Nils Johansson Bilförsäljning AB

4.0

4 omdömen om Nils Johansson Bilförsäljning AB

Mikael H
Skrev om Nils Johansson Bilförsäljning AB

Mycket bra bemötande, köper 4e bilen från dom nu. Det tar ansvar och ser att allt är bra. Toppenbetyg

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Anders B
Skrev om Nils Johansson Bilförsäljning AB

Mycket seriöst bemötande När jag fick fel på bilen efter köp. Fick bilen lagad utan krångel

Joel Ö
Skrev om Nils Johansson Bilförsäljning AB

Åkte ner från Åland för att titta på en golf- 99. Hade bara haft kontakt med dom via telefon innan besöket. Dom verkade väldigt trevliga och tillmötesgående genom telefon, men jag fick ett väldigt slappt bemötande när jag väl kom fram en torsdag eftermiddag. Fick gå själv ut till bilen för att titta på den, något jag inte är van vid från de affärer jag har besökt. Ofta brukar ju säljaren följa med ut för att visa upp bilen. Beslöt mig för att köpa bilen och hämtade den söndagen efter. När jag då var på väg till båten stannade...

Carola H gillar detta
Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 597 omdömen 4.8 av 597 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
Niklas G
Skrev om Nils Johansson Bilförsäljning AB

Mycket seriöst bemötande vid reklamation när bilen jag köpt fick fel på växellådan. Bilen lämnades in på auktoriserad märkesverkstad och när reparationen drog ut på tiden fick jag fri lånebil under tiden.