Alla kategorier Begagnade bilar Örebro Hallsberg Nils Johansson Bilförsäljning

Tomta 189, 694 91 Hallsberg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Nils Johansson Bilförsäljning

• Joel Ö
    Joel Ö skrev om Nils Johansson Bilförsäljning
    Åkte ner från Åland för att titta på en golf- 99. Hade bara haft kontakt med dom via telefon innan besöket. Dom verkade väldigt trevliga och tillmötesgående genom telefon, men jag fick ett väldigt slappt bemötande när jag väl kom fram en torsdag eftermiddag. Fick gå själv ut till bilen för att titta på den, något jag inte är van vid från de affärer jag har besökt. Ofta brukar ju säljaren följa med ut för att visa upp bilen. Beslöt mig för att köpa bilen och hämtade den söndagen efter. När jag då var på väg till båten stannade jag i Uppsala en sväng. Då jag skulle åka vidare hörde jag ett knackande ljud ifrån motorn, men tänkte att det kan vara kamremmen. Körde hem den försiktigt och onsdagen efter körde jag ner till verkstaden där dom konstaterade att i princip hela motorn måste bytas ut för att fixa problemet. Verkstadskillen rekommenderade att jag ska försöka få dom att ta tillbaka bilen, så jag ringde dom men dom var inte villiga att ta tillbaka den, då "det inte finns nån garanti på så billiga bilar". Man tycker väl att skrället åtminstone ska hålla hem innan det kör ihop sig. Vet att dom inte enligt lag behöver ta tillbaka bilen men tänkte att dom kanske har så pass mycket ärlighet i sig att dom kan ta tillbaka den då man har spenderat ca. 2 dagar bara på att komma och se samt hämta bilen. Försökte få tag i ägaren som sålt skiten åt mig men han valde att avbryta samtalet. Jag kan inte med en enda fiber i min kropp rekommendera detta ställe!
    Carola H gillar detta
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Nils Johansson Bilförsäljning
    Mycket seriöst bemötande vid reklamation när bilen jag köpt fick fel på växellådan.
    Bilen lämnades in på auktoriserad märkesverkstad och när reparationen drog ut på tiden fick jag fri lånebil under tiden.

Tomta 189, 694 91 Hallsberg