Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Östermalm Blacknuss Hair'N Care

Blacknuss Hair'N Care

Grev Turegatan 44, 114 38 Stockholm — Visa karta

Hos oss kan du även göra den skonsamma och EUgodkända keratinbehandlingen BKT. Ditt hår blir starkare, följsammare och mjukare. Vi har även produkter för lockiga hårtyper i vår butik och webbshop. Läs mer på vår hemsida eller ring 08-6511550!
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Blacknuss Hair'N Care

• Patricia G
    Patricia G skrev om Blacknuss Hair'N Care
    Hög service, trevlig stämning och otroligt skickliga frisörer som tar hand om "hair and soul". Läs mer
  • Prudence W
    Prudence W skrev om Blacknuss Hair'N Care
    Tycker bra om dem. Har varit kund sedan 1980-talet. Läs mer
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Blacknuss Hair'N Care
    Kunnig och vänlig personal,ger tipps, förslag och rekomendationer. Läs mer
  • Sophie O
    Sophie O skrev om Blacknuss Hair'N Care
    Jag tycker att det är en bra salong. Mitt omdöme varierar ganska mkt beroende på vilken frisör jag går till, men jag har nog bara varit riktigt missnöjd en gång. Kommer alltså hålla mig till min "nöjd-frisör" framöver, hon är riktigt bra. Annars är det mycket trevlig personal med god service och gott bemötande! Läs mer
  • mary a
    mary a skrev om Blacknuss Hair'N Care
    Stockholms garanterat grymmaste afrofrisörer på en och samma salong. Lyxig salong med bra priser och man blir alltid helnöjd med jobbet. De har alltid något nytt och vad jag vet reser till USA och London flera ggr per år på kurser. Högsta betyg!++++++++++++++++++++++ Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Inger N Inger N tycker:
“Är branschkunnig både vad gäll...” Läs mer

Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM