Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Birdie Golf Tours

Birdie Golf Tours

Gävlegatan 22, 100 31 Stockholm — Visa karta

Oavsett om du är privatperson, företag eller PGA Professional arrangerar Birdie Golf Tours en unik golfresa för dig eller din grupp. Som PGA Swedens officiella resebyrå har vi kunskap om de mest högklassiga golfanläggningarna i världen. Varmt välkommen!
Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Birdie Golf Tours:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Marita N:
Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världs...

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Kari R:
Endast kontakt via E-mail och det fungerat bra. Tyvärr så framgick det ej att pool-baren inte ingick i priset. Allt annat ok!

Läs vad 1 kund tycker om Birdie Golf Tours

• Tommy H
    Tommy H skrev om Birdie Golf Tours
    Jag deltog i Birdie Tours golfskola till Gloria Golf resort i Turkiet, februari 2009. Det var ett toppenarrangemang. Representanterna från birdie Golf Tours skapade en personlig och alltigenom trevlig stämning med tillgänglig, närvarande och proffsig service från första kontakt till farewell party!

Gävlegatan 22, 100 31 Stockholm