Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Birdie Golf Tours

Birdie Golf Tours

Gävlegatan 22, 100 31 Stockholm — Visa karta

Oavsett om du är privatperson, företag eller PGA Professional arrangerar Birdie Golf Tours en unik golfresa för dig eller din grupp. Som PGA Swedens officiella resebyrå har vi kunskap om de mest högklassiga golfanläggningarna i världen. Varmt välkommen!
Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS

Resebyråer nära Birdie Golf Tours:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Oscar L:
Vi bokade en weekendresa för företaget till Budapest. Vi fick utmärkt hjälp och bra förslag innan resan. Dessutom var servicen perfekt även ...

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Maria S:
Bara positivt att säga om Allinc, hjälpsamma och väldigt trevligt bemötande. Mvh Maria

Läs vad 1 kund tycker om Birdie Golf Tours

• Tommy H
    Tommy H skrev om Birdie Golf Tours
    Jag deltog i Birdie Tours golfskola till Gloria Golf resort i Turkiet, februari 2009. Det var ett toppenarrangemang. Representanterna från birdie Golf Tours skapade en personlig och alltigenom trevlig stämning med tillgänglig, närvarande och proffsig service från första kontakt till farewell party! Läs mer

Gävlegatan 22, 100 31 Stockholm