de hand rekondar. Drog tillslut av 3000kr på vinterhjulen som inte ingick i priset. Fick se vinterhjulen på bild och de skulle vara så fina bara fäljarna skulle vara värda 2000kr/st lacken börjar släppa på fäljarna såg vi när vi kom hem.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Bra bemötande av personalen på Becko Bil.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Jag hade kontakt med försäljarchefen Jacob trygg och är väldigt imponerad av hans trevliga och tålmodiga svar på alla mina frågor. Om ni ska köpa bil här så prata med honom. Väldigt duktig. Är väldigt nöjd med bechobil
    Tack Connie för dem fina orden. Uppskattas verkligen, hoppas du trivs med din
    fina BMW.
    Mvh Jacob Trygg
    2021-09-15 Verifierad kund
    Korrekt och trevligt bemötta. Våra förväntningar var egentligen inte så stora eftersom företaget var relativt okänt för oss. Det vi sökte fanns där och affären blev av. Vi är
    hittills nöjda!
  • Svensson O
    2021-09-03 Verifierad kund
    Helnöjd! Väntade utan synpunkter på rep av inbytesfordonet. Honds CRV.
    2021-09-01 Verifierad kund
    man köper en bil som är helt ny servad och deklaration medföljer vad som är gjort, vid närmre koll när man kommit hem på ex luftfilter vilket skall va bytt/rengjort är det så smutsigt att man har aldrig sett något liknande, så nu skall bilen in på en riktig service så man vet vad som är gjort. Nej Becko bil är en firma som jag aldrig kommer att ha med att göra eller rekommendera till någon av mina vänner.
    Hej Niclas,
    Beklagar verkligen missen med att vi ej rengjort luftfilter på din bil. Detta är mänskliga faktorn även solen har fläckar.
    Slå mig en signal så ska vi givetvis hitta en lösning på detta, 013-3270383
    Mvh Jacob Trygg
    2021-08-21 Verifierad kund
    Bra service. Smidigt och flexibelt :)
  • Oskar R
    2021-08-16 Verifierad kund
    Kanon service. Både försäljning och köp av bil gick supersmidigt och jag är väldigt nöjd!
    2021-07-30 Verifierad kund
    Trevlig försäljare. Smidig affär.
    Tack Erik för fina ord.
    2021-07-27 Verifierad kund
    Blev riktigt bra bemött av min säljare
    Hej! Tack för dina fina ord och roligt att höra att vår säljare gjort ett bra jobb :)
    2021-07-26 Verifierad kund
    Riktigt bra bil! Mkt utrustning för pengarna. Och bra bemötande från personalen
    Hej, kul att du är nöjd med din bilaffär hos oss det är det viktigaste för oss.
    2021-07-17 Verifierad kund
    Blev bra bemött av försäljaren. Städningen av bilen var väldigt dåligt gjord hittade ca 15 st toy tuggummi utan papper i värmen inte kul. Sen massa godispapper i det andra ryggstödet men utan innehåll. Reserljulet på burk tvärtom.
    Hej Conny,
    Kul att höra att du är nöjd med Carls bemötande. Vi ber om ursäkt för missen med tuggummina. Vi ska ta upp det med firman vi samarbetar
    med då vår rekondtekniker är på semester nu. Carl ringer dig så bokar vi in en tid så fräschar vi till bilen.
    Mvh Becko Bil AB.
    2021-07-15 Verifierad kund
    Bra och snabb service, trevlig personal!
    2021-07-08 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med, lättillgängliga och jättebra återkoppling. Trevlig säljare.
    Rekommenderas starkt.
    2021-07-02 Verifierad kund
    Super nöjd med mitt köp. Trevlig personal med en god service
    2021-06-30 Verifierad kund
    Bemöttes bra. Allt gick snabbt och smidigt vilket är något jag värderar mycket.
    Riktigt bra jobbat.
    Hej Sebastian
    Tack för du tog dig tid att skriva en recension.
    Ha en fin sommar.
    Mvh Becko Bil
    2021-06-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra svar på frågor innan affären och proffsigt under uppgörelsen.