Blacknuss Hair'N Care

Blacknuss Hair'N Care

Ring 08-651 15 50 www.afrohair.se

Hos oss kan du även göra den skonsamma och EUgodkända keratinbehandlingen BKT. Ditt hår blir starkare, följsammare och mjukare. Vi har även produkter för lockiga hårtyper i vår butik och webbshop. Läs mer på vår hemsida eller ring 08-6511550!

5 omdömen om Blacknuss Hair'N Care

Patricia G
Skrev om Blacknuss Hair'N Care

Hög service, trevlig stämning och otroligt skickliga frisörer som tar hand om "hair and soul".

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Prudence W
Skrev om Blacknuss Hair'N Care

Tycker bra om dem. Har varit kund sedan 1980-talet.

Angelica E
Skrev om Blacknuss Hair'N Care

Kunnig och vänlig personal,ger tipps, förslag och rekomendationer.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Sophie O
Skrev om Blacknuss Hair'N Care

Jag tycker att det är en bra salong. Mitt omdöme varierar ganska mkt beroende på vilken frisör jag går till, men jag har nog bara varit riktigt missnöjd en gång. Kommer alltså hålla mig till min "nöjd-frisör" framöver, hon är riktigt bra. Annars är det mycket trevlig personal med god service och gott bemötande!

mary a
Skrev om Blacknuss Hair'N Care

Stockholms garanterat grymmaste afrofrisörer på en och samma salong. Lyxig salong med bra priser och man blir alltid helnöjd med jobbet. De har alltid något nytt och vad jag vet reser till USA och London flera ggr per år på kurser. Högsta betyg!++++++++++++++++++++++