Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Bilservice HKV

Bilservice HKV

Krossverksgatan 8, 216 16 Limhamn — Visa karta

Vi tog över Bilservice HKV AB 2009 efter att tidigare ha arbetat på en bilverkstad i Malmö. Sedan dess har vi utökat personalstyrkan och vi är nu fyra killar som arbetar här i verkstaden och vi brinner för att ge dig och din bil riktigt bra service.

Oavsett jobbets storlek vill vi erbjuda bästa möjliga service och kvalitet, varje gång. Vi lyssnar och gör vårt yttersta för att lösa problem och svara på dina frågor. Målet är att din väntetid ska vara kort och att din bil rullar problemfritt.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 115 kunder tycker om Bilservice HKV

• Gert-erik D skrev om Bilservice HKV
    Lämnade in min bil, killarna fick beställa grejorna utomlands. Jag fick låna en bil som jag hade i fleraa dagar. Mycket bra👍👍. Killarna är mycket kundvänliga. Läs mer
  • Zoran S skrev om Bilservice HKV
    Ni har gjort service på min bil. Jag är väldigt nöjd med bemötande och pris på service. Läs mer
  • Albert Joel D skrev om Bilservice HKV
    Seriös firma. Det gick snabbt att få tid. Själva reparationen tog ett par timmar men det är väll vad man kan förvänta sig. Läs mer
  • Arthur Conny S skrev om Bilservice HKV
    Snabb och bra service. Trevlig personal. Bra pris. Mycket nöjd. Läs mer
  • Alf Torsten Lennart B skrev om Bilservice HKV
    Hej! Jag är nöjd med bemötandet och servicen när ni reparerade V äxellådan på min bil.
    MVH
    Lennart Bern Läs mer
  • Hayri D
    Hayri D skrev om Bilservice HKV
    Hej!! Jag brukar kontakta HkV när jag har några problem med min Bil(Ford Ka). Ni är lätta att komma i kontakt med och få tid snarast är oftast ingen problem. Sist jag var hos er behövde jag hjälp med att fylla på alla vätskor och kolla trycket i däcken, fick utmärkt service som alltid, är glada att ni finns så nära mig i Limhamn. Med vänlig hälsning, Katarina Åhlander mycket nöjd kund. Läs mer
  • Lars-göran Carlos N skrev om Bilservice HKV
    Mycket bra bemötande. Vänlig, kunnig och serviceminded personal. Läs mer
  • Caroline Ingeborg T skrev om Bilservice HKV
    Toppenbemötande. Byte av däck och större service med felsökning. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Pascal B
    Pascal B skrev om Bilservice HKV
    Bra bemötande både via telefon och över disk. De löste mitt problem med lånebil. Läs mer
  • Christian V skrev om Bilservice HKV
    Trevliga killar som bemöter kunderna väl. Läs mer
  • Hans Jesper P skrev om Bilservice HKV
    Hjulskifte.
    Det är mycket svårt att komma i kontakt för tidsbokning.
    Bemötandet och utförandet av arbetet har varit proffsig . All personal har varit vänlig och tillmötesgående. Jag är nöjd med besöket. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Bilservice HKV
    Kanonkillar, bästa bemtande och service Läs mer
  • Vladimir M skrev om Bilservice HKV
    Bra bemötande, tydliga med priser, levererade i tid och var villiga att hålla öppet en kort stund extra när jag var på väg hem från jobbet. Helhetsbetyget är jättebra. Läs mer
  • Lars Peter T skrev om Bilservice HKV
    Jag lämnade in bilen för att åtgärda de fel som Svensk Bilprovning anmärkte på. Jag bad dem äve om att låta Besikta kolla upp och godkänna bilen. Detta hann man inte med pga att leverans från Mekonomen av ljuddämpare kom för sent. Så jag fick köra dit igen. Jag var inte nöjd, och det berättade jag också för grabbarna. Läs mer
  • Nematollah S skrev om Bilservice HKV
    Jag är nöjd med er service. Bra bemötande o duktig personal. Men återkoppling till kund kan det bli bättre. Läs mer
  • Johan Hans Thomas P skrev om Bilservice HKV
    Mycket bra service och trevligt bemötande! Servar numera båda bilarna hos HkV. Råkade ut för ett mindre misstag en gång och HkV tog fullt ansvar och åtgärdade direkt! Rekommenderas Läs mer
  • Annika Therése S skrev om Bilservice HKV
    Mycket god service.
    Snabb handläggning och åtgärd av bilen.
    Byte av kamrem och inspektionsservice.
    Hög kvalitė och jag rekommenderar gärna verkstaden. Läs mer
  • Felix Lars Hermann S skrev om Bilservice HKV
    Bra personal som vill din bil väl.
    Svarar gärna på dina frågor och ger tipps.

