Bilakuten, Yalcins Bil, Lack och Däck HB

2.0

3 omdömen om Bilakuten, Yalcins Bil, Lack och Däck HB

Petter S
Skrev om Bilakuten, Yalcins Bil, Lack och Däck HB

Jag servade min och min sambos bilar här när jag bodde i Södertälje. Alltid nöjd med både service och arbete. När jag hade en buckla i bakluckan och det var ett försäkringsärende blev det jättefint fixat. Jag fick alltid svar på mina frågor och kunde närvara vid genomgångar av saker som ska göras. Aldrig missnöjd.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Johan D
Skrev om Bilakuten, Yalcins Bil, Lack och Däck HB

sämsta sk?ten någonsin! fått allting fixat och när jag kör ut därifrån punkteras däcket, 2 meter ifrån utgången på en plan väg????? ber om hjälp men får inget då det är "mitt fel"

Angie D
Skrev om Bilakuten, Yalcins Bil, Lack och Däck HB

Trevliga och försöker att hjälpa men samtidigt så kan de inte bilar! Brände motorn på mitt C-lås, kunde inte montera tillbaka sidorutorna ordentligt mm, totalt 8fel på en felfri ny bil, så det blev tre gånger tillbaka efter alla småfel som uppstått när de skulle göra en rutin lackning av repor...

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen