Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Götene Bennys Bil & Maskin

Bennys Bil & Maskin

Kinne-Vedum Ömseholm, 533 97 Götene — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bennys Bil & Maskin

• Daniel W skrev om Bennys Bil & Maskin
    Vi köpte en bil av Benny här om veckan och vi är helnöjda.

Jag kan bara säga gott om den bilaffären vi gjorde.
    Först vill jag säga att vi fick ett kanonbra bemötande genom hela affären. Vi kikade på bilen, en Volvo V60 flera gånger och Benny var väldigt flexibel med visningstider och hade tålamod med oss som kunder. Bilen var i det skick han berättade, om inte bättre och till ett bra pris!

Bilen var snyggt rekondad och allt fungerade felfritt på bilen.
    Benny berättade att när han hade inne och servade bilen på verkstad så byttes bussningarna i bak samt så spolades växellådan (automat), då dessa grejer var på gång på bilen.
    Vi tyckte under första provkörning att det fanns vissa däckvibrationer. Några timmar efter provkörningen ringde Benny tillbaka och sa att han varit och balanserat om däcken, så vibrationerna försvunnit. Vilken annan bilhandlare skulle göra dessa saker?

Annonserna på bilarna är inte så utförliga som många andra handlare har, men ringer man honom så får man all info om bilen.

Jag har gjort ett flertal bilaffärer, både privat och genom handlare. Jag kan säga att Benny är den ärligaste bilförsäljare jag har köpt en bil av. Han har ordning på både bilarna och på papprena och var mån om att affären skulle kännas bra för oss.

Vi såg några andra bilar han hade till salu och dom såg väldigt fina ut.

Vi fick även ett väldigt bra förslag på inbytespris på vår andra bil.

Jag hoppas verkligen att fler som köpt bilar av Benny kan recensera honom. Drivna och seriösa småföretagare ska gynnas!

Tack för en bra affär Benny, vi återkommer när det är dags för ny bil igen! Läs mer