Ps: Där var dock ingen varm choklad i maskinen när jag var där men det har väl inte direkt med saken att göra. Läs mer
  • Carl Fredrik Ivar B skrev om Bilservice HKV
    Gjorde en service på min bil och är super nöjd. Läs mer
  • Emelie L skrev om Bilservice HKV
    Vänligt bemötande o bra service! Läs mer
  • Per Erik K skrev om Bilservice HKV
    Invändig och utvändig biltvätt. Läs mer
  • Anna Karin Kristina K skrev om Bilservice HKV
    Reparation av bil. Bra bemötande Läs mer
  • Björn Magnus L skrev om Bilservice HKV
    Trevligt bemötande, kunnig personal, snabb service. Inget att klaga på. Läs mer
  • Per Roald K skrev om Bilservice HKV
    Trevlig bemötande både vid tidsbokning, inlämning och hämtning. Läs mer
  • Malmö Folkbilar Ab skrev om Bilservice HKV
    Mycket bra vänligt bemötande bra service trevlig personal 👍 Läs mer
  • Kajsa Elovina M skrev om Bilservice HKV
    Jag servade min bil, vilket gick snabbt och bra. Inga extra omkostnader och bra bemötande Läs mer
  • Jan Arvid Wahlfrid L
    Jan Arvid Wahlfrid L skrev om Bilservice HKV
    Positivt och bra bemötande i receptionen.Bilen känns utmärkt efter servicen. Läs mer
  • Helén Mari Monica L skrev om Bilservice HKV
    Nja kort beskrivning av vad de själv så när jag hämtade bilen ....
    Detta var nog över vå kompetens .
    Jag intygar att det var så . Läs mer
  • Birgitta Margareta B skrev om Bilservice HKV
    Jag har fått mycke hjälp genom åren, och har alltid varit jätte nöjd! Senast fick jag hjälp med att byta en glödlampa det visade sig lite krongligt med de löste det med det samma till en lite kostnad!😊 Läs mer
  • Ingrid Elisabeth S skrev om Bilservice HKV
    Som alltid super service trevligt bemötande kommer alltid tillbaka Läs mer
  • Ahmad D skrev om Bilservice HKV
    Lämnade in bilen på service..

Väldigt trevligt kundbemötande från början till slut.. Noggrann redogörelse för vad som kommer göras samt vad priset blir.. Läs mer
  • Britt L skrev om Bilservice HKV
    Svarade bra på mitt mejl och hjälpte mig att välja ett däck de tyckte var bra för det priset jag ville ha. Jag är nöjd. Läs mer
  • Jeannette J skrev om Bilservice HKV
    Bra service, bra bemötande och lätt att komma till och få en tid. Läs mer
  • Göran J skrev om Bilservice HKV
    Väldigt bra bemötande
    Var elfel och det löstes över förväntan till en låg kostnad.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Kerstin B skrev om Bilservice HKV
    Service . Bra bemötande. Skrev inte i serviceboken fast besked att det var gjort. Läs mer
  • Ann-catarina K skrev om Bilservice HKV
    Snabb o trevligt bemötande. Återkommer gärna Läs mer
  • Ulf H skrev om Bilservice HKV
    Fick partikelfilter på en V50 bytt, snabbt, smidigt, professionellt och nästan till halva kostnaden mot andra. De återanvänder även temperaturgivaren, till skillnad mot många andra som rutinmässigt byter ut den, då med de extra kostnaderna som följd. Rekommenderas! Läs mer
  • Emma B skrev om Bilservice HKV
    Kunnig personal och bra bemötande! Läs mer
  • Ewa U skrev om Bilservice HKV
    Alltid superservice och alltid snabbt plus väldigt trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Per O skrev om Bilservice HKV
    Bokade service till bilen inför semestern. Lätt att få tid, klar under dagen. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Diana N skrev om Bilservice HKV
    Fint och prydligt lagat, bra kontakt, höll priset på offerten, trevlig personal och snabba. Läs mer
  • Bengt A skrev om Bilservice HKV
    Bra bemötande direkt och jag lämnade in bilen för att få ett kostnadsförslag efter felsökning.
    Mekonomen gjorde ett bra jobb och jag är nöjd. Läs mer
  • Ewa L skrev om Bilservice HKV
    Allt från bemötande till service. Läs mer
  • Carl S skrev om Bilservice HKV
    Jag har lämnat mina bilar hos Bilservice HkV I mer än 10 år och aldrig haft något strul. Fantastiskt bemötande, kompetenta och alltid behagliga att ha att göra med. Jobbar snabbt och har hög tillgänglighet. Läs mer
  • Jonas S skrev om Bilservice HKV
    Mycket trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • John E skrev om Bilservice HKV
    Vi lämnade bilen på service efter 3000 mil. Mycket nöjda med bemötande och service. Smidigt att boka via nätet. Läs mer
  • Lars E skrev om Bilservice HKV
    Försökte boka tid för bromsbyte och hjulskifte via Mekonomens hemsida. Kom dock inget svar. Mailade HKV direkt efter några dagar och blev snabbt uppringd. Synkningen mellan Mekonomens bokningsportal och HKV fungerar inte alltid så bra...
    I övrigt perfekt och korrekt bemötande och utfört arbete! Är mycket nöjd med deras insatser! Kan rekommenderas! Läs mer
  • Roberto S skrev om Bilservice HKV
    Brukar serva bilen och laga den där och har alltid fått bra bemötande och service.
    Bästa bilverkstad jag varit hos. Läs mer
  • Elaine L skrev om Bilservice HKV
    Bemötandet var mycket bra. Vi behövde byta broms skivor, bromsbelägg och bromsok bak. Det blev bra och dessutom blev priset billigare än utlovat. Läs mer
  • Christin J skrev om Bilservice HKV
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Service 170000 km. Läs mer