Bilklippet HB

Bilklippet HB

2.3

4 omdömen om Bilklippet HB

Sven Daniel Mathias A

Hyrde husbil hos Bilklippet och det var många problem. 1. Jag fick en annan husbil än den vi muntligt kommit överens. 2. Vattenkranen i köket fungerade ej. 3. Elsystemet i bodelen fungerade till och från och belysningen blinkade. 4. Extremt dålig lukt ifrån gråvattentanken gjorde det svårt att vara i husbilen. Fick åtgärda det själva under resan. 5. Inventarier saknades trots att de stod med på förteckningen om vad som ingick. 6. Hel- och halvljuset var felställt och bländade mötande trafikanter. 7. Kontraktet stämde...

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Lars N
Skrev om Bilklippet HB

Snabbt och smidigt bilköp med extra garantier och en (hittills) perfekt bil. Helnöjd, även om bilförsäljare aldrig är att lita på till 100 procent. Nu får vi hoppas att de fortsätter vara såhär bra. Köpte en volvo v60 t4 -12

Magnus F
Skrev om Bilklippet HB

Köpte, förvisso gammal, bil hos denna handlare. Uppgifter på varudeklarationen stämde inte. Fel efter fel uppdagats. Nu är reparationskostnaderna uppe i samma belopp som kostnaden för bilen. Handlaren ger oss kalla handen med diverse bortförklaringar. Kan bara varna för denna handlare.

E
Skrev om Bilklippet HB

Sålde oss en bil som skulle vara fullservad, vilket vi frågade flera gångar och fick svar att den var. Detta visade sig senare inte stämma. De vägrar nu häva köpet. Ärendet är nu hos ARN. Känner oss grundlurade.